Søkeresultater

1. akke

Xbox 360 arcade til 979,- på elkjop.no

Lenke
  2. akke

LCD eller plasma til "alltid på" bruk?

Skal sette opp et system her på jobben der to 42" skjermer skal vise reklame. (PC kilde) Disse skjermene vil stå på hele dagen (8 - 23) Når det gjelder LCD og plasma er jeg regelrett helt blank... Er innbrenning fortsatt et problem? Noen formeninger om LCD eller plasma er tingen å satse på...
  3. akke

Abonnerte tråder

Hvordan funker abonnerte tråder? Det ligger alltid masse poster der som jeg aldri har nærmet meg en abonner-knapp på. Ikke får jeg mailvarsling på nye poster i de trådene heller.
  4. akke

Shit, knekt eksosanlegg...

For et par uker siden asvalterte Veivesenet veien utenfor her. Veien ble såpass høyere at bilen subber ved utkjøring. Har prøvd og få tak på noen som kan svare på om det er mitt eller veivesenet sitt annsvar at dette ikke skjer uten hell. Uansett: Skulle en tur til by'n nå og litt på vei så...
  5. akke

Crossover "lekker" på yamaha?

RX-V2500 Front: small Bass out: sub Crossover: 80Hz Program: 2ch stereo Med sub skrudd av kommer det bass helt ned i 30Hz fra front! Riktignok endel lavere volum enn med front som large, men dog. Stilte Crossover på 200Hz og jaggu var det fortsatt litt lyd. Dette kan jo ikke være riktig...
  6. akke

Pentium D, noen vits på High Definition video?

Begynner og bli mektig lei av 1,2Ghz tordenfuglen, så en full update står på trappene. Til visning av .ts og HDWM med fddshow er det jo en gjenganger at Pentium 4 er best, men har det noe for seg med Pentium Dualcore? Vil en P4 D på 2,8Ghz hamle opp med en P4 3,4Ghz? Disse koster vel omtrent...
  7. akke

Klage på Samsung HD945

Nå har jeg snakket med samsung support og lagt inn klage på følgende problem med HD945: :arrow: Viser ikke sortere enn sort :arrow: "HDMI audio not supported" kommer opp hele tiden i menyen, og når det er litt slitt DVD, samt ved layerchange Håpet er at de fikser dette i en ny firmware. De...
  8. akke

Du skal slippe å velge (HD-DVD/Blueray)

Bra Samsung: http://www.digi.no/php/art.php?id=211091 Om dem kan levere produktet er en annen ting... Hilsen lei Samsung venter...
  9. akke

avtorget sideteller

Virker som sidetelleren (Page 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6) teller med solgte og/eller ikke aktive annonser også. Kommer ofte opp bare 2-3 på hver side selvom per page står på 12.
  10. akke

Komedie og grøsserfri samling..

Det har blitt til at action og thriller har blitt prioritert når jeg har kjøpt filmer. (bortsett fra noe disney/pixar) Noen ganger er det gøy å se grøssere og komedier også. :) Derfor spørsmålet: Har du noen filmer som kan anbefales innen grøsser og komedie sjangeren? (hver for seg, ikke...
  11. akke

Flipperspill selges

Har du alltid drømt om et eget flipperspill? Her har du muligheten! Bally's Game Show selges. Bally/williams, er den produsenten som "alle" skal ha, de lagde rett og slett de beste spillene. Du kan lese og se bilder av spillet her: Game Show (Disse bildene er ikke av min maskin, men den er...
  12. akke

Diverse selges (AVtorget)

Kunne man laget en kategori på AVtorget for diverse salg? F.eks. så har jeg et flipperspill til salgs nå og det er vel ikke heeeeelt fjernt å ha det på AVtorget.
  13. akke

Linjeskift på kommentarer

Hva med en $text = nl2br($text);på kommentar hovedteksten? Fint å kunne lufte litt om man skriver mye :)
  14. akke

Hvor høy oppløsning bruker hollywood?

Hvor høy oppløsning og i hvilket fomat lager/lagrer hollywood filmene sine i? 1080p?
  15. akke

6 in 1 fjernkontroll med touch-display (499,- Clas) minitest

Javisst har jeg lyst på pronto, sony osv. til 3000+, men synes ikke helt prisen kan forsvares, så durte inn på clas og plukka med en "Home Theatre Master" til 499,- Link til Clas Ble litt overasket over at den faktisk er litt tung, ligger bra i hånden og ikke bare føles som plastikk. Liten og...
  16. akke

paralell eller seriekoble (eller egen amp...)

Får snart en senter-høyttaler til og denne er så og si dønn lik den jeg har, med unntak av en ting, impedansen! Den jeg har nå er 8ohm og den nye er 4, men samme spec ellers. Tanken var å ha en over og en under lerret, men disse blir vel litt problematisk å koble sammen uten ekstra amp? Husker...
  17. akke

Trikset med bilder

Ser at noen får lenker til bilder og noen får bildene i tråden, er det slik at alle bilder som har under 600px bredde kommer inni?
  18. akke

Cinemobile

Så en reportasje om Cinemobile i teknik & människa, sjekk den ut på www.cinemobile.net Litt av et opplegg :)
  19. akke

akke's hjemmekinoprosjekt (Nå lagt inn i minHjemmekino)

Utgangspunkt: Neste uke starter byggingen av hjemmekino i kjelleren, har alt revet endel vegger slik at rommet blir større. En vegg skal slås opp slik at det blir et lite rom bak til skap og lagring, samt at projektor og muligens elektronkk skal i det rommet. Rommets mål uten vegger og noe på...
  20. akke

knallbra videoklipp (humor)

http://www.koreus.com/files/200406/umbilical_brothers.html