Nylig innhold av Terminator

1. Terminator

Best pris på HITACHI TX200

http://www.advance.no/PartDetail.aspx?q=p:913981;c:36168;r:pg 10613kr Noen bedre?
  2. Terminator

Trøbbel med HTPC - Sanyo Z2

Det jeg mener er at jeg ikke får valgt høyere enn 1024x768 i nvidia control panel. Men når jeg gikk inn på custom resolution klarte jeg å sette den til 1280x720, men da ble windows-skrivebordet på en måte større enn skjermbildet slik at man måtte scrolle for å se hele skrivebordet. Jeg har ikke...
  3. Terminator

Trøbbel med HTPC - Sanyo Z2

Hei. Jeg har trøbbel med å få kjørt 1280x720 på DVI fra HtPc til Z2 Det fungerer fint på VGA men når jeg prøver med DVI får jeg ikke satt oppløsningen til mer enn 1024x768. Noen som vet hva grunnen kan være? Skjermkortet jeg bruker er: Gainward GeForce 7600GS 256MB Passive, PCI-Express, DDR2...
  4. Terminator

SUBwoofer Bass Challenge! Bli med på moroa -->

Takker. :) Subben er plassert midt imellom fronthøytalerne og inntil veggen. :) Ett spørsmål: Hvorfor får f.eks Eivind +6dB og jeg +5dB? (sikkert en logisk forklaring på dette) :)
  5. Terminator

SUBwoofer Bass Challenge! Bli med på moroa -->

Hei. Jeg slenger meg på i denne tråden. :) Jeg har Velodyne CHT-15 Målte 116dB ved lytteposisjon på "Darla" Scenen :)
  6. Terminator

Hvilken er best? Phillips eller Pioneer DVD opptaker

Hvor selger de den til 5900kr? :?:
  7. Terminator

The Lord Of The Rings: The Return Of The King -EE- sone 2

Fordi Elkjøp har gode tilbud på populære ting for å lokke deg til butikken så du kjøper andre ting der. :wink:
  8. Terminator

Sanyo PLV-Z2 - Offisiel tråd

Kanskje det er problemet. Når jeg fikk demo på spilleren hos hifiklubben hadde de en dyrere kabel. Kan prøve å få lånt en kort kabel og teste det.
  9. Terminator

Jeg fikk demo på dvd spilleren på hifiklubben. Da koblet opp mot en toshiba projektor, også med 10m dvi. Da var panoreringene uten samme problemet. Det er mulig vi ikke snakker om samme problemet? Det er akkurat som om bildet til tider deler seg i flere stykker som ikke er vertikalt paralelle...
  10. Terminator

Hei. Jeg har Z2 og nå har jeg kjøpt denon 1910 og 10m dvi kabel fra Realcable. Prøvde å kjøre dvi i 720p. bildet var flott, men ved panoreringer virker det som bildet ikke henger helt med. Litt vanskelig å forklare, men bildet deler seg liksom litt opp ved panoreringer. Prøvde component da var...
  11. Terminator

Ny Dvd-spiller til Z2?

Hei. Jeg har en Sanyo Z2 projektor. Jeg bruker for tiden en Pioneer dv-656 Dvd-Spiller. Det jeg lurer på er om jeg har mye å tjene på å kjøpe ny Dvd-Spiller? Jeg er villig til å gå litt høyt i pris, viss det kan forsvare bildekvaliteten. Noen forslag? På forhånd takk for svar.
  12. Terminator

Ny bærbar. Trenger eksperttips

Takk for alle tips og innspill :D Får ta meg en runde og kikke litt. :) Når det gjelder mac, tror jeg at jeg ikke kan bruke det, da jeg er avhengig av diverse pc program i jobbsamenheng. (Lotus Notes ++)
  13. Terminator

Ny bærbar. Trenger eksperttips

Hei. Skal kjøpe meg ny bærbar pc. Skal brukes til Dvd skalert til 1280x720, HD-matereale og spilling, på Sazyo Z2 projektor. Har også tenkt å bruke den litt til musikkproduksjon og bilderedigering. Er alt dette mulig på en bærbar, uten at den bråker mye? Pris: 15-20.000kr På forhånd takk for...
  14. Terminator

ProtoType 25 år i dag! :)

Gratulerer med dagen! :D
  15. Terminator

Hvordan kobler jeg forsterker til tv?

Stemmer. Den har ingen bryter, og funker kun inn.