Søkeresultater

1. kinosjef_christian

Veggeste til 50" plasma?

Er på utkikk etter ett bra veggfeste til en grei pris for og henge opp min plasma-TV på veggen. Den er 50" stor og i følge spesifikasjonene for den på nett veier den 43kg. Det jeg har sett på som ser greit ut her på nettet er denne fra Clas Ohlson: Clas Ohlson - Veggfeste for plasma og LCD-TV...
  2. kinosjef_christian

Jobbintervju... hjelp og råd!

Ja, da har jeg kastet meg på lasset med og dra på jobbintervju, og til mandagen har jeg jobbintervju på den jobben jeg aller mest ønsket meg da jeg sendte ut noen søknader med CV. Trenger da noen gode råd og tips som kan hjelpe meg til og få stillingen. :) Stillingen er Data Entry Agent - Air...
  3. kinosjef_christian

rammer for plakater

Ingen internett butikk man kan få kjøpt det fra? Vet godt om ikea, men har lite lyst til og stresse inn til ikea i oslo kun for det siden det ikke ser ut til og passe så bra noen av de nærmeste dagene, og skulle gjerne hatt en 4-6 rammer snarest mulig.... må være 70x100 cm rammer
  4. kinosjef_christian

Feil i rankgeringssystemet for minHjemmekino?

Jeg har vært innom noen hjemmekinoer jeg ikke har sett på før og gitt stemme, men la merke til at på 2 av de 3(for og være nøyaktig) jeg ga stemme på, ble ikke antallet av registrerte stemmer endret? Er dette bare tilfeldig eller? Litt kjedelig bare dersom ikke alle stemmer folk får i...
  5. kinosjef_christian

Komponent eller S-Video?

Har nettopp bestillt meg en ny projektor! :D Og lurer da på... før med den jeg har nå som ikke har hatt komponent inngang har jeg kjørt S-Video for bildet (en Monster THX S-Video kabel), og er ganske fornøyd med kvaliteten på bildet det har ført til. Nå på min nye projektor som jeg får innen en...
  6. kinosjef_christian

Mini kjøleskap... where to find and buy?

Driver for tiden og fikser om på hjemmekinoen.. å har med dette også lyst til og putte inn litt dingsebomser :wink: Bestilte nye høyttaler kabler her overigår til noen tusen, men har også lyst på litt til mat og drikke slik at betjening inne på rommet blir enklere.... Leter etter noe ala...
  7. kinosjef_christian

Program for tilverking av konstruksjonsplaner/blueprints

Jeg søker ett godt program, helst gratis, hvor man enkelt og godt kan konsturere byggeplaner på dataen. Da tenker jeg på bygge planer i formar av blueprints og slikt. Regner med dere alle skjønner hva jeg mener, men er dere usikre så bare spørr...
  8. kinosjef_christian

The 78th Annual Academy Awards

Er det noen som har årets Oscar Utdeling på opptak? Jeg gikk glipp av det, og har meget lyst på og få tak i ett opptak av hele utdelingen med den røde løperen også om mulig... Vet at de sender sammendraget ikveld på NRK2, men er egentlig kun interessert i HELE utdelingen... Så er det noen...
  9. kinosjef_christian

trenger litt hjelp angående mpeg4 formatet

det jeg vil si er..... Kjenner du noe til mpeg4 format? Måtte gå den lange veien om winAVI-converter for å få brent den. Kunne laste ned noe for å få brent den med Nero, men brukte et annet alternativ. Kan man brenne den med f.eks. Nero? Annet program?
  10. kinosjef_christian

Hvor på nettet kan man reservere seg mot telefonselgere?

Jeg mener og ha sett en tråd om dette her før for en tid tidbake, men har ikke klart og funnet den igjen. Men håper noen kan gi med svar her!
  11. kinosjef_christian

Selger Buttkicker/rumperister - Clark Synthesis Tactile Soung

Noen som er innteressert? Den leveres i orginal embalasje og er i fult god stand! Helt som ny! Den er ikke blitt brukt, den har bare vært tatt ut av esken sin en gang. Når jeg kjøpte denne betalte jeg en sum på ca 1199 kroner. Selger den nå videre for følgende prisen: 600kr som er inkludert...
  12. kinosjef_christian

Hollywoods piratplan

Noen som trur de vil lykkes i enda et forsøk på og stoppe piratene og co? http://www.dagbladet.no/kultur/2005/09/20/443957.html
  13. kinosjef_christian

Charlie and the Chocolate Factory

BEKLAGER DEN SENE FERDIGSKRIVINGEN!!! FERDIG NÅ!!! Så denne filmen på førpremiere forrige helg, og ser at ingen har startet en tråd om denne enda (hvis ikke jeg har oversett det totalt da!), så da tar jeg og starter en. De fleste vet nå vel hva filmen handler om, og er vel kanskje en del...
  14. kinosjef_christian

7 Seconds

Noen som kan fortelle meg om denne filmen er bra?? Om den er verdt og se?? http://www.imdb.com/title/tt0417395/
  15. kinosjef_christian

Merkelig....

Merkelig... ser ut som dette er den eneste kategorien jeg får startet tråder i for øyeblikket...:wink:
  16. kinosjef_christian

Lurer på....

Går det an og få laget passordbeskyttelse på vanlige mapper i windows? Isåfall.. hvordan? Jeg kunne tenkt meg og gjort det, hvis det hadde vært mulig....
  17. kinosjef_christian

3D tegne program

Jeg er ute etter et program, hvor man selv kan tegne og konstruere i 3D.. noen her som kan navngi et program eller flere som anbefalles? Leter etter ordentlige programmer, og ikke enkle og simple nedlastingsprogrammer... men er dersom noen har et slikt et de syns fungerer meget fint så gjerne...
  18. kinosjef_christian

.bin

.bin ( SOLVED ) Noen som vet om et program som gjør så jeg kan starte opp et program som er i .bin fil format?
  19. kinosjef_christian

Hjelp.......

Hvordan fjerne Windows Messenger? ( Solved ) Hvordan får jeg fjernet Windows Messenger fra datamaskinen? Prøvd og prøvd men enkelte av filene lar seg jo ikke slette :evil:
  20. kinosjef_christian

Trenger rask hjelp! (fikset)

Noen som vet om et bra nok fungerende DVD program som kan lastes ned gratis fra nettet??????