Søkeresultater

1. Å

Innspill til valg av 65" TV

Hei og takk for svaret! Jeg har faktisk bestilt TV'n og venter levering rundt samme tid som deg. Jeg har testet TV'n flere ganger i butikken og inntrykket er positvt. Kunne ikke la avslag på 8k gå forbi, og med 30 dagers returrett som du nevner har man tid til å angre seg. Gratulerer med kjøp...
  2. Å

Innspill til valg av 65" TV

Hei. Trenger hjelp til valg av TV med 65". Jeg har hatt en runde på de lokale butikkene og sett på Samsung, LG, Panasonic og Sony. Legger ikke mye fokus på 3D o.l. og gaming skjer aldri. Ser dog ofte på sport, film/serier o.l. Jeg kunne gjerne tenkt meg OLED (er jo fin den 55" til 20k, men mer...
  3. Å

ADB 5743 CDX med 8 tunere og T-We for Canal Digital kabel-tv

Plutselig (i går) mista jeg tv og lyd -signalet til dekoderen(sort bilde). Dessverre har det blitt slik at ingen andre hdmi innganger fungerer lenger. Har en Samsung TV og det virker som at HDCP handshaken er problemet? Tekte å resete dekoderen fra CD, men får ikke bilde så klarer ikke å...
  4. Å

Hvilket headset har DU!

20% på alle headset i dag på Elkjøp. Hodetelefoner for mobiltelefon, iPod, hjemmekinoanlegg eller PC. - Elkjøp
  5. Å

Cambridge Audio

Nye 7-8000 i Norge?
  6. Å

Den store Apple-tråden

Her er en test av iPad3. Fin lesing for en god start på helga ;) iPad review (2012) | The Verge
  7. Å

Ny Canal Digital HD PVR ADB 5720CDX for Kabel-TV

Noen som har tips om veldig god multimediafjernkontroll? Den logitech harmony 300 saken jeg har er ikke i nærheten så kjapp som den originale til CD boksen. Dessverre... den er også ufattelig treg til apple tv.
  8. Å

Oppdatering gikk fint her. Alt ser OK ut, men skal melde i fra om det forekommer noen problemer. Spennende å se om dobbeltopptak fungerer.
  9. Å

Hvilke kabler har du?

Du finner kablene her: Audio Art avd. Norsk Hi-Fi Center, Krokstadelva
  10. Å

Nei kun ene og alene. Har gått på den blemma selv med 2 opptak samtidig uten å få varsel. Men var ikke med denne serien. Jeg forstår ikke hvorfor TV3 skal lage så mye trøbbel...
  11. Å

Jeg har et problem med boksen. Den klarer aldri å ta opp The Mentalist på TV3. Enten blir det avbrutt, kun halve episoden eller slik som i går da den tok opp 1 time for sent. Tragisk...
  12. Å

Logitech® Squeezebox™ Touch

Om du bruker fingrene på touchen trykker du bare på bildet av albumet og ikke albumnavnet. Da mener jeg å huske at den spiller av hele platen. Samme gjelder med spillelister o.l. i spotify appen. Da setter den spillelisten slik albumet er lagt inn og du slipper å skifte sang manuelt. Etterpå...
  13. Å

Den store Apple-tråden

Ja både Hulu og NetFlix'n ligger i XBMC forumet. Så en god gammal måte må til ;)
  14. Å

Den store Apple-tråden

Har ikke fått sett på saken selv ennå. Men i farta tok jeg ned NRK plugin. Den fungerer jo glimrende. Fint å se dokumentarene og seriene i XBMC selv om jeg mista programmet på TV. Man har jo netflix da og en hulu plugin. Men har ikke fått testet de ennå...
  15. Å

NY ADB-5720SX Hybrid HD PVR boks fra Canal Digital

Sånn i farta har Komplett.no 45% rabatt på NetGear sin Powerline starter kit. Fikk 5'r i terninkast. Komplett.no - NETGEAR Powerline AV500 Starter Kit
  16. Å

Den store Apple-tråden

Jeg handla meg en VPN konto i går og prøvde ut Hulu f.eks. Fungerte smertefritt og liker tanken ved å slippe nedlasting overalt :) Nå gjenstår det bare å installere Hulu i XBMC.
  17. Å

Den store Apple-tråden

Hmm... nei gudene vet. Men apple pleier sjeldent å øke leveringstid til 2-3 uker om de ikke skal oppdatere :) Men litt avhengig av når Intel lanserer sin nye E Xeon også tror jeg.
  18. Å

Den store Apple-tråden

Sannsynligvis kommer det ny om noen få uker. Apple har mer eller mindre stoppet utsending av gamlemodellen. Så den som venter på noe godt... ;)