Nylig innhold av Zeke1983

1. Z

Karmann`s Hule

Det er jo HEEELT spinnvilt... men jeg kjenner jo tvangstankene mine også så jeg bebreider deg ikke for å gå all inn! Du har jo på en måte et luksusproblem med å ikke ha "nok" minus gain for oppsettet ditt! :D Kan du si noe om åssen LCR rekka spiller? Husker jeg rett hadde du in miles før...
  2. Z

Karmann`s Hule

sykeste oppsettet!! helt spinnvillt!! Må være noe eget her inne, for det bassfundamentet selv helt på lavt volum må være av en annen verdens mektig!!? Hvor dypt får du responsen?
  3. Z

Torolan's stuekino. JBL styrer showet nå :)

Sykt stilig!! ordentlig mastodont! Kult å høre du er så fornøyd!
  4. Z

argon bass15 vs svs pb10-NSD

beklager seint svar, men sånn er det på sommeren. SVS er ok de, men begynner jo å få noen år på baken. Har hatt begge og SVS en lager mye luftstøy ved lave frekvenser på litt volum. Argon ALL THE WAY i mine ører! Den går snorrett ned til 25 hz eller så og faller endel etter dette. brukbart...
  5. Z

Hjemme hos Devil. Noe eldre, men ikke for gammel til å ha det gøy med A/V.....

Takk for svar! aha, da ser jeg litt mer hvor J---a store de JBL ene er!!!! hahah!! Stueoppsettet ditt minner mer om åssen sofaen min står ja.. Jeg har dali oberon rundt baut og surround høyttalerne på sideveggene for lytteposisjon... Da kunne det kanskje være et alternativer med enten in...
  6. Z

stilig rom altså! et spørsmål.. jeg ser du kjører surround back ene ganske nærme sitteposisjon.. Jeg har også et rom jeg sitter så å si inntil bakvegg, som er to vinduer.. Jeg har 5.2.2 nå men har lyst på 7.2.2 Alternativet da er enten i taket over lytteposisjon eller på bakvegg ovenfor...
  7. Z

Men jeg vil tro at JBL ene du har nå sammen med dypbass kongen du har, vil gi deg mange timer med gode opplevelser i mellomtida!:) Jeg husker du hadde klipsch ksp 400(?) i dette rommet?
  8. Z

Jeg er inne å snuser her titt å stadig så kjør på med å skriv om du orker! Du har jo kanskje mer kunnskap enn resten av oss til sammen så dette er alltid gøy! Vurderte du å putte seas ene inn her eller?
  9. Z

Ny budsjett 75"

gratulerer! Gøy med stor skjerm! syns ofte større skjerm oppveier litt dårligere bilde, til ett visst punkt da..
  10. Z

SVS-Venner

Hei venner! Trenger litt rettledelse og råd her: Har et relativt lite rom på 15 kvm som er godt akustisk behandlet.. meget behagelig lyd her men finner ikke helt utav bassløsninga som fungerer best.. Vært igjennom endel sub er her og for tida så er det to SVS SB12nsd som står å spiller(...
  11. Z

Retep`s lytterom. Prøver på Atmos igjen.

du skriver egentlig det alle andre mente da disse kom! Husker dette var mine ultimate drømmehøyttalere i 2006 eller så når de kom. Hadde fått tak i en god pris via Expert men endte med å prøve vienna istedet, som ble en kostbar,og skuffemde affære! jeg husker også at på en messe så fikk man...
  12. Z

Nei desverre... men disse og s3 ex komplett som surround var en våt drøm når de kom!
  13. Z

ja det er ikk mange hz du mangler der!!:) Det blei 2xsb1000... fikk de veldig billig! Håper de kommmer frem:)
  14. Z

dæven så dypt de går!