106’’ 16:9 Dreamscreen V6 motorisert tab-tension dynagrey

AV selges 106’’ 16:9 Dreamscreen V6 motorisert tab-tension dynagrey

Ingen tillatelse til å kjøpe (NOK5.000,00)
Selger et pent brukt 106’’ 16:9 Dreamscreen V6 motorisert tab-tension dynagrey kjøpt av meg fra AVshop sommeren 2017. Har hengt på samme kinorom hele tiden, og for det meste mer lerretet nede (dvs. at motoren har liten slitasje).

Lerretet er av typen "dynagrey", som vil si at den har en grå duk. Dette er anbefalt i litt lysere omgivelser enn helt bekmørk sortmaskert kino; dvs. at det er anbefalt i de aller fleste miljøer der vanlige folk henger opp lerret. Dette fordi det gir bedre sortnivå uten å noen negativ innvirkning på andre bildeparametere så lenge lysstyrken fra projektoren er god nok (noe den helt klart er med denne projektoren).

Lerretet er også av typen "tab-tension", som vil si at det er utformet på en slik måte at det gis kontinuerlig sideveis strekk på lerretet for å minimere bølger og bulker på lerretet. Dette gir en så slett overflate det er mulig å få med fritthengede lerret. Jeg har vært veldig fornøyd med hvor rett og slett lerretet er!

Lerretet har også altså motor, med fjernkontroll og fleksibel stopp, slik at man fra sofaen kan kjøre opp og ned akkurat slik man ønsker.

106" lerret tilsvarer en bildebredde på ca. 235cm og en bildehøyde på ca. 132cm. Merk at pga. tab-tension-mekanismen og kassetten så er totallengden på lerretet hele 285cm.

Nypris for 100" av samme type fra AVshop er 9000. Mitt lerret fremstår som nytt og er 106"..

Veggfester medfølger, samt fjernkontroll for å kjøre lerretet opp og ned, og en liten 3,5mm trigger som kan initiere kjøring av lerretet automatisk når man slår på aktuelt utstyr med 3,5mm trigger output (Ps, dette fikk ikke jeg til å funke, men det kan ha vært noe galt med mitt øvrige utstyr).

Lerretet må hentes i Tønsberg og man må nødvendigvis kunne frakte med seg en lang sak på nesten 3m (f.eks. på takstativ, henger eller lang stasjonsvogn). Jeg vil være behjelpelig med å klargjøre for transport med innpakking i bobleplast.

Merk at jeg også selger en FullHD projektortoppmodell fra Sony (VPL-HW65) som kan selges sammen med lerretet til en hyggelig samlepris på 23000. Med den projektoren og dette lerretet i kombinasjon har du en killer hjemmekino-løsning! Se egen annonse her: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=167127166
Forfatter
andreasmartin
Sett
21
Først lastet opp
Siste oppdatering
Vurdering
0,00 stjerne(r) 0 vurderinger

Mer appinnhold fra andreasmartin