Søkeresultater

1. Electra

Epson EH-TW9100(w)

Ifølge epson så starta garanti tiden 00.10.2015, så da kan det vere håp innan reklamasjon?
  2. Electra

Epson EH-TW9100(w)

Hei. Da har min TW9200 slutta å fungere. Feilmeldinger seier: Cinema filter error, auto iris error. Nokon som har tips?
  3. Electra

Hvordan få vinklet center høyttaleren på gulv?

https://www.hifiklubben.no/tilbehor/hoyttalertilbehor/soundxtra-large-bordstativ/ Eg brukar den her til RC64. Funkar fint :)
  4. Electra

Litt humor i hverdagen.

Litt meir søndagshumor..
  5. Electra

Popcorn salt/tilbehør/utstyr osv

Hei. Er ute etter ei maskin. Nokon som har erfaringar med den her? https://popcornshop.no/produkt/popcornmaskiner/little-bambino-red
  6. Electra

Litt humor i hverdagen.

😎😆
  7. Electra

Ny kino under bygging. Nærma seg ferdigstilling..

Har fått litt styr på teknisk rom no. Litt synd å gøyma viskarane vekk, men eg har muligheit til å setta den i kinoen og🤔
  8. Electra

Jupp. Blir vell montering av lerrete ikveld og tilkobling av mcintoshen. So får ein ta nokon lette justeringar før å få eit noko lunde lydbilde. :)
  9. Electra

No er det ikkje mykje igjen😊
  10. Electra

Oppgradere fra Mine Trofaste Dali 909 til noe nytt

Treng du HDMI portar? Skal du koble til bluray spelar og ymse?
  11. Electra

Klipsch kan vere litt sære på forsterkarvalget. Kva slags forsterkar tenker du å bruke?
  12. Electra

Heisann Frank. Kva slags budsjett har du?
  13. Electra

Vart ei liti økt i det tekniske romme idag. Godt det snart endar seg slutten og ein kan få nytta romme med ein god film og kanskje ei kald ei😉
  14. Electra

Hjemmekino sofaer fra FNKY.no?

Eg ha samma som deg balko. No er no eg ein liten pygme i forhald til deg med mine 1,70. Kinoen min er ikke heilt ferdig enda så eg har ikkje fått pakka den opp. Er litt spent på kvaliteten ja.
  15. Electra

Ein liten teaser på korleis fargane blir..😊
  16. Electra

Fra dagens økt. Står kun igjen å trekke hdmi til projektor no.. xlr var eit hel.... å trekka. Måtte til slutt trekka k-røyret for å tilpasse lengden, forså å dra ut igjen k-røyret å ta det ut å plenen for å strekke det heilt ut. Deretter trekke xlr. Forså å ta det inn igjen i kinoen å trekke...
  17. Electra

Kvifor tenka vanskeligt når ein kan gjera det enkelt. Kubba kun ein 2x4 mellom dragarane og båra hol til røyret og kabelen😊
  18. Electra

Kva ha folk nytta seg av tilkoblingspunkt i taket før Atmos. Eg har jo 3x8 dragara. Planen er lydbøylar, lekter, eit lag med fermacell og eit lag med gips pga fermacell må vell heilsparklast? Men om eg da setter opp veggboksen no på eksisterandes bjelkar, så vil jo veggboksen forsvinne langt...
  19. Electra

Biamp Klipsch KL 650

Det fungerer ja. Gå laus ;-)