Nylig innhold av xxxchefxxx

1. X

hva skjedde med AVtorget?

Det synes jeg er litt syndn finn er bra det, men jeg følte fordelen med AV torget var at det var av og for entusiaster. Priser var gjerne mer realistiske enn det du kan se på finn.no. Kan jo muligens være noe for aktive medlemmer å tenke på, hvis begge løsninger er gratis så koster det ikke noe...
  2. X

hva skjedde med AVtorget?

Ok, for noen år siden var jeg ganske aktiv her inne. Har kanskje ikke vært så ofte inne siste 3 år. Da jeg var mer aktiv var AVtorget kjempebra, masse annonser med fornuftige priser. Med masse innenfor mange kategorier. Nå...etter hva jeg kan se ligger det 1! annonse om ønskes kjøpt...
  3. X

rosaskjær ny lampe epson eh-tw 4400

Det var jo kjedelig, var litt mistenksom på at den kunne være uorginal, men da jeg hadde sett flere lamper fra kina til bare 4-500 kr tenkte jeg at denne bare var billigere fra en stor leverandør fra utlandet med sine 2200 kr. Det sto jo at det var en orginal. Da er spørsmålet, er skaden skjedd...
  4. X

De påstår at det er en orginal lampe, kjøpte den fra ?Projektorlamper & Projektorpærer - ProjektorLamper.eu Norge?. Hvor mange timer den har gått totalt vet jeg ikke men den pæra jeg byttet hadde gått nesten 4000 timer
  5. X

Hei ,kjøpte nylig en ny lampe til min epson eh-tw4400 . Den har nå gått ca 200 timer og jeg reagerer på att den har ett litt rosa skjær over venstre side av bilde Nederste 1/4 av bilde er værst. Ikke synlig ved vanlig film men synes godt på statisk hvit bakgrunn. Er dette en defekt ved lampen...
  6. X

Ny pære til projektor

Hva er egentlig forskjellen på orginal og uorginal? har kjøpt uorginal men kompatibel pære gjennom avshop og kan ikke si å ha merket noe forskjell hverken på levetid eller bilde ellers
  7. X

Dagens "kupp" på www.finn.no !!!

Svindel Dette er rett og slett forsøk på svindel, 640X480 oppløsning mangler tuner,høytalere og fjernkontroll...litt lyst til å sende han en mail og spørre om han mener den er bra i hjemmekinosammenheng.Pioneer pdp v402ea 40" plasmaskjerm - FINN Torget
  8. X

Hvilken film er dette? Regler for tråden i første posten.

Fant bilde av han...
  9. X

Hvilken film er dette? Regler for tråden i første posten.

Vet jeg har sett han før...zathura eller noe i den dur? som en slags jumangi klone
  10. X

AVTorget og useriøse kjøpere !!!!!!

Jeg har blitt beskyldt for å være en useriøs kjøper en gang. Vannt en auksjon om noen filmer. Var borte noen dager og da jeg så at jeg hadde vunnet ga jeg lyd fra meg, men i mellomtiden hadde jeg fått flere meldinger. var snakk om kanskje 3 dager jeg hadde vært utilgjengelig. Uansett sendte...
  11. X

Ulovlig nedlasting mindre enn hva vi tror?

Tall fra platebransjen skal vel tas med en neve salt. Er ikke lenge siden det ble hevdet at de hadde tapt mer penger på nedlastet musikk enn en samlet platebransje har tjent siden tidenes morgen. Hvis jeg ikke tar feil var tapet beregnet til en høyere sum enn det finnes penger i den globale...
  12. X

"Jeg er her"!

This is nighthawk over...i have the two englishmen inn my henhouse
  13. X

er det noe poeng å bruke alle målepunktene på reciver

Som overskriften sier lurer jeg på om det er noe poeng å bruke alle målepunktene under kalibrering av reciveren. Jeg har jo min sitteplass er det da viktig å måle rundt de andre punktene hvis man er egoist:-D . reciver er en yamaha z7. er det eventuelt en minimums/maximum antall?
  14. X

Dolbytor's hjemmekino. En gammel drøm har gått i oppfyllelse!!!

Gratulerer med noen seriøst lekkre høytalere,hadde økonomien vært bedre skulle jeg gjerne hatt disse i stuen selv. Hva er førsteintrykk av lyden?