Søkeresultater

1. T

Epg ved bruk av m3u fil

Holder på og lære meg dette med EPG. programmering Har en vu+ I stuen. så har jeg delt enkelte kanaler via en server og ip. slik at jeg bruke en M3u fil direkte på en app på tv som står på loftet. #EXTINF:0 tvg-id="ext" group-title="Tvliste" - TV2 NORGE http://tvlinken.no så er...
  2. T

50 vs 100hz

Ser nå de fleste tver som koster under 13k er 50hz samsung og lg. mener og huske at man måtte minimum kjøpe et 100hz lcd tv for noen år tilbake for og kunne få riktig flyt i bildet. er det noen stor forskjell på hz slik som det var før? tenker mer på film og tv titting. ikke spill.
  3. T

Projektor dårlige farger

Har en benq pb6110 projektor. Vet ingen ting om projektorer. Men har lest meg til at fargene forsvinner hvis fargehjulet er godt brukt. Men nå er vel dette en digital projektor. Hvordan blir det da. Kan fikse dette på en enkel måte, evt hvor jeg kan finne ut hvilken deler som passer. etter en...
  4. T

Dårligere signalkvalitet inn på tv kontra CD tuner?

jeg kjøpte og cam til mit samsung. fikk også forvrengt signal. men dette var en feil fra euronics sin side. de sa det var plugg an play. det endte opp med nytt kort fra CD siden det jeg hadde var for gammelt. så parret de kortet med cam. satt inn nytt kort og 15min senere så var det bildet...
  5. T

samsung 6305 og kanalliste

hei. etter mye prøving og feiling. så har jeg endelig klart og lage min egen kanalliste på min samsung es6305 tv. jeg bruker en ca modul og canal digital parabol. legger ved en liten guide. som virker for meg. oppdater til siste software på tv apparatet. kan gjøres i kundesupport menyen...
  6. T

lcd,plasma,led/3d.

hva mener folket om samsung UE55ES6305XXE bestilte denne nå. etter en uke med kikking.
  7. T

lcd,plasma,led/3d.

trekker ikke disse veldig mye strøm da??? er også redd for at bildet skal brenne seg fast. noe som jeg har hørt kan skje med plasma
  8. T

lcd,plasma,led/3d.

tenker på og kjøpe ny tv noe som jeg ikke har peiling på. tenker pris optill 8000 46"-60" så er det disse hdklar og 3dklar og dette drittet som de skriver på. skal ha full hd tv. men tenker på er det noen vits og kjøpe 3d tv til denne prisen. du får nokk et 3d tv. men noe sier meg at...
  9. T

flekker lcd tv

ja. må finne ut når ca det var. har heller ikke kvitering. men det kan jeg finne via nettbank. men det største problemet er vell at jeg kjøpte det på coop xtra. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  10. T

flekker lcd tv

hei. har en hannspree lcd tv som ble kjøpt for ca 4år siden. har vert fornøyd med denne. men har nå oppdaget at jeg har missfarging/svarte områder på høyre side av skjermen. nesten som man har stått med lighter og sotet skjermen litt. kan dette være at bildet har brent seg fast, eller at...
  11. T

glemt brukernavn passord

har selfølgelig glemt mitt brukernavn og passord på ftp for min vu+ tuner. noen som har en guide for resett
  12. T

vu+ uno opsett.

da var endelig alt på plass etter utrolig mye fram og tilbake. var ikke lett og sette seg inn i dette her for en som aldri har vert borte i linux. men nå virker alt. og det meste av plugins er installert. endte med og kjøpe HomePlug nettverksadapter Devolo 200 AVmini for eluttak, 200 Mbps...
  13. T

vu+ uno opsett.

takker så mye. men må mase litt til. ikke lett dette for en nybegynner. for og komme inn på ftp på tuneren. har koblet ethernet kabel mellom tuner og pc. har prøvd sette fast ip på tuneren. men kommer ikke inn på tuneren. står ikke noe ip på nettverk på tuneren heller når jeg har valgt og...
  14. T

vu+ uno opsett.

da har jeg forstått litt da. hehe. har prøvd de forskjellige nå vix, pli blackhole. likte igrunn alle tre jeg. men eneste jeg lurer på er jeg har CD og må installere cccam hvis jeg skal få det til og fungere hvis jeg har forstått dette riktig. kan jeg installere dette via en usbminnepenn...
  15. T

vu+ uno opsett.

takker for svar. hvis jeg har skjønt det hele riktig nå. så er blackhole,pli,vti osv dette er et "opperativsystem" som er levert av vu+ men som f.eks pli har forbedret ved og legge til andre mer nyttige "apps" og drivere en det vu+ har lagt in i den orginale img. eller er jeg helt på jorde nå.
  16. T

vu+ uno opsett.

tok det store steget i dag og bestilte vu+ uno hd pvr. har ikke peiling på tunere og slikt. men har set på forumet at man må laste in et image eller noe slikt for og få den til og virke. og ny software update. har søkt litt her men har ikke funnet noen veiledning på hvordan man setter opp en...