Søkeresultater

1. mk4

Blu-Ray

Ved avspilling av enkelte Blu-Ray filmer har jeg et problem med underteksten. Hobbitten: Kun øverste tekstlinje vises Sherlock sesong 2: Øverste og halve nederste tekstlinje vises. Killer Elite: Begge tekstlijer vises helt ok. Avspiller er Cambridge 751 Receiver er Yamaha 3900 TV er Samsung...
  2. mk4

22" Idtv

Trenger en 22" TV til kjøkkenet for bruk med IDTV Bør være slank, noen som har noen anbefalinger?
  3. mk4

Problem med YPAO Yamaha RX-V3900

Får ikke kjørt YPAO på min receiver, Error 01 no front speaker Frontene er koblet fra Yamaha-preamp-amp-høytaler. Frontene virker og alt er i orden, men YPAO finner dem altså ikke. Noen som har en forklaring på dette?
  4. mk4

Ipad 2

Finnes det ingen mulighet for å komme seg inn i nettbanker som bruker Java? Er vel ingen eple produkter som støtter Java,
  5. mk4

Venneliste (Løst)

Hvor har det blitt av listen over alle på vennelisten som er online? Er det jeg som har rota den bort?
  6. mk4

Bass trøbbel

Har et problem når det gjelder stua mi, etter at jeg fikk inn SVS pc12-Plus prøver bassen å rive ned en vegg i stua mi. Det rister og vibererer i veggen ut av en annen verden. Det kommer ikke fram av bildet men det er en skillevegg, og avstander og mål er ikke korrekt. Det er veggen lengst vekk...
  7. mk4

Lsound

Noen som skal til Arendal i løpet av et par dager? Tenkte å få med en sub oppover igjen til østlandet rimelig fort. Betaler for det.
  8. mk4

Musikalsk sub til 10k

Ser etter en ny sub som er musikalsk som Velodyne og som rister takstein av huset som SVS, til ca 10k. Musikk-Film er ca 70-30. Og jeg vil ha en sub, ikke to. Dette blir som et kinderegg, tre ting på en gang men er det mulig?
  9. mk4

GPS til bil

Har lyst til å skifte ut min Navigon 7220 som jeg overhodet ikke er fornøyd med og trenger erfaringer av brukere på forumet. Det jeg trenger er: Kart vest europa, Live trafikkmeldinger, blåtann, eller vi kan vel si spekket av funksjoner. Noen annbefalinger?
  10. mk4

HARMAN KARDON HD720 vs Multispillere

Har hatt min gamle HK i mange år nå og er fornøyd med den, men savner en SACD spiller igjen. Kan fks en Marantz 7001 gi meg det jeg trenger på både CD og SACD?
  11. mk4

Trenger hjelp og råd til receiver og stereo.

Har lest og lest og blir mere og mere i tvil om hva jeg skal gjøre. Jeg har i dag v3900 og Focal Electra 936, cd spiller, platespiller som stereo kilde. I 7.1 til film er jeg meget fornøyd med dette, men i stereo er dette på langt nær tilfredsstillende. Det jeg lurer på er å kjøpe en integrert...
  12. mk4

Nye høytalere

Trenger litt gode råd og åndelig støtte ang nye høytalere. Har fulgt nøye med på brukt`n i de siste mnd men jeg får aldri bestemt meg for hva som er smart å ikke, og hva som passer meg best. Høytalerene skal brukes til 60-40 musikk og film. Har fortsatt akto sin gamle v1400 men den skal byttes...
  13. mk4

Th42px80e-th42px8e

Ern det noen store forskjeller? Lefdal selger den for 5999 nå.
  14. mk4

-10

Hallo Har en kompis som mister de fire norske kanalene når gradestokken kryper under -10. Skjer gang på gang, noen som har en forklaring?????????
  15. mk4

Musikk kanaler

Noen som vet hvilke musikk kanaler som finnes og hvor de er? Har sjekket lyngsat men ble ikke veldig mye klokere. Har 8700 og antenne med fire hoder. Viasat og CD
  16. mk4

Hjelp !!!

Skal kjøpe ny tv, hvilken 32'' lcd i prisklassen under 20k anbefales???
  17. mk4

Yamaha RX-V396

Hallo Trenger litt hjelp ang. forsterker valg. Bruker i dag en RX-V396 som jeg synes er for såvidt grei til surround men når det kommer til stereo er jeg rett å slett misfornøyd. Den brukes på Proson reality 63 mkII fronter og jamo satelitter. Frontene er dem jeg bruker til stereo også. Er det...