Søkeresultater

1. Magnera

Online hørselstest

Her kan du teste hørselen din! Helt nøyaktig blir det selvsagt ikke men en artig pekepinn vil jeg si det er. LINK Her er resultatene jeg fikk med min laptop og AKG hodetelefoner:
  2. Magnera

Oppstarts problemer på laptop

Laosen! Har en tundra laptop med windows som ikke vil starte lenger. Den virker fint igår. Idag starter viften og ingenting ellers. Ikke noe. Noen ideer, råd eller tips? Mvh: Lars
  3. Magnera

BlahDVD

Kom over reklame for en nettbutikk, som selger dvder og musikk ,trykka på vesten til en små tjukk snookerspiller. Og så lurte jeg på om det er noen som har erfaringer? www.blahdvd.com
  4. Magnera

Cellular

Cellular med William H. Macy, Kim Basinger og Chris Evans. Herlig spenningsfilm som leverer fra start til slutt. Her er det så godt ingen trøtte kjedelige scener. Likte du The Transporter og kanskje en liten del av Phonebooth er dette en film du helt sikkert kommer til å like. Filmen får du...
  5. Magnera

The Big Bounce

Letet rundt i "billig dvd korgen" idag. Og blikket mitt ble fanget av en flott kvinne i bikini. Og med navn som Owen Wilson, Morgan Freeman, Vinnie Jones og Charlie Sheen på coveret måtte jo dette undersøkes nærmere. Så damen i den flotte bikinien (Sara Foster) og disse andre gutta fikk være...
  6. Magnera

Lemony Snicket: En serie uheldige hendelser

Var nettopp å så denne i Sandnes kino. Ble invitert av noen venner og visste ikke hva filmen gikk ut på. Ble fortalt at dette var en Jim Carrey film. Og det pleier å gi noen gode lattere. Desverre bommet jeg på mine antakelser der. Jim Carrey spiller i filmen han, men er desverre ikke særlig...
  7. Magnera

Hitachi CP-X960 Trenger hjelp!

Forsvaret har gravd opp en gammel(?) projektor som de ville ha meg til å se på. Oppgaven min er da å finne ut om den virker, kan den brukes, hva mangler eller er feil. Altså full status rapport. Projektoren er en HITACHI CP-X960 LCD projektor. Tipper kontorbruk. Jeg fikk den på. Koblet opp...
  8. Magnera

Anamorfisk linse

Er helt enig og har aldri sagt noe annet. Ville bare ha det bekreftet at du vil ha en opplevelse av at det er mer lys når du kjører 4:3 og Anamorfisk linse vs 16:9 (med sorte kanter). Du vil vel også nå en bildebredde på 240 cm ved en kortere avstand en de uten anamorfisk linse. Fordel ved...
  9. Magnera

Eddie Murphy Raw!

Må ty til hjelp fra det store Oraklet atter engang...Hvor finner jeg Eddie Murphy Raw? :roll:
  10. Magnera

Ny tronarving!

Får gratulere kongefamilien og da særlig Mette-Marit og Håkon med den nye lille! Gratulerer! :D
  11. Magnera

Lite spørsmål om s-video kabel

Det har seg slik at jeg har en projektor som jeg bruker mot parabol, vhs, PS2 og DVD. Alle disse kildene koblet jeg til projektoren med en 150,- svideo kabel med greit resultat. Så kjøpte jeg meg en 10 meters kabel fra Monster. Skikkelig kabel til over tusenlappen. Dramatisk forbedring av...