Søkeresultater

1. Brusveen

Adjø SR5007 what next?!?

God ettermiddag :) Har vært litt inaktiv her i det siste. (dog flittig leser) Har en marantz SR 5007 som begynner og dra på årene, Så den vill bli bytta ut iløpet av nærmeste framtid. Kjører i dag følgende oppsett: Forsterkeren koblet sammen med r300 som brukes til både film og musikk musikken...
  2. Brusveen

Internet radio som kan bruke RADIOGUIDE.FM

Ser det er en stund siden du spurte men om du ikkje har funnet noe gode løsninger så ville jeg tatt en titt på sonos dem har tunein som standar på sit system også kan du som bonus kjøpe flere høytalere og koble dem sammen så du får lyd i flere rom, har selv en sonos one og lyden i den er top...
  3. Brusveen

vurderer salg av mine kef r300

Min Marantz som jeg har nå er ok på dem, planen var når jeg kjøpte dem og forsterkeren at jeg skulle ha effektrin i tillegg men blei aldri noe av.. men lyden er fremdeles fantastisk, og gjør susen når en ser konserter eller programmer som Hver gang vi møtes. Så får en se om dem blir...
  4. Brusveen

Takk for svar hakke er synlig om du veit det er der men har hat folk på besøk som ikkje har lagt merke til det før jeg nevner det. har ingen hast med og selge dei, men problemet eg har hat tidligere er at om dem ligger for lenge ute så forsvinner dei på ein måte :p så er vell store sjanser...
  5. Brusveen

hei, folkens Har ikkje vært inne her på en god stund 😢 som tråd tittelen seier så vurderer eg og selge mine kef r300 da dem står og blir lite brukt, blir bare brukt til vanlig tv titting da jeg har rør forsterker og headset til musikk. har søkt litt for og prøve og finne noe prisgrunnlag men...
  6. Brusveen

Musikk Quiz Les regler i post 1

Kan det være Ashford & Simpson so so satisfied ? Såg ingen låter på 3 bokstaver der :\
  7. Brusveen

Det er rett :) din tur supertramp
  8. Brusveen

Her var det dessverre lite svar :P Artistens etternavn er det engelske ordet for ein farge du får når du er i sola ;)
  9. Brusveen

Det er dessverre feil, artisten me skal fram til spiller saman med nokon kjente flammer ;)
  10. Brusveen

dobbelpost.
  11. Brusveen

Beklager sent svar, vært ganske hektisk her i gården, fyrer i gang med ny oppgåve: Kven var det som same året fikk en følelse? Artist - Songnavn
  12. Brusveen

Da må det garanter være denne damen vi skal fram til: https://www.youtube.com/watch?v=iJb7cBfrxbo Burde vell være rett lått også siden det er snakk om same "organ" :) Bilen er for så vidt en Porsche 356C. edit: Erma franklin er det som har originalen vist nok (lærer noe nytt hver dag gitt.)
  13. Brusveen

Prosjektor til onkyo reciver

Eg ville gjort det så enkelt at eg kjører en hdmi kabel frå Cambridge til bluray hdmi på Onkyo også en hdmi kabel frå onkyoen out main til prosjektoren. Da skal du få lyd gjennom høytalerne og bilde gå til prosjektoren, og om du skulle koble andre hdmi enheiter til som ps3 osv. så kobler du...
  14. Brusveen

Marantz SR6008 eller SR7008

Har sjølv 5007 og er storfornøyd med den, kan sjølvsakt ikkje sammenliknast med 7008 men trur du har gjort eit supert valg der ;) nå er det berre og nyte den nye forsterkern
  15. Brusveen

Denne låta virka da veldig autotjunet

Var litt usikker på kor eg skulle legge posten så blei her : i9 Er alltid på utkikk etter ny musikk og artister og kom tilfeldigvis over en artist via twitter, (Cindy Kvinlaug) hørte noen sanger men falt ikkje 100 prosent i smak. Men når eg hørte gjennom albumet på spotify så syns eg da...
  16. Brusveen

Rar lyd fra senterhøyttaler

Om du ikkje hadde same problemet når du satte i ein blu-ray så kan det nesten virke som om det var lyden i fila som mest sansynlig er fucked up. du kan prøve og få tak i en annen episode og liknande i same filtype :) men mest sansynlig så trenger du ikkje og uroe deg. er nok selve fila som...
  17. Brusveen

OL på TV2 Sumo - tekniske problemer

Har enda ikkje prøvd sumo under ol tider men bruker det en del til vanlig, og har ikkje merka noe problem dog bruker eg for det meste IE da eg av erfaring veit at silverligt ikkje er gode venner med de fleste nettlese :P så prøv med IE kanskje det hjelper :)
  18. Brusveen

Ny TV, hvilken burde jeg gå for?

Har selv lg her i huset og kan sterk anbefale det: http://www.komplett.no/lg-47-3d-led-smart-tv-47la690v/777392 Har fjor årets model og er storfornøyd med den godt svartnivå og veldig godt bilde, smartmenyen er bra også om det skulle være av interesse :) edit: Den har også bra innsynsvinkel.
  19. Brusveen

Hva hører du på nå?

Såg siste avsnitt av den amerikanske serien Nashville: http://en.wikipedia.org/wiki/Nashville_(2012_TV_series), (for øvrig ganske mye bra musikk der) en av låten har gått på repeat: http://www.youtube.com/watch?v=1SoZ1lUbIj0 Sangen kan lastes ned gratis her i en kort periode...
  20. Brusveen

"Staal-Rambokniv" Referanseplate?

Om du er usikker så ta kontakt med Cdon eller ta kontakt med Geir Norby som står bak plata: Geir Gråbein Nordby Journalist geir.nordby@lydogbilde.no Tror det er best bet den siste :)