Søkeresultater

1. P

Subwoofer på kaldloftet, forslag?

Noen som har bygd picowrecker?
  2. P

IB kommer ikke til å fungere for da spiller jeg like mye for naboene, men det var sikkert ikke det du tenkte på. IB vil være en kuldebro, subwooferen må være isolert og ha en dampsperre, derfor tappa horn. Tror jeg har kontroll på hvordan jeg skal lage manifoilen for overgangen mellom loft og...
  3. P

Hei Jeg ønsker meg en sub i stua, men vil ikke ha en sub i stua... Over stua har jeg et stort loft som ikke brukes til noe. Jeg ser for meg en tapped horn sub som har utgangen gjennom taket. Kan skjules på en grei måte med en ventilasjonsrist eller lignende. Har googlet endel, men sliter med å...
  4. P

Hvem andre har kino på 4,5 x 3,4? Er dette stort nok?

Har 2,9x4ish funke bra til vårt bruk... Jeg forstår ikke helt hva dere skal me alle stolene, mestparten av tiden er jeg alene i kinoen :) min kino
  5. P

Beste headset til 1000kr som kan brukes med bærbart utstyr

Google superlux, virker som det er MYE for pengene :)
  6. P

DIY forsterker - L25D by LJM

Æ kan blant annet nevne at du har skrivefeil i siste innlegg, har lest hele tråden og klare fint å lese forbi mye av d skrotkalle skriver. Har selv l25d så denne følger jeg med på, men å trakkasere folk for norskkunnskapen syns jeg er idiotisk. Har ikke behov for å ta mer PM med deg. Og...
  7. P

Jeppfi har vel eg fint lite på forumet å gjør, om ikke dette er OffTopic vet ikke jeg! Jeppfi sine meninger er helt klart mer idiotiske enn Skrotkalle sine :) Hmm, dær sank jeg vist nedover mot Jeppfi sitt nivå, men jeg er enda langt ifra :) God påske
  8. P

Om du skal ta bort kondensatoren på input, må du måle om du har dc på utgangen på kilden, om du ikke har det trenger du ikke kondensatoren...
  9. P

Mulig det er bruken din av utropstegn istedetfor punktum? Får deg til å fremstå som bastant og at du kommer med den absolutte sannhet. De siste kommentarene dine er egentlig ganske fornuftige :)
  10. P

Er i alle fall en som tar han seriøst Andsor, sier det en gang til. IKKE hiv bensin på bålet du ikke vil ska brenne. :) Om ikke Miles så hadde econowave vært noe i kinoen :)
  11. P

Nytt anlegg. Og det låter helt j.....

Du skjønte at du bare sku bytte om pluss minus på den ene høytaleren?
  12. P

Er nu vel ikke værre enn å snu om på pluss og minus, enten på inngang eller utgang på l25d. Så er fasen snudd.... Så kan du koble senter til reciver uten utfasninger, men jeg trodde romkorreksjonen fikset dette uanset.
  13. P

Kan jeg bruke en AVR til frontene til min andre AVR?

Om du har pre ut på en av de, ja.
  14. P

Neste er vel og utstyre kinoen med disse og econowave høytalere i aktiv versjon :)
  15. P

Beste høyttalerstoff/frontstoff (Ljudia, Dynabel eller Biltema)

Og hær er bilde av biltemas høytalerstoff brukt i taket og biltemas høytalerfrontstoff brukt i front :) min kino
  16. P

Beste høyttalerstoff/frontstoff (Ljudia, Dynabel eller Biltema)

Bruker biltema sitt, vet ikke hva som skulle vært gjort bedre. Lyden slipper uhindret? Gjennom og alle fjernkontrollene virker, ser heller ikke mye til lyset fra komponentene i racket... Sikkert billigst også
  17. P

Solid forsterker no.1

Ja d der er ca samme greiene, men er det noen som har prøvd disse med flere chipper? Per
  18. P

Hjelp! Noen som kan lage en Sketchup for meg, denne helgen?

Du kunne vel bare tegna på veggen om rommet va ferdig?
  19. P

Solid forsterker no.1

Siden dette er en lm3886tråd lurer jeg på om noen har prøvd den versjonen med tre chipper, skal måle ca 150 watt. Det blir billige watt når man bygger selv :) Per