Nylig innhold av Troeen

1. Troeen

Beskjed fra Canal Digital: "Du må bytte gammelt kort" - hvilke følger får det?

de gammle cd kortene vi har her har 011 2607 fra mars 2003 og de nye har vi har fått nå har 011 2647 og de virker helt fint i force1145s og dm800pvr for kortet skal kunne parres med tuner, må tunern være klar gjort for det. og HD tunerne til CD her det, men bruker du andre merker så kan de...
  2. Troeen

AVforum landstreff, Lørenskog feb 2009. Avsluttet, takk til alle! Last opp bilder!

ingen fare RuneW, var 3 sweet spot i gausdal, så det blir sikker noe sånn til helgen også :mrgreen: Troeen
  3. Troeen

Dreambox 800 info

om man bruker HD skin på dm800 og bruker 2sub som tekst program så blir teksten for flyttet til venste og litt opp, og man får ikke flyttet den nok, så den kommer der den skal være. for dere som har tenkt til legge inn nytt image så styr unna newsc1.65 bin filen, da vil dere får problemer med...
  4. Troeen

Ambiance selger Franck Tchang Tango Red!

hei :) Epoxy brukes forsatt det ;) og som never selv for få det stiver(mer dødt) en orginalt. Scic never med det med Noise killer. og det finnes andre merker også til lavere pris en Noise killer eks på side du kan se på ¤¤ Velkommen til Installbay.no ¤¤ og installbay biltema, bilexstra med...
  5. Troeen

Leveringstid på filmer, hvor er best?

går stor sett på 5-7 dager, men mye av det skyldes postgangen/tollen i norge http://www.hdmoviesource.com Troeen
  6. Troeen

sirius og viasat

Bra og høre at det løste seg til slutt :mrgreen: når det gjelder kunde serive til viasat er det ikke dem selv som har den er satt bort til call senter eller flere rundt om kring i norge. og inntresen til lære de kursene som viasat holder er kansje ikke alltid helt på topp. det gjeler ikke bare...
  7. Troeen

sirius og viasat

velkommen til AV-forumet :-D du få deg finne deg en sat-søker. for det virker som skålen din har kommet litt ut av sin posisjon. noe av det kan være pga det nye lnb hode som er tyngere en det gamle. signalstyrke og kvalitet som vises på tuneren er bare en indikator som har stor variasjon fra...
  8. Troeen

når jeg skal sette sammen en sånn cd kan jeg bruke opp til 3mnd før jeg finner alle låtene jeg vil ha med. og de samler jeg i egen mappe som jeg igjen hører igjen igjen igjen og igjen om siler ut det som ikke passer. Tips. er prøve og unngå at samme låten(e) går igjen på flere cder om du vil...
  9. Troeen

Erfaringer med Klipsch RW10D Subwoofer

den har jeg 2 stk av :-D og passer kansje best rom som er mindre en 20kvm. Troeen
  10. Troeen

kan sikker lagen en backup av de cdene til Bjørn som jeg fikk på lørdag og svinge ned om løpet av uka, om jeg får lov pga © da :mrgreen: Erik
  11. Troeen

Dreambox 800HD

JA du kan bruke flere tunernere og bare ett kort og JA det er ulovlig men vilken grad det ulovlig delt, innen for norsk lov er den defus, men for kortselskapene er totalt forbudt, så på en eller annen måte bryter du en lov som igjen gjør ulovlig. og alt dette går under Cardchering/kortdeling...
  12. Troeen

Demo hos ambiance og Scic Da fikk jeg endelig vært på demo hos ambiance og Scic :mrgreen: gode bilder kan si en del om de kino rommene, men langt fra alt. så det må bare oppleves, så det bare vente på nest mulighet til demo selv de 2 rommen har forskjelig lyd karakter og egenskaper, så sitter...
  13. Troeen

Hjemme hos Devil. Noe eldre, men ikke for gammel til å ha det gøy med A/V.....

hmmmmm nye ht til junior, så kan du lurer deg ned rommet og lytte på de da han er ute på farten :mrgreen: du har lyst på de og junior sier sikker ikke nei, og da er kun klar signal fra Fruen som mangler 8) Troeen
  14. Troeen

Forslag til prescensehøyttalere

De ser utrolig bra ut :mrgreen: :mrgreen: fikk nesten litt bytte mine pres, Troeen
  15. Troeen

Offisiell tråd: Yamaha DSP-Z7

stemmer. men ikke alle de programme har støtte for pres eller. men det står i boki. men min 3800 har en 3d knapp på fjernkontrollen for on/off på pres i tillegg og de dukker opp i oppsette bilde på displayet også da de er i bruk Troeen