Søkeresultater

1. S

Noen Forhandler eller andre som kan skaffe Gibertini Sattelitt antenner i Norge?

Hei Etronic. X-sat selger Gibertini OP 125 til 2995.- http://www.x-sat.no/gibertini/1417-gibertini-125-cm-aluminium.html?search_query=Gibertini+&results=29 Bergen tv og antenne service selger Gibertin 125 og 150 cm. https://www.btv.no/webshop?referer=none&p=p&me=10180 Mvh. Sonic76
  2. S

Altibox Huawei Q22

Problem løst. Gjenopprettet fabrikkinstillinger i tv dekoeren. Sonic.
  3. S

Altibox Huawei Q22

Har tv fra Altibox, og fått den nye Huawei q22 dekoderen. Nå får jeg ikke dolby digital lyd til receiveren min. Har prøvd 2 stk receivere. På den "gamle Motorola" dekoderen fikk jeg dolby digital på de kanaler som sender dette. Dette gjelder de kanaler som sender det - Nrk 1,2,3, SVT 1,2 TV4...
  4. S

Astra 28,2E fra Sør norge - hvor stor parabol?

Hei. 60 cm parabol er nok for liten for UK beam, men du vil kunne ta imot noe av det som sendes på Pan Europen beam, men da er alt stort sett kodet. Legger ved bilder av UK Bean, Pan Europen Beam og rapporter fra Europa om hvor store paraboler dem har brukt for å få inne kanaler som sender på...
  5. S

Surround-lyd i Strømmetjenester, og alternativer til dette?

Dette skrev din side om for få dager siden angående lyd og streaming. http://www.dinside.no/bolig/daeven-fikk-du-med-deg-den-fantastiske-lyden-pa-viaplay-filmen-ikke-jeg-heller/66632024 Mvh. Sonic.
  6. S

Pioneer vsx-lx70

Om du kjører MCACC finner den subben da?
  7. S

Pioneer vsx-lx70

Hei. Om alt er koblet rett. Sett fronthøytalerne til "small" i setup, da skal subben få signal fra receiveren. Sonic76
  8. S

Fra fredag kan BBC,ITV,C4,C5 ( HD&SD) mottas med små antenner i Norge

Hei ferale. Du får kjøpt mastrør hos tronika i Bergen. Jeg kjøpte 60mm mastrør for 250-. hos dem for en måned siden. http://tronika.no/ mvh. Sonic
  9. S

Hei ferale. Ser du har montert Gibertini 150, var sat meteret det greit å bruke? Lurte på å kjøpe et selv. Mvh, Sonic
  10. S

28.2 Vestlandet \ Bergen

Hei jotne. Jada, har vridd parabolen, slik som det står på satlex.de sin side. Virker som jo lengre ut på skinnen man kommer, jo svakere blir signalet.
  11. S

28.2 Vestlandet \ Bergen

Ja, det er hett om dagen. Har hatt motorstyring på en Triax90. Idag har fått opp Toroidal T90. Har ikke diseqc eller nok LNBer ennå, men det er jo den minste jobben nå. Har stilt den inn med en LNB, men når jeg kom til 28,2 var den svakere på T90 enn på Triax 88, så nå har jeg montert Triaxen...
  12. S

28.2 Vestlandet \ Bergen

Hei. Noen i Bergensområdet som har fått opp en større parabol enn 90cm mot 28,2? Kan noen si hvordan signalet er blitt med 125cm eller 150 cm? Sonic
  13. S

Hei Stølen :) Vet at det er BBC HD og ITV 1 HD+ noen andre kanaler som er i uk beam, men så skrev ferale at ha hadde mistet Sky Sport's HD kanaler. jeg har ikke tilgang til Sky sine premium kanaler, men har tre Sky Sport 1 HD kanaler som jeg hadde følgende signal styrke på. 11797 Mhz Sky sport...
  14. S

Hei. Ok, viste ikke at det var delt opp mellom England og Irland. Sjekket her hos meg. 11797 Mhz Sky sport 1 HD SNR 90 11719 Mhz Sky sport 1 HD SNR 91 10861 Mhz Sky sport 1 HD SNR 62 Litt vest for Bergen med Triax 88 parabol. Sonic
  15. S

Må jo si at frakt på 138 er meget billig. Men ferale, det må jo være noe annet som er galt med systemmet ditt om du må opp i 150cm for å se på Sky Sport kanalene. De sendes i pan europe beam. Sikkert mulig å ta inn med 60cm parabol.
  16. S

Hei Saarg. Hva koster Gibertini 150 med kit + frakt?
  17. S

Hei ferale. Med 150cm må det gå bra. Nå som det har vært bra vær har jeg ikke mistet noen BBC HD kanaler. De svakeste kanalene på 28,2 er ITV1 HD og 5 USA kanalene, men de har heller ikke falt ut på min 85cm. Har forresten den LNB'en som du bestilte.
  18. S

Kan jeg spørre om hva herligheten kom på med frakt