Søkeresultater

1. SpaceMoose

Valg av receiver til MA Apex og Orb Audio høyttalere

Hei Jeg har idag en Yamaha rx-v571 som driver 2 Monitor Audio Apex A10 fronter, 1 Apex A40 senter samt 4x2 Orb Audio (gallokuler) bakhøyttalere. Yamaha receiveren var kun tiltenkt som en midlertidig løsning og jeg føler nå at tiden for oppgradering er kommet. Ser for meg en receiver til rundt...
  2. SpaceMoose

For de av oss som liker å titte på bilder fra messer...

Etter litt surfing på andre fora fant jeg denne bildeserien. Er vel 7 album fra en Avbuzz messe i Hong Kong tror jeg. Er ikke bare asiatisk men også NAD og Linn.. Verd å ta en titt om ikke for annet enn å sikle :D Galleriene Enjoy!
  3. SpaceMoose

Underskriftskampanje mot kopisperre på CD!

Litt usikker på hvor denne bør ligge men regner med at dette er riktig plass. Flytt den om jeg tar feil. Kanskje den burde vært 'sticky' og. Til alle som ikke liker hva EMI med andre gjør mot oss forbrukere.. Hva med å gjøre noe aktivt uten at det koster hverken tid og penger. Klikk på 'Klikk...
  4. SpaceMoose

Helicon serien oppdatert med flere modeller..

Sjekk www.dali.dk 8) Helicon 400 er en av de virkelig gode høyttalerene jeg har lyttet på. På Tact og NAD elektronikk var lyden bedre enn for eksempel B&W Signature 800 og Classe Omega :shock: .. Lydspredningen og spillemåten til Helicon 400 passer meg som hånd i hanske. Til B&W sitt forsvar...
  5. SpaceMoose

DIY Takfeste med kuleledd til ca. 350 kr

Og da har du faktisk et feste til overs! Jeg har nå endelig laget ferdig takfestet til projektoren min, samt slengt sulamitten opp under taket :) Da jeg av flere grunner, mest sunn fornuft, ikke gidder å betale opp til kr 3000 for et slikt feste var DIY eneste veien å gå.. Jeg ønsket meg et...
  6. SpaceMoose

Spar gebyr ved å selv fortolle over Internett.

Jepp Tollvesenet sin Internettfortolling kan benyttes allerede idag. Gå inn på toll.no og registrer dere. På denne måten spares Postens ekspedisjonsgebyr pålydende kr 149,-. Kun 24% moms må betales. Jeg må nemlig fortolle min siste sending fra dvdsoon, da filmene ble sendt sammen. De ble sendt...
  7. SpaceMoose

Euroscreen med rammelerret/grå duk

For dere som ønsker et prisgunstig alternativ til Stewart / andre fabrikanter av lerret med grå duk. Jeg ser at hembiobutikken har oppdatert sidene sine med nye produkter fra Euroscreen. Euroscreen sine nyheter omfatter nå rammelerret(med tynn eller bred ramme) samt en duktype de kaller...
  8. SpaceMoose

EVC til VGA adapter

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et slik adapter. Bestiller jeg fra utlandet så kommer dette adapteret på ca 100$ pluss moms og tollavgift. Synes at den prisen er litt stiv :( Eneste alternativ jeg kommer på er Leteng. Venter fortsatt på svar fra de. Finnes det noen andre i Norge med...