Søkeresultater

1. grandiS

https://www.elkjop.no/product/tv-og-bilde/tv/QE65Q8FNATXXC/samsung-65-q8f-4k-uhd-qled

Hei alle sammen! Er dette en bra pris? Vil ikke ha OLED vs QLED diskusjon;) Synes tv´n har gode bilder, og skal ha minst 65 tommer. Alternativet er 75 fra Phillips med Ambilight til omtrent samme pris. Tips evt ? ;)
  2. grandiS

IR til RF converter 3D briller??

Har 2 par xpand 3d briller jeg skulle selge da jeg ikke får brukt de til min TV. De er nesten ubrukte, men når jeg skulle sende de så jeg allikevel at det ene paret har et brudd over nesa. Da sjekket jeg det andre og der har det også begynt og skje. Veldig liten sprekk som klmmer til å bli...
  3. grandiS

Jurassic World - 12. Juni skjer det !!

Ja, 12. Juni 2015 er altså dagen jeg har ventet på i maaange år:) Dørene til Jurassic Park på Isla Nublar er åpne igjen:D Denne gangen med hybrid versjoner av dino´s og tilsynelatende veddeløpsrace med Velociraptor!:-P Er blod fan av Jurassic Park, så dette gleder jeg meg helt sinnsykt til. Er...
  4. grandiS

Stort grått felt "min hjemmekino" og "min hifi"

Hvorfor er det et stort grått felt uten noenting på alle presentasjoner?? Kim
  5. grandiS

* Selv de rareste konstruksjoner høres bra ut med riktig demo musikk * Any followers?

Etter at jeg nå har lyttet en del på mitt nåværende "budsjett" oppsett, har jeg tenkt mer og mer på hvor mye demo materiale har og si. Setter jeg på meget gode innspillinger og sanger som fenger meg over gjennomsnittet, opplever jeg at lyttegleden blir meget høy "uansett høyttaler" . Dette er...
  6. grandiS

Hvordan endre overskriften på tråden i "Hvilket utstyr har avforums medlemmer"

Hei ! Bare lurer på hvordan jeg gjør dette? Før gikk man inn på første post - rediger - go advanced ? N Når jeg prøver dette nå endrer jeg kun overskriten til den respektive posten. Takker for hjelp! Kim
  7. grandiS

Beklager å si det...

Men den nye plattformen er helt forferdelig å bruke. Jeg har enda ikke skjønt hvordan jeg åpner annonser på torget. Jeg er ikke spesielt data kyndig, men hadde ingen problemer med å forstå noe som helst av den gamle. Et stort steg i feil retning, som foreløpig har fått meg til å slutte å bruke...
  8. grandiS

Sharp 70" LED til 21990,- på Elkjøp Tønsberg!

Det MÅ være billig???;) Kosta ikke denne 35k når den kom?;) Kim
  9. grandiS

Canon, Nikon eller Sony?

Hei! Skal kjøpe kamera til samboeren, men er jo så mange å velge mellom. Snakket med en selger på Elkjøp idag, virket som han hadde en del peiling. Det som overrasket meg var at han anbefalte et Sony kamera fremfor både Nikon og Canon? Vi snakker altså rundt 5 000kr klassen. Argumentene hans...
  10. grandiS

"The Avengers" til 129,- på Lefdal idag !!:D

Løp og kjøp!:D
  11. grandiS

Noen som har et par Cerwin Vega jeg kan leie EN kveld?;)

LItt usikker på hvor jeg skal plassere denne? Noen som har ?;) Jeg betaler selvfølgelig om noe skulle skje !! Kan godt lage kontrakt på dette?? ;) Er ikke noe "rive ned huset" fest, men vil ikke flytte høyttalerne jeg har i kjellern opp;) Er også kjekt med lyd overalt:D Kim
  12. grandiS

Sinnsykt billig 70" Sharp USA ???

Svigers kom over en Sharp 70" LED tv i statene, til ca 12500kr ny i butikk , er ikke dette sinnsykt billig?? Frakt fra statene er vel ikke sååååååå dyrt? Disse går vel kanskje på 110 V ? Den het noe som LE732 eller EL732 !
  13. grandiS

Hjelp! Projektorbilde krympet

Hei! Jeg skulle tidligere idag teste om det gikk ann å lukke laptopen mens den var koblet til pj ( dumt JA! ) og da slukna selvfølgelig pc´n og da bildet på lerret. MEN, når jeg skrudde på datan igjen så har bildet krympa inn på lerret ca 5cm alle veier! Nå får jeg ikke endra oppløsning, alt...
  14. grandiS

Lektor 1 som bakhøytallere? ( Ikon 6 front )

Hei ! Lurer på om det vil bli "kræsj" i lydbilde med lektor 1 som bakhøytallere , når jeg har Ikon 6 mk2 som front? Frontene har jo denne kombinerte bånddiskanten/"vanlige" diskanten, det har jo ikke lektor? Men er jo ikke akkurat mye info som kommer bak, har vel da ingen betydning? Er...
  15. grandiS

Er dette nok til å spille av 1080p film?

Hei ! Har en laptop som ikke er ny lenger, men som jeg mener skal kunne klare å spille av en 1080p film? Problemet er at noen filmer hakker, mens andre ikke. For eksempel "Avatar" i 1080px264 hakker ikke. Dette trodde jeg var krevende for evt sjermkort? Hvertfall i forhold til mange andre...
  16. grandiS

Hjelp!

Hei Jeg får ikke riktig format til pj. Før koblet jeg vga fra pj rett i pc og formatet er riktig. Men nå har jeg koblet via en boks og hdmi inn i forsterkeren. Får bilder osv, men format er feil etter at forsterker kom inn i bildet. Har gått inn i meny på forsterker og endret format, og jeg...
  17. grandiS

Noen som har en 10-15 m VGA til salgs??

Hei ! Trenger en bra/OK vga kabel i den lengden. Må vel være noen som har liggende? Mvh Kim
  18. grandiS

Noen som har XTZ 10" / 12 " jeg kan høre på?

Hei ! Får null respons der tråden "skal" ligge, føler ingen leser der, da det er år siden det har skjedd noe. Noen som har en eller flere xtz 10" eller 12" jeg kan få høre litt på? Helst i Vestfold! :) Er egentlig mest nysjerrig på 10", da det hadde vært ypperlig med et par hvite sånne...
  19. grandiS

grandiS -Nytt hus - Dedikert rom - Straks bygging av 2 suber og senter!

IHei ! Da har jeg endelig plass til en liten hjemmekino! Kjøpte hus/leilighet på 140kvm, sammen med min samboer. Kjeller er på ca 70kvm, hvor kanskje 30 av de er "kino" rommet. Er en åpen bar løsning inn mot et kjøkken, så blir ikke et dedikert rom, men. Jeg bor sammen med en interiør designer...
  20. grandiS

Får ikke opp menyen til forsterker på tv??

Hei! Etter mye om og men skal jeg kjøre romkorreksjon hjemme, og prøver da og koble til en liten 22"LCD tv til forsterkeren. Men får ikke opp noe bilde? Bruker gul RCA inn i en sånn scart kobling og inn i monitor out på forsterker. Forsterkeren er en Nad 747. Jeg visste jeg ikke kunne en...