Søkeresultater

1. N

Amadeus Boine

Heia Er det noen som har noe kjennskap til disse og aner hva jeg bør legge meg på i pris for å få et fornuftig salg av de? Lite informasjon å finne på nett om de, men noe fins der med referanser til Ditton Canopus på asiatiske sider. Uansett, mine er i pianolakk som har fått seg endel riper.
  2. N

MB 9900 fra NAT

Har noen slike som jeg driver og vurderer litt hva jeg skal gjøre videre med, bruker de idag som fronthøyttalere i et surroundoppsett med en Parasound HCA 2200mk2 som jeg egentlig er bare sånn måtelig fornøyd med. Det virker som om det er nok kraft i parasounden, men den mangler endel av...
  3. N

Doxa 70SEMK2 VS Embla 1.1 monoblokker

Heia Jeg vurderer om jeg skal bruke litt penger på å "oppgradere" fra Doxa'en til 2stk Embla 1.1, men jeg er ikke helt overbevist om at dette vil være en oppgradering til tross for at jeg da får balansert hele vegen. Jeg må dessverre kjøpe usett/uprøvd, så om noen kunne være behjelpelig med...
  4. N

Hva passer for Jamo Concert 11

Heia Jeg går med planer om å endre litt på 2-kanalsoppsettet jeg bruker på "lytterommet" som per idag består av: Jungson moon harbour Thule Space 250B Doxa 70SE Jamo Concert 11 Som dere ser så står ikke Doxaen helt i forhold til resten og planen er å få noe som gjør at jeg kan kjøre...
  5. N

Digital støy på Thule Space 250B

Heia Jeg har en slik som pre og i det siste har den begynt å komme med destinkte "knepp" fra senter noe som irriterer i lengden. Er det noen som vet hva dette kommer av? Det snodige er at om jeg setter preampen i phantom så forsvinner denne "kneppingen". Har jeg klart å inkludere noe rart i...
  6. N

Doxa Signatur

Heia Jeg har en slik en, som midt under CSI igår bestemte seg for å ta fyr... Jeg rakk heldigvis å nappe ut strømmen før noe alvorlig skjedde, men huset stinker av svidde transistorer lell.... Hvem er det som er forhandlernett for Doxa nå omdagen? Vet at Hifiklubben var det tidligere, men de...
  7. N

Maranz dv6400

Hei Har en Maranz dv6400 samt en Micromega Minium dvd som hver på sin måte tilfredsstiller behov i heimen :). Problemet nå ser ut for å være at motoren til Maranz-en ikke klarer å dra rundt cd-er lenger. Vet noen om det er noen som tar på seg reparasjoner av slikt, både private og firmaer er...
  8. N

dvdo Iscan HD+ SDI

Fant en billig webshop her, med bra feedback på ebay, men om noen vet om noen billigere så... :) 990$ for en slik virker billig. http://shop.vendio.com/inetdistributors/home.html Hvor mye moms/toll kommer i tillegg til prisen egentlig, noe spesielt jeg burde passe på før jeg evt bestiller?
  9. N

s(c)al(e) eller skal ikke

Heia Jeg har en LG plasma som nå nærmer seg 2 år gamme og er ikke hd-klar, men oppløsningen er likevel respektabel. Uansett, jeg bruker idag mye forskjellig kabling da den i utgangspunktet bare har en inngang av hver sort, noe som blir litt irriterende i lengden... Tanken min går da mot å...
  10. N

plasma tv og skjermede elementer

Såvidt som det jeg kan forstå så vil uskjermede elementer påvirke en plasmatv. Sant eller usant?
  11. N

NetForce's stereo

Er ny her, så som det seg hør og bør så får jeg hive opp stereoen... Video: Samsung 40" bakprojeksjon Speakere: Amadeus boine front Amadeus SE center(med skjerma bass) Mission 753 Freedom bak Dynaudio 12"aktivsub(kasse fra B&W AS6)... Elektronikk: Micromega minium dvd Thule Space PR250B(...