Søkeresultater

1. stylar

Forsterker er død. Phase Control lyset på frontpanelet blinker

Hei. Min Pioneer SC-LX90 forsterker er død. Phase Control lyset på fronpanelet blinker. Prøver jeg å skru forsterkeren på, så skrur den seg av med en gang. Er det noen som har vært borti noe liknende? Hva koster en reparasjon av noe slikt? (sånn ca).
  2. stylar

Bruktpris på Pioneer SC-LX90 "Susano"

Hei. Er det noen som har en formening om hva en Pioneer SC-LX90 "Susano" er verdt idag? Har sett på eBay at det ligger en ute til ca 25000,-
  3. stylar

Laserdisc til salgs (SOLGT!)

Hei. Har 360 stk Laserdiscfilmer + en Pioneer DVL-909 Laserdisc-spiller til salge for 6000,-. Har prøvd å lage en annonse på Avtorget tre ganger nå, men det går ikke...:confused: Noen som er interessert? Kontakt meg på: stylar@online.no
  4. stylar

Dali Mentor 6 Le

Hei. Er det noen som har erfaring med DALI MENTOR 6 LE? Kan disse være en bra match til Pioneer SC-LX90? Vurderer å bytte bak-høytalere også. Kanskje DALI IKON ON-WALL MK2. Er det noen som har noe erfaring med dem? :?
  5. stylar

DVI-inngang på Hitachi 42" tv

Hei Har en kompis som har en Hitachi 42" plasma tv. Den er HD-Ready. På den er det bare en HDMI-inngang. Den er tilkoblet kabeltv dekoder. Han har i tillegg en Pioneer DVR-LX60 harddiskopptager. Tv`n har en DVI-inngang. Går det ann å bruke en adapter som denne, og deretter kjøre HDMI-kabel? I...
  6. stylar

Ny utgave av DVD Profiler!

Hei Nå er det kommet en ny utgave av DVD Profiler! :-D Til de som ikke har prøvd dette, så er dette et utmerket arkivprogram for DVD og Blu-Ray!
  7. stylar

Vet noen hvilken film dette er??

Hei Så for en stund siden en trailer for en film som handlet om kvinnelige commandosoldater. I traileren nærmet de seg en stilling de skulle angripe. Det siste de gjorde før angrepet var å ta av seg alt på overkroppen. Mannfolkene gjorde ikke mye motstand da de ble angrepet av toppløse...
  8. stylar

Kvalitet på DVD-avspilling på Panasonic BD50/BD30?

Hei Er det noen BD50/BD30-eiere som har gjort seg noen erfaring om hvordan bildekvaliteten er på dvd? Etter at bildekvaliteten ble "slaktet" i siste Hjemmekino er jeg spent på om dere er enige?
  9. stylar

Scanning av bilder til Dvdprofiler...

Hei Når man skal scanne inn cover bilder til Dvdprofiler, er det noe minimumskrav til oppløsning? Eller er det bare så bra som mulig? :-? Skal kjøpe meg en multifunksjons-skriver... F.eks denne: HP Fotosmart C6200
  10. stylar

Problem i DVD Profiler

Hei og godt nytt år alle sammen! Når jeg prøver å ta refresh på en profil som jeg har lagt ut for jeg følgende feilmelding: "Unable to download file. Continue anyway? If this problem persists, please check your internet connection." Min internett forbindelse er det ingenting i veien med, da...
  11. stylar

CanalDigital`s HD Dekoder "fryser"

Hei Har hatt HD dekoder fra CanalDigita i ca 14 dager nå. På den tiden har den "fryst" 6-7 ganger. Det skjer når den står i standby. Klokka i front har stoppet og det er ikke mulig å slå den på med fjernkontrollen. Eneste mulighet er å dra ut strømkontakten, vente ca 30 sek, å slå den på igjen...
  12. stylar

DVDO VP50 Pro er snart på lager!

I løpet av de neste par ukene forventer vi DVDO VP50 til lager, forhåndsbestill nå for å nyte HD Video skalering til 1080p med HDMI 1.3 kompatibilitet og THX sertifisering. Vi vil tilby oppgradering fra VP50 for kr. 14.000 + porto. Informasjon om oppgradering fra andre modeller kommer...
  13. stylar

Rotel RVE-1060 Video skalerer

Hei Er det noen som har skaffet seg Rotel RVE-1060? Erfaringer så langt? Fikk opplyst av Neby at den koster 9995,- Ganske rimelig sammenlignet med andre merker, man hvordan er kvaliteten?? Ser at den ikke kan scalere opp til 1080P...
  14. stylar

Hva heter denne filmen??

Hei På 80-tallet så jeg en film som var en 90 min sammenhengende biljakt. Den starter med at en biltyv skal stjele en blå Mustang på bestilling. Han får politiet i hæla med en gang, og resten av filmen er en eneste lang biljakt. Tror den norske tittelen var noe slikt som "Blåst på 90 min." Er...
  15. stylar

Valg av videoprosessor??

Hei Jeg har begynnt å leke med tanken om å skaffe meg en videoprosessor. Dette er hva jeg har i dag. Tv: Panasonic TH-42PA30 (Skal byttes i Pioneer PDP-508XD snart) Forforsterker: Rotel RSP-1098 Effektforsterker: Rotel RMB-1095 DVD: Rotel RDV-1060 ( Har ca 800 filmer) Laserdisc: Pioneer DVL-909...
  16. stylar

HD bilde med komponent kabler?

Hei Kan komponent kabler overføre HD bilder? Xbox 360 bruker komponent da den ikke har HDMI utgang (ennå) til spill og til HD-dvd spilleren. Grunnen til at jeg spør er at jeg har en Rotel 1098 som har video switch muligheter. Den kan gjøre om kompositt og s-video signaler om til komponent, +...
  17. stylar

Ny oppdatering til Rotel RSP-1098 snart?

Hei Er det noen som vet om det kommer en ny software oppgradering til Rotel RSP-1098 snart? Jeg håper på en støtte for hd-formater lyd/bilde da jeg skal bytte tv snart... Hadde håpet å bruke denne som en video-switch. På forhånd takk for svar.
  18. stylar

Fot til Panasonic TH-42PA30?

Hei Er det noen som vet om det er mulig å oppdrive fot til Panasonic TH-42PA30? Foten har modellnr: TY-ST42PX20. Tv er 1,5 år gammel...