Nylig innhold av Xene

1. Xene

Norsk tekst på Blu-ray fra Play

The Hangover, Tropic Thunder og Harry Potter - The half blood prince har Norsk Tekst
  2. Xene

Onkyo 7.1 (7.2) receivere mister effekt?

Bare til oppklaring: Så vidt jeg kan huske er alle x07-modellene til onkyo thx select 2 sertifisert som betyr at kravet er en viss(husker ikke hvor mye) effekt i 2 kanaler drevet samtidig. På 1007 og oppover, og også på 606, er sertifiseringen thx ultra som betyr at alle kanaler skal drives i...
  3. Xene

Forsvinner samlerne?

Jeg for min del kommer definitivt ikke til å slutte samlingen. Det er kjempegøy å ha filmene fysisk i hyllen, men jeg ser også fordelene med å ha det på en HDD for å lese reviews eller se trailere direkte der... Jeg syns det viktigste er å ha filmen. Om det er på en disk eller om det er på en...
  4. Xene

Merkelige / sære filmer

Ja, Killer Tomatoes-filmene er jo bare genial! Så dem når jeg var yngre. Burde vel snart se de igjen.. :)
  5. Xene

Merkelige / sære filmer

Genial tråd :) Dette er jo plagiat av en annen genial film: Mean Guns! :) Men ellers er vel de særeste filmene jeg har sett disse: Ichi the killer og La Grande Bouffé(det store etegildet) Denne siste er fransk film på sitt beste der en gruppe venner bestemmer seg for å spise til de dør.. :)...
  6. Xene

Noen med erfaringer fra nettbutikken play.com?

Hmm. Ja nå ser jeg det er kategorier her.. Clothes-kategorien er da grei å kjøpe fra, mens gadget-kategorien er ikke grei.... Ikke skjønner JEG hvorfor man har lov å bestille en veske eller et par solbriller, mens man ikke har lov å bestille en poster eller movie memorabilia... Merkelig. Må...
  7. Xene

Noen med erfaringer fra nettbutikken play.com?

får man kjøpt t-skjorter på play? trodde dette var som gadgets; dvs. sendes ikke til norge?
  8. Xene

Jeg er sugen på mer Scifi, hvilken film (eller serie) anbafaler DU?

Jeg har nevnt den her, men jeg er en av de (få?) som mener at 78-versjonen er den dårligste av de 4 versjonene.. ;) Men de er bra alle sammen på hver sin måte.
  9. Xene

Elektro tråden. Der du kan stille dine spørsmål angående temaet

Er det noen her som har prøvd nexas dimmere? Må man holde knappen på fjernkontrollen nede for å dimme, eller kan man programmere inn at man bruker ett trykk for å dimme rolig ned som på kino?
  10. Xene

Hvordan fungerer Nexa dimmere? Holde knapp nede eller 1 trykk?

Tittelen sier egentlig alt. Ser at Nexa kjører en del tilbud på sine fjernstyrte produkter deriblant dimmere. En av modellene kan innfelles bak eksisterende strømbrytere. Spørsmålet er altså til dere som har sånne: Må man holde en knapp nede for å dimme til den er av, eller kan man bare trykke...
  11. Xene

Hvilken film er dette? Regler for tråden i første posten.

pi? edit: Eller var den i Svart/Hvitt?
  12. Xene

Hvilke sjeldne filmer,spesialutgaver eier dere?

AndersT2: ser du har crystal skull i tysk utgave... Her er den i norsk.. (men med engelsk eske) Kanskje du burde få deg den også :) Edit: HMMMM linken fungerte ikke. Er hos platekompaniet i hvertfall. 99.50.-
  13. Xene

Støtter denne. Denne er kjempebra! (men da drar vi kanskje sci-fi kategoristrikken en del... :) ) Edit: Versjonen til play.com ser ut til å bare være i stereo. Noen som vet om en R2-versjon med 5.1?
  14. Xene

En av disse.....? TIME TRAVEL page of ULTIMATE SCIENCE FICTION WEB GUIDE
  15. Xene

Invasion var også en bra serie, men ble cancelled altfor tidlig... Starcrash kan være morsom med litt promille ;) Starcrash (1978) Se på hvem som spiller Simon...... :D Ellers er det jo: Evolution Flash Gordon