Nylig innhold av tols1

1. tols1

Sirenelyd på NRK (RiksTV)

Tja, jeg fant et nettmøte på hardware.no hvor en kommenterte nettopp dette. Mistenker at det er et RiksTV-problem, ja.
  2. tols1

Sirenelyd på NRK (RiksTV)

Den siste tida har vi lagt merke til noe merkelig med lyden på NRK. Jeg nevner NRK spesielt for der er det særlig fremtredende. Når det er vedvarende lyder, f.eks. applaus, latter osv. ligger det en slags ulende sirene aktig lyd i bakgrunnen. For å bruke et barnslig men beskrivende lydord må...
  3. tols1

Status AVforum V2

Også enig med Rune. Jeg savner også hurtiglink til "Tråder jeg har deltatt i". Mulig det er her et sted men litt godt gjemt i så fall.
  4. tols1

Hvorfor gikk ting så galt?

Enig. Poster fra mobil nå :)
  5. tols1

Hvorfor gikk ting så galt?

Som jeg skulle sagt det selv.
  6. tols1

Status AVforum V2

Jeg har stor respekt for jobben som er lagt ned, her, sikkert med de aller beste intensjoner. AVForum skal også ha kred for at dere holder forumet gratis. Jeg kommenterte dette tidligere også, da avforum.com var i beta; selv om forumet hadde fungert prikkfritt, er det dessverre fortsatt slik...
  7. tols1

Gwandarions HiFi - På Flyttefot

Ser det ut til å gå greit med salget, da?
  8. tols1

Hjemmekino i tilbygg: 8 stk Beyma 21" i porta kasser på plass!

Utrolig flott :) Har du planlagt dette selv eller fått hjelp av en landskapsarkitekt?
  9. tols1

Gwandarions HiFi - På Flyttefot

Stereoanlegg med på kjøpet? Hva skjer nå da, Ola? Legger du hifi-interessen på hylla?
  10. tols1

Eminent Technology Rotary Subwoofer?

I følge google finner man det her Eminent Technology: home
  11. tols1

TRALLTRALL`s Hjemmekino - endelig oppdatert

Skjønner :) ja den impulsresponsen sa ikke noe særlig ;)
  12. tols1

TRALLTRALL`s Hjemmekino - endelig oppdatert

Skal ikke henge meg opp i akustikken her, men av nysgjerrighet: hva er grunnen til at dere ikke bruker REW til målingene? Gir Audiolense samme muligheter for å finne avstander som REW? Man kan jo lett regne seg frem ut fra tidsdomenet, men REW beregner meter selv.
  13. tols1

2 stk Stereo Integrity HT D2 18" kasser!

Definitivt. En sirkelsag-jig, at jeg ikke har tenkt på det selv.
  14. tols1

Nye høyttalere og sub

Hadde jeg vært i oppgraderingsmodus, ville jeg støvsugd markedet for brukte Rythmik-suber. Jeg har hatt min i noen år og har ikke sett meg tilbake ett sekund.
  15. tols1

Selges: Econowave Standard

Vi får håpe noen andre tar seg bryet ;)