Søkeresultater

1. Kooyo

Dali zensor 5 og XTZ 99 W10.16 SUBWOOFER 10"

Sjekket litt på brukt fant denne xtz w12.16 pris 2500
  2. Kooyo

Dali zensor 5 og XTZ 99 W10.16 SUBWOOFER 10"

Noen som har erfaring med Dali zensor 5 og XTZ 99 W10.16 SUBWOOFER 10" suben kommer til i hovdesak til og bli brukt til film. eller om dere har noen bedre forslag
  3. Kooyo

vurdere effekt trinn Dali Zensor 5

Helst rundt 5000 max 7000
  4. Kooyo

Spiller bra de men må guffe på litt. Spiller overraskende bra til Størelse. Men de er ikke spilt inn enda Anbefalt forsterker 30 til 130 w
  5. Kooyo

Vurdere Effekttrinn til Dali Zensor 5 kunne tenkt meg Yamaha men finner ikke noen som selger d. Eventuell. Andre forslag
  6. Kooyo

45 amperes peak per channel

Hva menes med fks 45 amperes peak per channel.
  7. Kooyo

Ekte 4K spiller

Er selv på jakt etter ny. Blu-ray spiller m 4k og Flat ER selv på jakt etter god 4k som også spiller musikk bra flat så si i fra vis du kommer over noen gode spillere.
  8. Kooyo

Denon og klipsch? total krasj?

Bra valg jeg er ganske sikker på at du blir fornøyd.
  9. Kooyo

Denon og klipsch? total krasj?

Har selv Dali Zensor 5 kjøpte Denon receiver hos hifiklubben. Var utrolig skuffet over lyden. Følte nesten at d fase feil. Men d evar det ikke. Leverte receiver til bake Hifiklubben mente d ikke var noe feil m receivere. Kjøpte i stedet en Yamaha rx-v 777. Og lyden blei helt hinsides mye...
  10. Kooyo

Denon Avr-x1100

Jeg spurte de ibutikken når de andbefalte meg avrx 1100 om jeg ville merke noe i lydkvalitet når vis jeg gikk et par tusen opp. Nei sa han eneste du får da er Atmos. og Bedre grafikk i Osd Menyen. Ja har nok en del m Vanen og gjøre Dette er min 4 Yamaha receiver. :) Syntes også Bygge...
  11. Kooyo

Denon Avr-x1100

Ja leverte den inn fikk kr tilbake Kjøpte Yamaha Rx-v 777. helt Annen lyd og Kvalitet. Kjempe Førnøyd. Det jeg fikk til Svar på Hifi klubben var at de ikke var noe feil på den men. At det var slik de Låt.
  12. Kooyo

Denon Avr-x1100

Er ikke kalibrerings feil her men takk for svar skal heve kjøpet i dag så blir nok en Yamaha har hatt 3 yamaha receivere før. Veldig fornøyd med de. Menn ville prøve noe nytt.
  13. Kooyo

Denon Avr-x1100

Noen som har Erfaringer med Denon Avr-x1100 hatt den i 3 dager lyden er rett å slett dårlig må ha volumet på Halvt og nesten ikke noe effekt. Volumet hopper plutselig flere hakk oppover når jeg justerer. Volumet opp. Nesten ikke bass og bassen er nesten ikke til stede. Bruker den på Dali...
  14. Kooyo

Kef e 305 5.1

Har vurdert Bose acuastismas 10 og Kef E 305 . 5.1 noen hevder at Kef spiller bedre en bose. nå er jo Kef e305 5.1 på tilbud til ca 5000 kr. i steden for 9000 kr. Noen som har erfaringer med Kef skal brukes på Nad t 748 og jeg liker og kunne spille høyt en gang i blandt.
  15. Kooyo

Bose Acoustimass 10 5.1 høyttalersystem

ok da bør jeg jo sjekket ut dette takk for tipset.
  16. Kooyo

Dette sette koster ikke 32 000 det koster 11 000 kr jeg skal bruke min nad receiver så er kunn høytaler sette jeg skal ha.
  17. Kooyo

Hei Noen som har erfaringer med dette sette Bose Acoustimass 10 5.1 høyttalersystem Vurdere dette pga vil ikke lengre ha anlegg som domminerer Stua. har i dag Dali Zensor 7 fornt og dali zensor vokal og zensor 1 bakre høytaler. vanskelig og plasert dette i det nye huset jeg har flyttet til...
  18. Kooyo

Netflix på Panasonic DMP-BDT320

Takk for hjepen Jepp takk for Svart fant det nå Spiller sto på at Den var i Tyskland
  19. Kooyo

Netflix på 2012-modellene av Panasonic blu-ray spillere

Funnet den nå det står Blått ikon m Setup an helå
  20. Kooyo

Netflix på 2012-modellene av Panasonic blu-ray spillere

finner den ikke jeg finner den ikke