Søkeresultater

1. A

Eldre oppsett vs nytt

Tusen takk for utfyllende svar. Da har jeg litt og jobbe med, og venter nok litt med oppdatering. Den største forskjellen er nok at jeg streamer de fleste filmene nå, tidligere kjøpte jeg alltid Blu-ray. Får prøve meg litt på det igjen. Arnt
  2. A

Eldre oppsett vs nytt

Fronter er SVS. Senter og souround høyttalere er Klipsch. Subbene er 2.stykk Ken Kreisel. Har en fem kanals Emotiva effektforsterker. Er det stor forskjell på den nye Appletv en? Jeg har Appletv 3. Arnt
  3. A

Eldre oppsett vs nytt

Hei Nå er det veldig veldig lenge siden sist jeg var inne her. Min hjemmekino rusler og går, men lite nytt, og ikke veldig mye brukt. Har fortsatt min Yamaha Z11 og min epson 9000. Nå ser jeg at det er veldig mye nytt både på lyd og bilde. Kjøper lite blueray filmer, blir stort sett å bruke...
  4. A

Sende Epson projektor til England for rep

Har hatt min Epson i England to ganger. Det går smertefritt. Første gangen tok det tre dager fra jeg sendte den til jeg fikk den igjen. Den andre gangen en uke, da hadde de testet den noen dager før de sendte den i retur. Går med DHL ekspress. PS. Ikke fest noe på esken. Ha alle papirer klare...
  5. A

Kun vifte som starter

Du har vel to års garanti. Kalibreringen mister du.
  6. A

Kun vifte som starter

Har dere garanti så klag å få sendt den inn å fikset den. Det er ikke lampen men hovedkortet som fusker. Har hatt min inne å fikset det. Står mye om dette på forskjellige forum. De har bra service og raskt går det også, selv om den må til England.
  7. A

Joakim 17 år sin halvdedikertekino! - bygge rom 90% ferdig!!! -

Ikke noe problem, har noe liggende fra jeg bygget om kinoen.
  8. A

OPPO BDP-103 og 105.

Oppo 103.Ikke stabil ved bruk av SMB fra Lacie disk Den spiller som en drøm når jeg bruker DLNA fra min lacie disk. Når jeg prøver med SMB hakker det noe veldig. Vil gjerne bruke SMB for da får jeg med undertekst på filmene som er rippet med Makemkv. Noen som har peiling på hvorfor?
  9. A

Ken kreisel vs SVS

Tror kanskje begge deler kan være riktig, vet ikke jeg. Men at Ultra spiller " slemmere" enn Kk er nok rett. Å få glass og andre løse ting til å danse rundt i skapene både i første, andre og kanskje til og med i tredje etasje klarer du ikke med en KK. Dette er sikkert både tøft og kjekt og...
  10. A

Ken kreisel vs SVS

Ble faktiske ganske overrasket når jeg leste disse innleggene fra både Skorob og flageborg. Har selv 2 stykk KK i min hjemmekino. Kan ikke tenke meg noen film eller lydspor som mine tidligere Ultra kunne gjøre bedre enn disse to.
  11. A

Ken kreisel vs SVS

Mener du med det å si at KK ikke spiller dypere enn midbass?
  12. A

Ny kino/kjellerstue :Mer OT,Spania tur

Hei og God Påske. Fått blod på tann nå ser jeg. Spennende å se alle detaljer du velger og ikke minst den tålmodigheten du har til å finne ut alt dette. Gleder meg til å se videre fremgang.
  13. A

Hvordan streame Netflix på Mac til Apple TV?

Hvilken Mac har du? Er vel kun de nyeste mac ene som har Airplay. Fra midt 2012 tror jeg. Lyd ut til hdmi skal vel fungere på mac fra midt 2010. Du kan bruke programmet Parot for å få samme funksjonen som airplay på din mac.
  14. A

Emotiva XPA-5

Slettet, løste seg.
  15. A

OPPO BDP-103 og 105.

Takker hygen, får prøve meg frem litt og se hva som fungerer.
  16. A

OPPO BDP-103 og 105.

Mulig med 3D ut fra andre kilder? Vil det være mulig å koble en kilde som spiller av 3D inn på HDMI inngangen bak og få ut 3D fra spilleren. Tenkte på en Viasat tuner eller mediespiller som spiller av 3D iso.
  17. A

Takker for gode tilbakemeldinger fra dere begge. Veldig kjekt å få besøk. Får prøve å by på litt mer enn kaffe og helnøtt neste gang. :-D
  18. A

Tenker du på buet 16:9? Hvor stort skal du ha det. Det var vel det vi skulle se på når du var her, ble ikke tid til det da. Kjører jo ofte inn mitt til 16:9, men da utgjør det ikke mer enn ett 106" 16:9 lerret. Tror ikke du vil se så mye på bilde om du har det buet eller ikke, tror det du synes...
  19. A

Se det ja, der var du i gang igjen. Blir spennende å følge med her etterhvert. Blir jeg for nyskjerrig får jeg ta en tur over heia og ta en titt.:-D
  20. A

Hjemmekino i tilbygg: Nytt subsystem kommer snart: 16x21" Dipolbass!

Begynner virkelig å nærme seg premiere nå ja. Har vært en fryd å følge denne tråden og alle de løsninger du har valgt på det du har gjort. Bor ikke så langt unna så håper jeg kan få besøke deg en dag når det meste har roet seg ned. Nå håper jeg bare du og din familie virkelige kan nyte det til...