Nylig innhold av tness

1. T

HDTV fra Altibox

Nå er det bare Eurosport HD som mangler i basispakken så er den nærmest komplett for min del. Noen som har hørt med Altibox om dette kommer i fremtiden?
  2. T

Endelig en HD kanal inn i Altibox Basispakken

Millmaker: Vet at HD sendingene er merket med SVT HD. Men synes ikke det var det helt store, men det komme nok an på type sending også. På Eurosport så jeg litt fra Australian open, og der er det jo en del kontraster og sterke farger, så sikkert derfor jeg ble imponert, men jeg ser jo at HD...
  3. T

Endelig en HD kanal inn i Altibox Basispakken

Har den Motorola boksen 1910, altså den uten PVR. Høyeste oppløsning er vel 1080i, trodde at 1080P var det ultimate? Vil dette ha noe og si? Fikk se forskjellen mellom Eurosport vanlig og HD her i helga på satelitt, forskjellen var jo enorm. Synes ikke forskjellene er like store når det gjelder...
  4. T

Komponenter til Hjemmekino.

Ser du til at du har fått sammla noen gode komponenter her. Er det pre out på den HK receiveren? Hvis ja kan du jo etterhvert kobble på noen effektforsterkere hvis den blir for svak.
  5. T

Problemer med kontakt mellom receiver og bd-spiller

Ville også ha prøvd en annen HDMI kabel. Jeg har samme forsterker som deg, og hadde problemer da jeg skulle kjøre Altibox saken gjennom forsterkeren. Bytta HDMI kabel, og den fungerer nå.
  6. T

ASUS O!Play HDP-R1

Har Asus O!Play, kjøpte den i høst. Det har vært en del tull med diverse firmware oppdateringer som ikke har fungert like bra. Min kom med ver 1.07 og det har vel vært 3 oppdateringer etterpå. Men jeg ventet til versjon 1.17 kom like før jul, og jeg skal si det var en oppdatering jeg satt pris...
  7. T

Onkyo klubben

Melder meg også inn i Onkyo klubben. Hadde en Yamaha RXV 1400 før jeg kjøpte 807'en. Så langt er jeg fornøyd med forsterkeren, men nå kjører jeg ikke den særlig hardt heller, med mine 10 tommere. Grunnen for kjøpet var egentlig enkelt, min gamle Yamaha har jo ikke HDMI. Men synes Yamaha'en var...
  8. T

Utvide hjemmekinoen til 7.1 (Cerwin Vega oppsett)

Liten respons så langt i denne tråden. Burde jeg poste dette i en av de mange Cerwin Vega trådene her på forumet?
  9. T

Utvide hjemmekinoen til 7.1 (Cerwin Vega oppsett)

Har i dag cls serien fra Cervin Vega. Har 10 tommerne i front CLS 6C senter og CLS 6 bak. Vurderer og kjøpe inn et sett med små høytalere som jeg skal sette midt i mellom TV og bakhøytalere. Ser at CV har kommet med en ny serie som skal overta for CLS serien Valget står mellom disse...
  10. T

Bra priser på Onkyo TX-SR707 og TX-SR807 hos Elkjøp. Kjøpe?

Elkjøp har 807 sølv på tilbud til 6995.- denne helga. Hadde håpa på sort, så derfor blir det ikke noe kjøp av denne enda. Edit: La inn en bestilling fra Lefdal så da blir det ny receiver på meg, takk for tipset Oyfinn
  11. T

Bra priser på Onkyo TX-SR707 og TX-SR807 hos Elkjøp. Kjøpe?

AVshop.no har en fin pris på denne forsterkeren, men fraktprisen er jo vill. 775 kroner til Bodø. Vinninga går opp i spinninga desverre for AVshop
  12. T

Sonefri BD-spiller hos Coop til 1990kr

Noen som vet om denne spilleren er og oppdrive her i Bodø? Spaceworld skulle ha 1998.- Uaktuelt. Coop elektro 1998.- Merkelig at det er så store prisforskjeller i coop gruppen.
  13. T

Autoskalering på 37" PX80

Mine foreldre har samme TV og samme signal som deg. Jeg merka også at TV lå og switcha mellom formatene, tekst forsvant osv, stillte den inn på tilpasset 16:9, da forsvant problemet.
  14. T

Service på en Sony CDP-X222ES CD spiller

Jeg ringte som sagt Serviceavdelingen AS, og bestillte en ny laser. Problemet var at den aldri dukket opp. Men spilleren er i bruk, laseren er ikke helt bra,men hakken skjer bare hvis jeg dulter i spilleren, og det skal en jo ikke gjøre uansett dårlig laser eller ikke, så den spiller av platene...
  15. T

Samsung BD-P1500

Ja hvordan løser jeg dette siden HDMI også fører lyd, høytaleren på TV'en er srudd av, så lyden kommer bare fra anlegget. Men det beste ville jo ha vært og hatt en hjemmekino forsterker med HDMI innganger, slik at jeg kunne kjøre alt inn der, og en kabel ut til TV'en.