Nylig innhold av sylwester

1. S

Spam

Fikk idag spam inn på kontoen avforum bruker mot meg, noe som kan tyde på lekkasje. Jeg pleier å slette alias som får spam så hade bra!
  2. S

Vertikal strek på Plasma-TV

Da er den fikset Fikk den på service, ble konstantert vertikal stripe og fikk den reparert som mangel. Jeg brukte lang tid på å få de til å hente TV-en, noe som de jobbet hardt imot fra første stund - de vant den kampen da jeg ga opp å leverte den inn. Enkelte butikker som selger TV-er henter...
  3. S

Vertikal strek på Plasma-TV

Jeg kjøpte en Panasonic TH-42PV70E plasma-tv på powerbuy i april 2007 som har vært helt upåklagelig frem til idag. Nå har jeg fått en 1 pixel-tykk vertikal cyanfarge stripe over hele skjermen ca midt på akkurat som om en hel vertikal sett med pixler ikke lengre produserer rød. Dette er...
  4. S

UPC/GET Digital-TV

De som ikke betaler for dekoder hos GET idag og som er i borettslag som var casen min betaler 0kr direkte til GET for basis kabelnett. Hva sameier betaler per leilighet er ukjent for meg. I tillegg til dette for meg ukjente beløpet vil hver leilighet måtte ut med 130,50 kr. når de blir tvunget...
  5. S

UPC/GET Digital-TV

Når ble ikke 130,50 i md. 1566 i ÅRET? Dvs. at en bakkenettboks vil koste det samme som et år med GET. dvs. halv pris frem til TV2 blir betalkanal. (siden det er engangsavgift) Likt for begge. dvs. TV2 går ut av grunnpakka på begge steder. TV2 mister seere og reklameinntekter og hva vil skje...
  6. S

UPC/GET Digital-TV

Jeg så på årsprisen, dvs. 89kr/md for borettslag + de 249kr/halvår som de vil ta i '1/2 digital årsavgift'. == 1566. hentet fra Get - Prisliste . For de som ikke har dekoder fra før så må de betale 1566kr for et produkt de blir påtvunget. Hvis man nekter på dette så vil man kunne slippe den...
  7. S

UPC/GET Digital-TV

De kommer til å slite Jeg vet ikke om Janco/UPC (nå med samme navn som geit på svensk) sine nye priser og betingelser vil falle i smak hos de som ikke har dekoder fra før. Slik jeg har forstått det så vil de tvinge på alle kunder et produkt de ikke har bestilt mot at de betaler 1566 ekstra i...