Søkeresultater

1. Eidos_

Noen i Oslo med 9"?

Thanks. Får håpe noen kan gjøre en liten demo her. Er også interessert i å se hva en 8" kan gjøre. Noen som kan "hjelpe" meg? :-)
  2. Eidos_

Noen i Oslo med 9"?

Er det noen som har det? (Her har du mulighet til å gjøre en liten show-off) ;-)
  3. Eidos_

Noen i Oslo med 9"?

Hei! Har vært fraværende fra forumet en stund, grunnet mye reising. Tenker etterhvert å investere i en 9" CRT, men har aldri sett et bilde fra noe bedre enn en Sony 1270. Det er derfor interessant å kunne fått sett på et skikkelig oppsett av en slik high-end-prosjektor. Bor i Oslo og setter...
  4. Eidos_

Luksusproblem

Vil du oppnå bedre kvalitet med et slikt uoffesielt kort (IFB-M2005A+)?
  5. Eidos_

DVE - gamma, brightness og contrast

Takk kjelli, en lettelse å få svar:) Skal prøve å sette opp prosjektoren ikveld. Skal dobbelsjekke G2-settingene, heldigvis lett på 12xx-maskinene. Hvilken brightness og contrast har du på din maskin, til hvilken skjermstørrelse?:)
  6. Eidos_

Var det et vanskelig spørsmål kanskje?:)
  7. Eidos_

slitte rør ?

Jeg ser du har wear/innbrenning i det blåe bilderøret. Jeg vil vel si at røret ditt har moderat til medium innbrenning. Det er ingen problem å få et fint og jevnt bilde hvis du stiller inn prosjektoren til å prosjektere i det innbrente feltet. Men hvis du stiller den inn slik at halvparten av...
  8. Eidos_

slitte rør ?

Tror du må legge til bildene på nytt;)
  9. Eidos_

spacer mod sony 1270

...jeg skjønner at du ikke er den heldige eier av en 1270 med ekstern fjernkontroll altså;) hva er grunnen til at du manuelt skal justere rørene?
  10. Eidos_

Hei, og godt nyttår til dere!:) Jeg gikk i innskaffelse av en Digital Video Essentials dvd, og har prøvd meg litt fram når det gjelder å få optimal brightness og contrast ut fra min Sony VPH-1270. Men jeg har noen spørsmål i den forbindelse. Måten jeg gjorde justeringene: *satt brightness og...
  11. Eidos_

Zoomplayer og custom blanking

Jeg gikk inn i default.key å fjernet "video position" og la inn "blanking" i stedet på samme tastene (0,1,2,3). Nå fungerer alt fint.
  12. Eidos_

Hva finner jeg ikke ut av selv?;) "SHIFT + (0-9)" gjør jobben... Nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skifter mellom de forskjellige, når en preset allerede er satt. Ideer?
  13. Eidos_

Hello! Jeg ønsker gjerne å bruke "custom blanking" i ZP, slik at jeg får sylskarpe kanter når jeg avspiller forskjellige medier. Jeg har definert blanking for widescreen og anamorphic, henholdsvis 1 og 2 i blanking settings. Er det noen som kjenner til en snarvei (shortcut) for å aktivere...
  14. Eidos_

VFD-display og ZOOM PLAYER

Heisann!:) Jeg har montert inn VFD-displayet til HTPC-kassa mi (hjemmelaget). Bilde kommer snart her! Men jeg lurer på en ting. For øyeblikket kjører jeg LCD Smartie 5.3 med Zoom player-plugin. Jeg ønsker gjerne at displayet skal vise hvor langt ut i filmen vi er, noe som denne plugin'en har...
  15. Eidos_

G70-kjøp! HJELP!

Jeg fikk akkurat epost av fyren som hadde klart å selge prosjektoren til noen andre. Det var jo j..... kjipt da! Nå skal jeg til New York i januar/februar, og vil være der i visum-perioden. Da skal jeg speide etter noen CRT-er jeg kan kjøpe. Magnum oppererer altså bare med fraktpris til...
  16. Eidos_

G70-kjøp! HJELP!

Oi, er ikke dette en som prøver å lure folk? Det er jo nøyaktig samme tekst og bilder. Man burde passe seg litt for Ebay:) Men samtidig litt rart når begge har positiv tilbakemelding...
  17. Eidos_

G70-kjøp! HJELP!

Jeg fikk mail fra han som ga meg tilbudet, så jeg avventer på svar før jeg slår til. Hvis du Rusty krysser fingrene for meg, så gjør jeg det samme for deg!:)
  18. Eidos_

G70-kjøp! HJELP!

Rusty: Hm, at fraktselskapet klarer å ødelegge noe skal ikke forundre meg. Men de fleste sender jo forsikret, slik at du ikke skal stå som noen taper i en slik situasjon. Ble den sendt i en "kasse"? I mitt tilfelle får jeg gratis frakt (til magnum) og den blir sendt i en stor trekasse...
  19. Eidos_

G70-kjøp! HJELP!

Takker for fine kommentarer! Fosforen på prosjektoren ser jevnt slitt ut som du sier ask4me2, og vil nok kunne brukes i den standen den er. Når det gjelder rørene, mente jeg at det var innbrenninger, og ikke at linsene var ødelagte. Jeg budsjetterer vel med å måtte investere i 2 nye rør til...
  20. Eidos_

G70-kjøp! HJELP!

Jeg skal avvente med å gi deg detaljene Kjelli:) Fant forresten en person med navn Drew når jeg søkte på google som selger nye G70-linser i original forpakning til 500$ stykket. Altså 4200kr inklusivt moms ca. Mail er sendt!:)