Søkeresultater

1. L

Innstillinger yamaha surroundreciever

Modellen heter vel rx v465 så det er ikke state of the art ,men den endrer tydelig lydbilde når jeg skifter i mellom alternativene. Og selvsagt i stereo
  2. L

Hei Beklager treigt svar her ,men det ser ut til at epostvarsling ikke fungerer Jeg har forsøkt frem å tilbake her med både both eller kun sw som spiller bass ,x-over satt til 80hz Uansett hører jeg forskjell på lyden i positiv forstand ved setting «both» , dette bør vel praktisk talt ikke...
  3. L

Hei Har en litt eldre yamaha surroundforsterker med følgende innstiller for bass : front /sw /both Spørsmålet lyder som følger : hvis jeg setter frontene som small og velger bass-» both ,spiller da frontene ned til 80hz (som da er crossover) og subben overtar derfra og ned ? Eller spiller...
  4. L

Cerwin Vega Tråden

Wtf?
  5. L

Cerwin vega VE15 KOPI !!!

Vel, teksten som omhandler produktet er også nesten totalt kopi av det HFK bruker på sine sider. Svensker...
  6. L

Er det en oppgradering å kjøpe senterhøyttaler?

Hvis man skaffer seg center så la det for guds' skyld være en skikkelig. Dårlig center er nedgradering. Også avhenger det selvsagt av hva det skal brukes til :)
  7. L

Skifte ut anlegget i Merca!

Du kommer til å angre hvis du kjøper noe skikkelig ræl av et kompsett, utsett heller sub og evt forsterker til du har mer dollars. Bare trekk opp kabler slik at det er klart når du først er i gang. :)
  8. L

Hmmsk... du mener den "standard" kabelgaten under innstegslistene ? Trodde egentlig det var en bedre patent på mercene ,menmen... :) Bilen er finfin den, har montert litt headers og slikt på den så får vi se hva som kommer med tiden. Og ja, w124 er etter min mening de fineste på 90.tallet :)
  9. L

Kjøp deg et skikkelig kompsett og en forsterker av ordentlig kaliber. Ting koblet rett i headunit i bil blir aldri noe særlig tess. Så mitt forslag er kompsett (som nevnt) ,forsterker og kabler. edit; si fra om du finner en smart måte å trekke kabler på i merca de... har nylig skaffet meg en...
  10. L

Hvorfor ikke lage ny hattehylle og trekke opp med ny filt ? Høl i hattehylla uten mål å mening er trollstygt..
  11. L

Føler behovet for nye høyttalere til festbruk

Skeptisk... det må være i form av skrik å hyl fra høyttalerne. Jeg nekter å tro at en onkyo alene klarer å kontrollere 4x15" forsvarlig.
  12. L

Stor bevegelse på element

crossover
  13. L

Klipsch RF-82, hvilke kabler til høyttalere fra receiver?

Kjøp deg noe skikkelig dyre greier som gjør lik jobb som noen rimelige kabler.!
  14. L

Cerwin Vega VE-12

1.)Om det spiller bra spørs på mer en bare rommet. 5-6 kvadrat høres ut som blir i minste laget for 12", men det er smak og behag selvsagt. 2.)Spill inn slik du vil, høyt eller lavt whatever... så lenge du ikke spiller slik at ting skurrer å vrenger lydbildet.
  15. L

Cv Ve-28sx Vs Xtz 99 W10.16

Gå for XTZ'n du... mest bang 4 the bucks... Yamahaen er tvilsomt noe tess ,og cerwin vega til sub hadde jeg styrt lett utenom hvis du vil HØRE på musikken, og ikke bare spille høyest.
  16. L

Subben slår når jeg trykker mute, eller skifter kanal.

Det der kan vel være kluss med den suspekte koblinga de av anlegget ?
  17. L

Den store XTZ-høyttaler tråden

Hepps... hvordan spiller disse ; XTZ 93.23 High Glossy XTZ High End | Surround.no - Høyttaler-spesialisten ?
  18. L

Forliten effektforsterker?

Ja det er rått hva nok effekt gjør med høyttalere som spiller kleint.
  19. L

Forliten effektforsterker?

Elementene mest sannsynlig... Uansett er det ikke den helt store belastningen på bakhøyttalerne vs frontene. Så det bør gå greit.