Zeke1983 sin siste aktivitet

• Z
    Zeke1983 svarte på tråden Karmann`s Hule.
    Det er jo HEEELT spinnvilt... men jeg kjenner jo tvangstankene mine også så jeg bebreider deg ikke for å gå all inn! Du har jo på en...
  • Z
    Zeke1983 reacted to Karmann's post in the thread Karmann`s Hule with Like Like.
    Takk for det! Altså jeg skal prøve og forklare (blir sikkert langt svar og litt avsporing) Jeg har justert alt slik at jeg kan vri...
  • Z
    Zeke1983 reacted to Toroluf's post in the thread Karmann`s Hule with Like Like.
    Ja, Karmann sin kino er HELT RÅ!!! Har vært så heldig å få være på besøk der to ganger, heftig lydopplevelse og flott kinorom!!! Andre...
  • Z
    Zeke1983 svarte på tråden Karmann`s Hule.
    sykeste oppsettet!! helt spinnvillt!! Må være noe eget her inne, for det bassfundamentet selv helt på lavt volum må være av en annen...
  • Z
    Sykt stilig!! ordentlig mastodont! Kult å høre du er så fornøyd!
  • Z
    Ja da har jeg fått lekt meg litt med den nye JBL SDP-55 prosessoren min i helga Og du verden for en maskin dette er Alle høyttalerne ...
  • Z
    beklager seint svar, men sånn er det på sommeren. SVS er ok de, men begynner jo å få noen år på baken. Har hatt begge og SVS en lager...