Nylig innhold av TorAtle

1. TorAtle

Lydplanke / aktive høyttalere / kompakt forsterker med ARC og streaming?

Ønsker et kompakt lydanlegg som skal kobles til TV. Lydanlegget må kunne streame fra Spotify eller Tidal uten at TV er på. Det bør helst være auto-switching mellom TV og Spotify, og jeg ser det som en stor fordel at den har ARC slik at man ikke er avhengig av IR-signaler for å justere lyd på TV...
  2. TorAtle

Moeller Xcomfort, argumenter for og mot

Har de kommet med en "lettere" overgang enn SC-1 enda?
  3. TorAtle

Anthem mrx 300 eller NAD T757?

Noen som vet når Anthem kommer på lager igjen? Har en i bestilling selv.
  4. TorAtle

Hva kan vi bruke Logitech Revue til ?

Ouch! Google TV Returns Outnumber Sales | Gadget Lab | Wired.com
  5. TorAtle

Xcomfort programmeringsgrensesnitt

Yes please :grin:
  6. TorAtle

Bare å ta tiden til hjelp og vente på den nye billigere Sensio-overgangen. Da får vi brukt kommunikasjonsgrensesnittet.
  7. TorAtle

DreamScreen UltraMatrix 4x4 HDMI 1.4

AVshop.no / DreamScreen UltraMatrix 4x4 HDMI 1.4 Switch m. IR-extender To spørsmål :) 1) Kan denne anbefales? 2) Hvilke tilsvarende produkter finnes?
  8. TorAtle

Jeg hadde også problemer med programmeringsgrensesnittet under 64-bits Win7 med USB. Er nå koblet på stasjonær server på seriell port og XP. Kjører remote desktop fra laptop for å programmere systemet. Funker fint som snus. Har forøvrig også kommunikasjonsgrensesnittet. Den ligger på vent da...
  9. TorAtle

Det ville være merkelig dersom ikke Spotify, Wimp og de andre kommer med avspillere etterthvert. Når det gjelder streaming av visse tjenester er det skjær i sjøen: Google tv - TV-kanaler blokkerer Google - digi.no : Personlig teknologi. PS3 har etter det jeg har lest hatt samme problem med...
  10. TorAtle

"HDMI in" blir viktig. Det gir mulighet for å blande TV og internett - hva med å tvitre med andre som ser på samme sportsbegivenhet? En RSS-feed i et vindu på siden av skjermen? Apps-utvalget blir stort. TV-tilpassede nettsider. Gode søkemuligheter. TV-guider. Sonys blu-ray spiller har nettopp...
  11. TorAtle

Stadig på vei oppover rankingen på imdb, i skrivende stund nr 25. Publikum liker den bedre enn kritikerne?
  12. TorAtle

3 ganger allerede, imponerende :) DLP gir i seg selv ikke helt glatte bevegelser, jeg har selv en 3DLP (tilsvarende teknologi som brukes på kinoer) hjemme og er godt kjent med dette. Så noe er nok fremviserens feil, 3D eller ei. Et par andre feil som ikke har blitt nevnt spesielt - når man...
  13. TorAtle

Har sett den i Dolby3D på Ringen kino, og skal se den i RealD på Colosseum kino, antagelig i morgen. Kan rapportere tilbake om forskjeller. Ikke sitt i midtgangen eller ved noen andre lyskilder. Dolby3D-brillene reflekterer lys bakfra og delvis fra siden, veldig irriterende. Angående "skarpt"...
  14. TorAtle

Boxee: Erfaringer

Jeg tok ingen sjanser og kjøpte inn en 2.83MHz firekjerner. Hovedkort ble en ASUS P5N7A-VM med integrert Geforce 9300 og HDMI. 4GB ram. Kommer til å teste Boxee og XMBC+Aeon side om side en stund. Liker begge godt. Så langt er største ankepunktet at jeg ikke finner noen måte å løfte subtitles...
  15. TorAtle

Boxee: Erfaringer

Ganske imponert over Boxee etter et par dagers testing i xp. En ASRock ION + Ubuntu er en løsning, men hvor mye CPU trenger jeg til feks YouTube 720p - noen som vet?