Nylig innhold av yannz

1. yannz

Sjekk denne!!!!

Ja, jøss. hva får man ikke for penger. Syns (iallefall den sistnevnte) den så mer ut som en badevekt, heh. :lol:
  2. yannz

Test dine kunnskaper om musikken fra 80-tallet

Jeg fikk 24%, men hey, jeg ble jo født i '83 òg.. Stort sett alt jeg har hørt av 80-tallsmusikk har vært i ettertid. Syns veldig mye av det er bra, jeg. Men det kan jo være fordi schlagerne er de som har overlevd.. Men hey, jeg hadde neppe fått stort mer enn 24% på en lignende test om 90-tallet...
  3. yannz

The plot thickens. (nad c370)

Heldigvis er jeg lat og opptatt, så det blir tur til klubben imorgen. uten støvsuging. (ville uansett aldri åpnet greia, heh, der inne har jeg iallefall lite å gjøre.) dvs, senere idag. :roll:
  4. yannz

Mm.. høres bra ut. Skal prøve meg på hifiklubben på mandag, tenker jeg. Kanskje se om jeg finner manualen, sånn for å se om det er noe jeg kan gjøre først. (type støvsuge ellernoe) - Evt, prøve en siste gang idag. Har flyttet vekk noe som sto på den kursen før. (kamerat som bor her med meg er...
  5. yannz

Først troddde jeg at (ref: http://www.avforum.no/forum/viewtopic.php?t=11060 ) forsterkeren min overoppheter. Men nå er jeg neimen ikke sikker lengre. Symptomene er slik: Uansett hva jeg kobler inn og ut (tilogmed høytalerne) så går forsterkern etter en 10-15 minutter. Skrur jeg den av i noen...
  6. yannz

AV Forum gathering!

Skjønner ikke dette med å bytte avatar.. Alltid hatt bilde av meg, jeg. :shock: Men for all del, det burde egentlig være Hjemme Hos noen med virkelig imponerende kinosal.. noen her som .. eier en kino i oslo, f.eks? :wink:
  7. yannz

Overoppheting (Nad c370)

Ikke flere minutter? .. tjah. Jeg måtte vente iallefall 5 min sist. :? Men hey, jeg var mer redd for at det var noe .. galt, jeg. .. Men det var det jo ikke 8)
  8. yannz

Overoppheting (Nad c370)

Det burde være varmen. Har prøvd fra pc, og fra h/k'n, med og uten at de har vært koblet i begge to samtidig. Nå idag, med regn og slikt, har den gått jevnt og trutt. Og den c320'n må ha vært slapp.. ellers har du virkelig harde høytalere. Jeg prøvde min gamle 310 på mine B&W CM4.. ikke at det...
  9. yannz

Overoppheting (Nad c370)

Hey Ja da var det denne sommeren da. Flere enn meg som er plaget av at de ikke kan spille lyd fordi utstyret blir .. vel, det er min beste teori så langt, blir for varmt? Spiller musikk og alt er fint, og så .. pop- går lyden. :? Ifølge manualen så er det klipping-signalet på nad'n som...
  10. yannz

Hvilken DVD spiller anbefalere dere?

Jeg vil anbefale deg å ta en titt på Harmon/Kardon dvd-30 (evt, dvd-25), da denne spilleren oppfyller de kravene du har satt deg. Jeg har en dvd-30, og er meget fornøyd med hvordan den oppfører seg; Menyen er veldig oversiktlig og fjernkontrollen er meget bra. .. Også er jeg såklart meget...
  11. yannz

Hvor reiser AV-folket på ferie?

Jeg skal med nedover til Roskilde for å klage på at de spiller for høy musikk og alt det der. :roll: Det skal bli bra, 140DK for kassa :shock: Skal prøve å få med meg: Basement jaxx, David Bowie, Cloroform, Fatboy Slim, Franz Ferdinan, Fukt, I am Kloot, Dj Krush, LFO, Pixies, The Shins...
  12. yannz

Bubba-lookalike

hehe, Bråk er kjempegøy, i min erfaring.. følgende samtale på dassen på Møllers (for de som vet hvor det er): Han: Om du rister den mer enn tre ganger, leker du med den. Det sa moren min. Jeg: Åh? sier hun det? Litt morsom hun, kanskje? Han: Ja, hun er ganske morsom. Jeg: Ja, Jeg hadde nok...
  13. yannz

Hørseltest på nett?

Bodd sammen lenge? :lol: Men spøk til side.. Dette er vel noe du kjapt kan få testa hos en vanlig lege?
  14. yannz

Ungkarsleilighet.

Nei, eneste grunnen til at jeg hadde råd til H/K'n var at philips gav meg pengene tilbake for en ikke-virkende 963SA.. :roll:
  15. yannz

Ungkarsleilighet.

Vel, jeg fikk meg plutselig en jalla mobil (samsung sgh-e700) og den har jo .. kamera. Så, med beste kvalitet, i et mørkt rom, tar man et bilde.. Det er jo sånn mas om det her hele tiden, så jeg kan vel bare vise fram et, nå som jeg først faktisk tok et bilde.. (måtte justeres litt på, for at...