Søkeresultater

1. Andreas21

Svartelistet av JVC Norge.

Etter å ha klaget på en RS520 til veiledende pris på 75990,- pga alvorlige feil og mangler har jeg nå for en tid tilbake blitt svartelistet av JVC Norge og jeg har ingen rettigheter til reklamasjon hvis jeg mot JVC Norges ønske kjøper en JVC projektor som måtte eventuelt utvikle feil. Jeg er...
  2. Andreas21

JVC med 20års Jubileum D-ILA modell. DLA-20LTD, + 3 andre modeller 5900, 7900 og 9900

Vises på IFA så her er det bare å poste for de som ser den der nede.
  3. Andreas21

Offisiell tråd for JVC DLA-X5000 DLA-X7000 og DLA-X9000 2015 / 2016 D-ILA projektor

Her er litt info om den nye JVC X5000 som vises på IFA messen fra 4-9.9.2015. Fortsatt 1080p paneler(som forventet), ingen laser(som forventet), 1700 lumen, aksepterer 4K 60hz materiale noe som indikerer HDMI 2.0 og HDCP 2.2. Relativt lite info utover dette. DLA-X5000 SPECS >> DLA-X7000 SPECS...
  4. Andreas21

Avengers Age og Ultron Trailer

Da er det lagt ut en trailer på denne filmen og jeg kan bare si at jeg gleder meg noe helt utrolig!!:) http://www.youtube.com/watch?v=tmeOjFno6Do
  5. Andreas21

4K BD kommer i 2015.

Da er det klart at 4K Blu ray kommer i 2015. http://www.avforums.com/news/4k-ultra-hd-uhd-blu-ray-disc-confirmed-2015.10665
  6. Andreas21

The Last Of Us PS3. Tidenes beste?

Har akkurat spillt igjennom The Last Of Us på PS3 og dette var et av de beste spillene jeg noen gang har spillt! Klarte ikke å slutte og spille og ville vel egentlig ikke at spillet skulle slutte. Historie, gameplayet, grafikken, stemningen++ er bare helt fantastisk! Terningkast 10!:-D
  7. Andreas21

Star Wars Episode 1 i 3D.

Star Wars Episode 1 kommer i 3D på kino i februar, hva tror dere om dette. Blir konverteringen god nok til at dette blir bra? Star Wars: Episode 1 - The Phantom Menace - Movie Trailers - iTunes
  8. Andreas21

Fot til Samsung PS64D8005.

Jeg mangler en del til foten til min PS64D8005(den fulgte ikke med i esken), men skal få en ny av Samsung. Er det noen i nærheten av Drammen som kan låne bort en komplett fot til jeg får delen fra Samsung? Jeg trenger kun den delen som skrues fast i TVen og foten. Jeg har solgt TVen og han som...
  9. Andreas21

Andreas21 bygger helt ny kino. Kino nesten ferdig, nye bilder post #52.

Da har endelig byggingen startet!:-D Jeg har brukt en god del tid på å rive ned de eksisterende rommene som skal brukes og jeg har i tillegg fjærnet en vegg og begynnt å sette opp den nye. En annen eksisterende vegg er delvis revet og venter på å bli erstattet av en drager da denne veggen er...
  10. Andreas21

Bygge om Parasound JC1 fra 110v til 230v. Problem løst! Fant det ut selv...

Vet at det er fler her på forumet som har importert Parasound JC1 fra USA og da må man jo gjøre de om fra 110v til 230v. Dette gjøres internt i forsterkeren har jeg skjønt, men kan noen her fortelle meg hva som må kobles om. Jeg har både et par "Norske" og en fra USA, men klarer ikke helt å se...
  11. Andreas21

HD utleie.

Var tilfeldigvis innom videosjappa i dag for å se etter et X-Box 360 spill. Har ikke vært der siden jeg kjøpte meg HD DVD spiller i fjor. Har kjøpt inn ca 120 filmer både på HD DVD og BD siden da. Gikk og kikket litt og til min store overraskelse hadde de ca 40 HD filmer til utleie fordelt ca...
  12. Andreas21

Har DVDStrax sluttet med HD DVD og Blu-ray??

Noen som vet om DVDStrax har sluttet med HD DVD og Blu-ray?? Skulle bestille meg noen filmer i dag, men fant verken HD DVD eller Blu-ray. Merkelig...
  13. Andreas21

Andreas21 nye hjemmekino. Cineversum Black Wing 2 på plass i kinoen.

Etter å ha jobbet med rommet i et par uker nå vil jeg legge ut litt info og bilder for å høre hva dere andre her på forumet syns om mitt nye rom. Det jeg har gjort er: Først malte jeg veggene og la vegg til vegg teppe, deretter ble scenemolton lagt på lerretsveggen og i taket. Har også trekt...