Søkeresultater

1. HoPPe`S

Luft på sprayboks ???

Usikker på om denne tråden kom i rett kategori. Luft på boks, er det noen her som har noe erfaringer med det? Kjekt å bruke til å ta vekk støv fra vansklige steder og der som man ikke bør blåse som f,eks projektorlinse.
  2. HoPPe`S

Cerwin Vega CVP-2153

Er det noen her som har erfaringer med disse cvp-2153 PA Ht til cv? Disse kommer til å bli brukt til å ta med på diverse fester. Bør man ha subber til disse? Eller kan man fint klare seg med bare disse for å høre partybassen? Takker for svar.
  3. HoPPe`S

Racktråden for hjemmekino og stereo.

Jeg kunne tenke meg en egen Racktråd der mange kan få hjelp til å finne det racket dem måtte ønske. Det blir sikkert ikke så veldig mye fart i denne men er kjekt å ha uansett. Hvis noen også har anbefalinger ril Rack så kan det også legges ut her. Racktråden kan inneholde alle typer rack og...
  4. HoPPe`S

Tilbehør til kabler tråd.

Det kommer sikkert ikke til å være så veldig mye fart i denne tråden, men det kan være kjekt å ha en av likevel. I denne tråden kan man diskutere alt av tilbehør til alt mulig av kabler som er både bra og kanskje noe som ikke er så bra også egene erfaringer av diverse kabler man har testet...
  5. HoPPe`S

Hvor ofte bruker du Stereoanlegget eller/og hjemmekinoen din?

Jeg kom på før idag at jeg kunne lage en sånn tråd som jeg ikke har sett før, og det kunne vært morro og hørt hvor ofte og hvor lenge dere bruker kinoen eller stereoanlegget. Jeg selv hører på musikk daglig og bruker noen timer med å slappe av med det etter en arbeidsdag. Jeg har på vanlig...
  6. HoPPe`S

AUDIO RESEARCH SP-16L forforsterker. Noe å anbefale?

Jeg driver å ser etter forforsterkere, jeg har egentlig landet på Mcintosh C220 forforsterkeren men så kom jeg over denne AUDIO RESEARCH SP-16L og så litt interesang ut. Jeg prøvdet å finne info om denne her på forumet men det var ikke mye jeg fant så da tenkte jeg at jeg skulle starte en tråd...
  7. HoPPe`S

Hjelp til valg av forforsterker.

Jeg ønsker å kjøpe meg en Ren forforsterker eller prossessor da jeg har brukt min HK avr 255 som forforsterker en stund nå. Jeg har Klipsch RF-7 høyttalere og Pass Labs 250.5 effektforsterker. Jeg tenker jeg skal bruke rundt 20k på dette, men kan godt strekke meg litt. Jeg kan gjerne kjøpe...
  8. HoPPe`S

Cerwin vega CLS-215 VS Klipsch RF-7

Jeg vet dette er en tulletråd, men jeg og en på jobben diskutere ganske ofte om anleggene våre og det er så småirriterene at han sier at hans cls 215 knuser RF-7 på alt og jeg sier at dem ikke gjør det. Så kan dere hjelpe meg og si deres mening om disse to høyttalarne så skal jeg vise han denne...
  9. HoPPe`S

Frittstående nettbutikker i Norge som man kan handle diverse Hi-Fi.

Jeg nevnte dette i en annen tråd her på forumet men det var for vanlige butikker og ikke nettbutikk, så da var det en som nevnte at jeg kunne lage en egen tråd der man kan kjøpe hifi utstyr på nettet. Jeg søkte litt på google så fant jeg denne fine butikken som er billigere enn di fleste...
  10. HoPPe`S

McIntosh MC 275 eller Parasound Jc1 på RF-7

Jeg har nå allerede tenk å kjøpe en dyr julegave til meg selv i år. Så da har jeg lyst til å oppgradere til to stk McIntosh MC 275 eller ett par Parasound Jc1. Jeg har nå Rotel RB-1090 og er fornøyd med den, men jeg har bare lyst til å prøve noe nytt (fanken ta dette oppgraderingsspøkelset)...
  11. HoPPe`S

Monster overspenningsvern ( HTS 2600 / HTS 5100 )

Jeg vurdere sterkt å kjøpe en av disse overspenningsvernene og jeg har ikke funnet så veldig mye info om disse her inne så da tenkte jeg at jeg kunne lage en liten tråd. Jeg er heller ikke så flink i engelsk :( Disse jeg tenker på å skaffe meg er MONSTER Home Theater Powercenter HTS 2600...
  12. HoPPe`S

Bulk i støvhette på basselement. Slutter å virke???

Jeg har hørt at hvis man har en bulk i støvhetta på basselementet så slutter det plutselig å virke? er dette sant? Denne støvhetta er bare til å beskytte for at ting som støv og lingnende ikke skal komme til spolen så det er vel samme åssen støvhetta er. Jeg har alldri opplevd det eller hørt...
  13. HoPPe`S

LG AN110 VS BenQ W5000 prosjektor

Jeg ønsker meg en ny prosjektor og derfor vil jeg prøve denne Beng W5000. Jeg har nå LG AN110 prosjektor som jeg er veldig fornøyd med men jeg har bare lyst til å prøve noe nytt. Jeg har ikke sett W5000 i aksjon i virkligheten så vet ikke helt åssen den er. Når det gjelder info om prosjektor...
  14. HoPPe`S

Blanding av kabler ifra forskjellige merker

Jeg bruker Nordost på 2*3 m på mine Klipsch RF-7 fronthøyttalere også hadde jeg Nordost Red Dawn på en meter som signalkabel fra Midgard 6.1 til Harman/kardon surroundforsterkarn. Men nå har jeg fått kjøpt meg en Rotel RB-1090 effektforsterker og den er for stor til å ta over den samme "luka" i...