Nylig innhold av wotg

1. wotg

Samsung UE46B8050 eller Panasonic TX-P50V10?

Ny tv skal kjøpes inn. Har blinket meg ut Samsung sin 46" LED tv eller Panasonic sin 50" toppmodell. Har vel inntrykk av ay Panasonic har litt bedre farger, men fra et designperspektiv så vinner jo Samsung hands down. Det er vanskelig å gjøre seg opp en mening om de to skjermene etter butikk...
  2. wotg

hva er det som gjør en liten pingle høytaler verdt prisen?

Ja det har de faktisk.
  3. wotg

Meridian - Offisiell tråd. 09.06.08: Meridian på iPad

Ikke mye begistring å spore på avsforum om hvordan Meridian har ventet meget lenge med å levere en HDMI/HD lyd løsning til sin 800 serie. En ekstern boks sto nok langt nede på de fleste brukere sin ønskeliste, spesielt når Meridian har hypet sin modulære struktur opp i skyene, til og med Theta...
  4. wotg

Ask M5

Slik jeg ser det så er ikke dette noe som i det hele tatt bør ligge på bruktmarkedet. Hva med å gi bort projectoren til noen i familien eller noen du kjenner som er filminteresserte?
  5. wotg

Den store gnier tråden

What a dick!
  6. wotg

Stemmer virkelig dette? (...at billige digitale kabler gjør samme nytten som dyre)

Er vi ikke veldig, veldig, veldig lei disse debattene nå?
  7. wotg

Blu-ray VS DVD krigen

Noen måneder siden jeg sist var med i denne tråden. Jeg merker meg at butikkene i oslo sentrum har omtrent samme dårlige utvalget og samme stive prisene som for tre måneder siden - Blu-ray er fortsatt ikke allemannseie.
  8. wotg

Midgard Audio Konkurs??

Jeg synes dette var trist å høre jeg Jørn. Har selv vært selvstendig næringsdrivende og det er ikke lett. Håper du kommer deg på fote igjen.
  9. wotg

Panasonic's new BD60/BD80 Blu-ray decks offer great AV performance plus internet acce

To ting. God awfull design og ingen backlit fjernkontroll??
  10. wotg

Musikalsk selvmord av Chris Cornell?

Jeg vet ikke hvilke soundgarden låter du har hørt, men det er åpenbart at du ikke har hørt rusty cage, badmotorfinger, spoonman, the day i tried to live osv. Soundgarden var på mange måter det mest musikalsk interessante bandet som kom ut av Seattle under grunge bølgen. Chris Cornell sin stemme...
  11. wotg

Musikalsk selvmord av Chris Cornell?

Helt forjævlig er det. Den forige plata var elendig, bare masse hes skriking. Euforia morning hadde noen gode låter. Audioslave var generelt elendig. Som stor fan av Soundgarden og Temple og the dog synes jeg det er trist å se en av mine helter gå på snørra på denne måten.
  12. wotg

Ikke nok trykk i mine CV 215 (oberon)

Så morsomt at rommet, effektforsterkerene og reciveren blir nøye gransket i håp om å finne en løsning, når den åpenbare løsningen er at det er høyttalerene som er problemet. CV spiller jo generelt uengasjerende og er ubehagelig i alle deler av lydbildet på høyt volum. Hvorfor ikke prøve en annen...
  13. wotg

Hvilket headset har DU!

AKG K142. Grei lyd, små klokker. Dvs. de blir slitsomme å ha på i mer enn en times tid. Muligens noen kvalitetsproblemer, mine klokker har nettopp kommet tilbake fra service pga. dårlig lodding. Hadde nok ikke kjøpt samme modell igjen, mest pga. at de ikke er komfortable å ha på i lengden.
  14. wotg

Swans - Offisiell Tråd

På ingen måte dissing av Swans, men kinesrene er jo kjent for å stjele design da. Har du ikke sett B&W "klonene" som ligger ute på finn.no titt og ofte, Ayon har fått sin spiller kopiert, Classè har fått sin Delta serie kopiert osv. Sparer mye produktutvikling da vet du :D
  15. wotg

Den ultimate senterhøyttaler å bygge et 7.1 oppsett rundt

Ikke helt liten denne fra Pardigm heller :)