Søkeresultater

1. robertaas

Lyd&bilde+hjemmekino, gratisnummer?

Mottok et nummer av Lyd&bilde+hjemmekino i posten selv om jeg ikke har vært abonnent på flere år. Er det noen som vet om dette er et gratisnummer som sendes til gamle abonnenter for å få dem på kroken igjen eller har det blitt rot i abonnementslistene etter sammenslåing av bladene?
  2. robertaas

Sony uten TV-nyheter på IFA?

Ser at den eneste TV-modellen Sony fremhever i sitt pressekit fra IFA er HX925. Slik jeg kjenner modellene så er det det en variant av HX920 som også har tuner for DVB-S og en modell som allerede ble annonsert i WCES i januar. Pga.den spesielle tuneren skal den ikke være distribuert så mye i...
  3. robertaas

Hvem har best 2D til 3D konvertering?

Siden det finnes lite materiale i 3D lurer jeg hvem som er best på konvertering fra 2D til 3D på vanlig videomateriale. Er det noen som har sammenlignet dette på forskjellige tv-apparater?
  4. robertaas

Butikkjeder i USA? Etymotics

Har noen forslag om hvilke butikkjeder i USA som kan tenkes å føre Etymotics? Best Buy og Radioshack har ikke, men Wallmart fører faktisk noen av de billigere modellene.
  5. robertaas

Sony E4000, ny modell med høy WAF

Sony kommer med en helt ny modell som har meget høy WAF. Den skal se ut som en billedramme med passepartout. Mangler USB og Dolby Digital Pluss, men er ellers teknisk lik W4000. 40" er største modell.
  6. robertaas

FotoVideo konkurs

Kjeden FotoVideo er konkurs. FotoVideo konkurs - Akam.no
  7. robertaas

Kommer dere til å bytte ut CD mot SA-CD?

Dette har vært diskutert før, men hva gjør dere nå som SA-CD ser ut til å ha slått DVD-Audio?
  8. robertaas

Siste Asterix, kun dubbet versjon?

Er det mulig å få se siste Asterix med orginallyd på bortekino?
  9. robertaas

Hjelp, hvilken site gir all musikk på nettet?

Har glemt URL til en site som enkelt lar en søke og straks spille av all musikk som ligger online uten å laste ned først. Den tar også med filer som ligger på youtube som den spiller av med kun lyd. Siten het noe ala Musicas eller Musicos. Noen som husker?
  10. robertaas

iPod Touch: Veldig dårlig lydkvalitet

Har nettopp fått en iPod Touch som er min første ipod. Jeg hadde hørt at lyden ikke var helt topp, men at den var så dårlig som dette var rett og slett sjokkerende. Har fra før hatt flere spillere fra Creative og Samsung som er billige gjennomsnittlige spillere, men lydkvaliteten deres fremstår...
  11. robertaas

F.B.I.: Full HD - tull for de fleste

Artikkel: Full HD - tull for de fleste - FBI - NRK TV-innslaget kom først i siste sending. Morsomt med journalisten som går rundt og roper "HD?" når han leter etter signaler. NRK Nett-TV - hastighetsmÃ¥ling
  12. robertaas

Hvordan er den perfekte Set-top-boksen?

Hvordan ser den perfekte Set-top-boksen for TV-mottak (uavhengig av hvordan signalene mottas) ut? Hva er det mest nyttige du har sett på en set-top-boks og hva er det du har savnet? Selvsagt skal den støtte HD-signal og skalere andre signaler opp til 1080P, men er det noe mer når det gjelder...
  13. robertaas

Når hørte du sist på musikk rett fra en musikk-CD(Ikke rippet, ikke MP3)?

Når hørte du sist på musikk rett fra en musikk-CD(Ikke rippet, ikke MP3)?
  14. robertaas

Fysisk butikk med Wii-spill under 500 kr?

Finnes det noen fysisk butikk i Oslo-området som selger toppspill til Wii slik som Resident Evil til under 500,-? Spillene koster rundt 400 i nettbutikker så jeg synes av prinsipp det er galt å betale rundt 600 som alle butikker jeg har sett ligger på.
  15. robertaas

Hvem har 21-25" CRT i Oslo?

Er det noe sted i Oslo-området de har inne små CRT-TV? Ser etter noe i størrelsen 21-25". I denne klassen prøver mange forretninger å pushe elendige LCD-TV til dobbel pris.
  16. robertaas

Mest minneverdige aksenter i en film

Hva er de mest minneverdige aksentene du har hørt i en film? -Leonardo di Caprio i Blood Diamant når han forhandler med de lokale smuglerne. -Brad Pitt som helt uforståelig sigøyner i Snatch. Noen flere som er verdt å få med seg?
  17. robertaas

Skikkelig retro CD-spiller

Mer retro enn dette kommer man ikke: Products - CD player
  18. robertaas

Hvem sender Formel 1 fra Monaco

Er det noen TV-kanaler som sender Formel 1 fra Monaco?
  19. robertaas

Kjøp av reinsdyrskinn i Oslo

Hvor i Oslo kan man få kjøpt reinsdyrskinn? Normalt ville jeg sjekket husfliden, men den finnes ikke lengere i Oslo. Alt jeg har funnet er et par souvenirbutikker med dårlig utvalg. Finnes det ikke noe bedre?
  20. robertaas

Liste over "DVD"-er med avspillingssperre

Sony har begynt å gi ut filmer på en DVD-lignende optisk disk som strengt tatt ikke er DVD-er da de ikke følger standarden for DVD. Sony kaller det nye systemet ARccOS og det gjør at platene ikke kan spilles av på en rekke DVD-spillere, inkludert spillere fra Sony. Ny DRM-fiasko fra Sony -...