Søkeresultater

1. A

Har Du Forsikret Anlegget Ditt???

Jeg bor hjemme, går det ann å forsikre kun ting og utstyr i et rom?
  2. A

World Of Warcraft

Hva handler spillet om? Når man har kjøpt det, og er online, kommer det noen ekstra utgifter pr måned/ år da som Xbox live tjenesten?
  3. A

Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser)

Så Smokey and the Bandit for første gang i går! For en gøyal film! Ble sugd rett inn i handlingen, mange artige kommentarer, knall biljakt og gøy fra start til slutt! Og for en motorlyd fra hovedbilen... Ikke rart den blir kalt en klassiker. Fryktet at kvaliteten på bildet skulle være...
  4. A

Hvor er det størst utvalg av leie DVD-filmer i Oslo?

Hmm ligger en på Grünerløkka iflg sidene dems, skal prøve å få sjekka det ut :) Takk for tips.
  5. A

Sony STR-DA5200ES reciver tråden

Jeg vil ha Sony utseende og Pioneer innmat!
  6. A

Frustrert samboer selger CV høyttalerene hehehehehe :)

Prata med dama om dette isted, jeg ville klart tolket dette (at hun solgte hobbybilen eller evt anlegg) som en krigserklæring :)
  7. A

Å herregud, noen har gjort et "godt" (la vær å fighte om dette nå hehe) kjøp, til 3.200 kr.! Villt... Stakkars fyr!
  8. A

Ja. Tok ikke lange tiden før folk begynte å kritisere høyttalerene... Ikke det tråden handler (handlet?) om!
  9. A

Ny.no Stakkars man :mrgreen:
  10. A

Nye øreplugger / hodetelefoner

Jeg har disse; http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=12719 Blir ikke mye bedre på en mp3-spiller. Jeg har prøvd mye rart, øreplugger opp mot 3.000 kr. og enda dyrere hodetelefoner - men på en mp3-spiller er lydkvalitieten aldri så bra at dyrere øreplugger/hodetelefoner kan yte rettferdig...
  11. A

Bildereportasje: Electroworld 2006

Dro dit for å høre på litt dyrere musikkutstyr enn det jeg vanligvis har råd til, men alle standene spilte jo et eller annet høyt så det var ikke mye vits :-? Fikk vondt i hodet! Men kjempeartig var det :) Fikk endelig sett ekte 1080p oppløsning og skjønte endelig hva hypen var om :-D Bare...
  12. A

Kan prøve dem, men de fleste gangene jeg leier DVD skjer det ofte på impuls (når jeg kjeder meg)... Derfor er det greit med butikk hvor en kan leie med en gang, enn å vente på å få film i posten :)
  13. A

Bare lurer. Lei av at 7-eleven jeg er fast kunde hos bare har så lite utvalg og bytter gjerne sted hvis det finnes bedre alternativer!
  14. A

Vegghenge 21" bilderørs TV. Edit; Jeg fant, glem det :)

Glem det, fant ut av dette :)
  15. A

Den dårligste filmen noensinne?

Tror man mister litt av sjarmen med en grøsser hvis man sitter der hele kvelden og venter på å skvette. Jeg og kompisa mine syntes den var kul, sikkert pga alle puppene men :)
  16. A

Prison Break

Helt rått denne serien!! Eneste serien som er så spennende at jeg sitter der med sommerfugler i magen :D
  17. A

Den dårligste filmen noensinne?

Date movie, den vinner hands down. Første filmen jeg har sett med andre kompiser, som vi slo av før den sluttet fordi den var så elendig...
  18. A

Over the hedge

Får jeg spørre hvor du så den? På kino/DVD/? Cars er knall, og helt rått hvis du er bilentusiast :)
  19. A

Xbox360 med HD-DVD og 1080p støtte.

Ja, men lurte på om noen visste norsk pris... Får vel vite veldig snart...