Søkeresultater

1. R

Nytt Prosjekt - Min første dedikerte hjemmekino

Meg? Flytta inn i nytt hus uten kjelleretg og grunnfjell på heile tomta. Måtte gi opp tanken på å bygge ny kino under bakkenivå 😆 Vi bygget istedet ny kino (nesten identisk med min gamle kino) i u.etg i det nye huset som datter/svigersønn bygget...vi ble naboer på Hellvik 😁 Savner hjemmekino...
  2. R

Nytt Prosjekt - Min første dedikerte hjemmekino

Fantastisk gjennomtenkt bygg! 👍
  3. R

Ny dedikert kino og barløsning (Ferdig 100%...Nye bilder side18 og 20!)

Usikker på om det blir noen byggetråd. Vil nok ta en del bilder underveis, som sikkert kan presenteres etterhvert da. Blir antatt et frittstående anneks med kombinert Tv stue/kinostue.ser for meg mulighet for stor takhøyde opp til mønet, hvor det kan bli stilig med xxx antal optisk belysning i...
  4. R

Buttkicker: hvor?

Har Buttkicker LFE kit som kan selges for 4000kr for dem som er intressert. Dette er fullt kit med forsterkeren.
  5. R

Ny dedikert kino og barløsning (Ferdig 100%...Nye bilder side18 og 20!)

Heia, Alt kino utstyr og Møbler vil bli tilbudt kjøper av huset, til en hyggelig pris selvsagt. Ny kino er under prosjektering i det nye huset vårt :)
  6. R

Offisiell tråd for 2.35:1 - det offisielle kinoformatet!

Bruker min Jvc X30 med 2.35:1 lerret. Med lensmemory går dette helt ok. Med spiller som kan flytte teksten opp/ned (Oppo BD93).
  7. R

Jvc DLA-X3 Pæra røk etter kun ca 100 timer!

Saken avsluttet -beholder låneprojektor Fikk kommet til en "minnelig" ordning med AvShop/Jvc i dag. Jeg har hatt en x30 låne projektor i bruk nå i ca 30 timer, uten en eneste glitch! :) Etter noe uenigheter frem og tilbake må mail med AvShop, fikk jeg til slutt beskjed om at de kunne tilby at...
  8. R

AK's kommende kino - Nærmer seg slutten

Heia ak Med kun utlufting varmluft skal ingen kondensering oppstå. Ville nok uansett dytta godt med glava opp i den kassen.
  9. R

Forbruker - retten til klage Nå er min låneprojektor på vei fra Avshop, og vil motta denne i løpet av kvelden. Ellers svirrer det jo ofte en del tanker når en går og venter på at en garantiservice skal kunne gå sin gang, og har selv bestemt meg for at min "limit" går ved maks 2 forsøk på rep...
  10. R

Forventer ikke store forskjeller egentlig mellom X3/X30, tror kilden har veldig mye å si på uslaget der også når gjelder 3D. Kan være kjekt med mulighet for tuning av 3D i jvc menyen, på x3 og Monster 3D kan dette ordnes via emitteren. Når gjelder lens memory, er dette kanskje også kjappere...
  11. R

Når kostnad på en vare nærmer seg 30 lapper, skal det selvsagt ikke være gjentagende feil særlig lenge, før en som kunde tenker at alle sparepengene kunne vært lagt ut på noe annet isteden. For min egen del stopper tålmodigheta umiddelbart etter 2'gangs feil...dersom jeg har brukt en del penger...
  12. R

Meget mulig at Jvc ikke helt likte tanken på at eg kanskje fikk en Epson på lån :)
  13. R

Da er min X3 sendt Oslo for garantiservice. Bra support fra Avshop som sender meg en X30 låneprojektor i dag! Har fått testet X30 på samme type lerret som jeg har,SMX, men da via en Panasonic bluray spiller og Tvix. Virket å være identisk kvalitet på X3/X30, med kun lens-memory og mulighet for å...
  14. R

Velger å stole på at når fabrikanten "garanterer" estimert levetid 2000-3000 timer, så venter jeg med å kjøpe ny pære til etter at 1500 timer er passert. En skal kunne leve med en advarsel på skjermen før bestilling av ny pære sendes....dersom den istedet eksploderer, er det noe alvorlig galt et...
  15. R

Avshop følger opp saken ja, og har tilbudt meg en Epson TW5900 til lån mens min X3 er på service. Uansett ikke noe kjekt å sende den nye X3 med posten igjen da, med behandlingen pakker kan få der...Ville foretrukket lokal service istedenfor. Selv om jeg er få dager utenfor retten på ny vare...
  16. R

Virker som Jvc "pære boksen" ikke er bygget for å vare nei... :( Desverre ser det ut til å fortsatt være problemer med min nye Jvc X3 ! I dag låste den seg igjen fullstendig, selv med HDMi kabelen plugget fra er den helt låst. Det er lys i den nye pæra, men ingen endring m.t.p at den går i heng...
  17. R

Tror ikke det leveres ny revisjon av disse pærene, uten at der også da er en forbedring/endring på denne da. Etter alle tilfellene som er rapportert av eiere av X3/RS40 hos avsforum, har de der mottatt ny revisjon på pærene. Glemte å sjekke revisjonsnumrene jeg, men antar disse er forskjellig...
  18. R

Er dette virkelig siste oppdaterte FW? edit: Fant hos jvc at dette er siste oppdaterte fw ja...
  19. R

Tvilsomt, ikke ofte jeg måtte ta den harde metoden egentlig, og noen ganger skal den tåle. Uansett var det ingen annen måte å få slått den av når hele systemet låste seg i menyene.
  20. R

hei, mulig at jeg var innom dvdforum ja...en gang for leeeenge siden da :)