Søkeresultater

1. Hunsbedt

Hjemmekino i tilbygg: Nytt subsystem kommer snart: 16x21" Dipolbass!

Takk! Er jo Tangen som skal ha all ære for dette systemet, han har nok brukt litt tid for å sy det sammen. Selvfølgelig kan du stikke innom for en demo når det er klart, er bare å sende meg en PM så avtaler vi det. ;)
  2. Hunsbedt

Takk for det, Trompetnerd! Gleder meg veldig til testing. Blir det for lite bass med diploppsett må jeg nok bygge nye kasser. Men kvaliteten på bassen fra dipol skal være veldig bra, så jeg vil absolutt teste det. Kan godt være det blir stående hvis jeg får nok output.
  3. Hunsbedt

Ja, spenningen er stor her. Har ingen anelse om hvordan dette vil funke, men har vel trua. Jeg er veldig glad for at de havnet hos meg. Og prisen var fin den, stemmer det! ;)
  4. Hunsbedt

Hehe, han kommer nok til å bli døtta godt når tingene er på plass vil jeg tro!:p
  5. Hunsbedt

Ja, da var vel subsystemet en eller to stk Maelstrom 21", og to stk 15" Boschmann-subber. Tiden går fort, og kinoen har hatt flere forskjellige oppsett etter dette! :D
  6. Hunsbedt

Ja, det spiller veldig fint nå, men kunne nok hatt enda litt mer kontroll og SPL i de lavere oktaver. Med Dipol blir det det, samt forhåpentligvis en ren og stram bass som gjengir alle nyanser og toner også! Det er bare å følge med her, så ser du når det blir ferdig og tar en tur bortover da! ;)
  7. Hunsbedt

Når var du hos meg da? Har blitt så mange demoer med så mye forskjellig. Mulig at du hørte anlegget med Anders Lønnegraff sine subber, kanskje. Seks stk LMS Ultra 18" var heftige saker. Men jeg synes nå at Beyma-subbene låter bedre da, spesielt på musikk. :D Du får komme når det nye er...
  8. Hunsbedt

#Lygren og Gorm: Jeg satser alt på at den flotte Dreamscreen-V6-duken takler å ha 16x21" nesten rett bakenfor... Blir det totalhavari, så må dere komme nedover med lappesakene! :p:cool:
  9. Hunsbedt

Det er lenge siden jeg sist gjorde endringer av lydsystemet i min kino. Nå ble det plutselig aktuelt med en stor oppgradering igjen. Vet ikke om det er bryet verd, men til de trofaste som enda er her av og til, så er dette kanskje verd å få med seg. Jeg er superfornøyd med lyden jeg har i...
  10. Hunsbedt

Karmann`s Hule

Det må dere få til! Jeg har også et demorom der det er muligheter å enkelt få hørt på fem-seks forskjellige høyttaleroppsett! ;) Jeg er stort sett hjemme på kveldstid og i helgene, så det er bare å ta kontakt.
  11. Hunsbedt

Karmann`s Hule

Det er utrolig lagelig å bo bare en snau halvtime unna lydguruen fra Vanse. Jan-Einar kan virkelig sakene sine, og kalibrerer utstyret slik at det låter veldig bra. Det er ikke få gangene han har hjulpet meg med både DSP/EQ, PC/serverdrift, og tips om akustikkforbedrende tiltak. Han har...
  12. Hunsbedt

Behringerforsterkerne dine er ikke stabile ned mot to Ohm. Kan aldri tenke meg at de kan levere så mye som oppgitt... Du kan koble videre fra kasse til kasse slik du foreslår, men jeg har ikke prøvd dette selv. Her en tegning av koblingen jeg brukte da jeg hadde 6 stk LMS Ultra. Jeg laget en...
  13. Hunsbedt

BEF's kompromissløse hjemmekino - Snart klar..., post 7400 -

Blir veldig bra dette, Bjørn Erik! Solide kabinetter i kryssfiner. Er det OSB du har valgt? Rimelig løsning for de som betaler regninga også! Tipper dette kommer til å trøkke godt...
  14. Hunsbedt

Veldig bra, og godt jobbet! Alt ser ut til å virke av det jeg har testet. Og like viktig, alle bilder er tilbake i tråden, rett plassert der de skal være. Bare en ting som ser litt rart ut. Fra og med 16/1-2015, side 153 i tråden min, er alle bilder som er lagt inn blitt veldig små. De er...
  15. Hunsbedt

Velkommen til ny AVforum.no plattform!

Ingen linker virker noe sted. Har testet flere tråder. Og overalt i alle tråder jeg her sjekka er bildene plassert feil i bunnen av innlegget, med brutte linker opp til der de skulle ha ligget i teksten. Det er noen få sider helt mot slutten i min tråd der det ser ut som om bildene ligger rett...
  16. Hunsbedt

Hehe, ser jeg må lære saker på nytt, ja. Håper det ordner seg greit, for plattformen ser ellers finfin ut. ;)
  17. Hunsbedt

Det ser ut til at bildene er på plass, men ikke på rett plass. Som jeg skrev ligger de i bunnen av hvert innlegg, og ikke inne i teksten. Så teksten blir meningsløs. Har sjekket både i Firefox og Chrome. Og INGEN linker fungerer. Heller ikke henvisning til førstesiden i signaturen.
  18. Hunsbedt

Nei, alt av bilder er lastet opp. Det er en side midt i tråden en eller annen plass med 10-15 bilder fra Photobucket. De er borte og må lastes opp igjen. Det tar jeg på egen kappe. Resten, sikkert over 1000 bilder, ligger på server hos dere.
  19. Hunsbedt

Gratulerer, Lygren! Finfint design, dette ser veldig ryddig og greit ut! Har nå sjekket litt i min store byggetråd. De siste sidene i tråden ser ok ut, men ellers er det mange bilder som ikke er på plass. Det virker som det er en feil med bildelinken, og bildene bare er plassert på bunnen i...
  20. Hunsbedt

BEF's kompromissløse hjemmekino - Snart klar..., post 7400 -

Det var vel bare subbene som skulle driftes med Crown Itech 5000HD? Høyttalerne blir vel driftet aktivt, men skal jo ikke si dette sikkert. Spennende å følge med på videre innkjøp og bygging her blir det uansett!