Stratosen sin siste aktivitet

• Stratosen
    Har fått gjort litt siden siste oppdatering. Vegger er malt, pusset og malt igjen, tak og sidekasser har fått molton og spotter, har...
  • Stratosen
    Stratosen svarte på tråden Kjellerkino i tilbygg.
    Lydtransparent lerret Nå har jeg kommet så langt i kinobyggingen at det ikke lenger er like stor fare for å skrape borti lerretet med...
    • 01.jpg
    • 02.jpg
    • 03.jpg
    • 04.jpg
    • 05.jpg
    • 06.jpg
    • 07.jpg
    • 08.jpg
    • 09.jpg
    • 10.jpg
    • 11.jpg
    • 12.jpg
    • 13.jpg
    • 14.jpg
    • 15.jpg
  • Stratosen
    Hyggelig du spør! Jeg har hatt stor glede av andres byggetråder, så hensikten med denne byggetråden er å gi litt tilbake i form av...
    • 01.jpg
    • 02.jpg
    • 03.jpg
  • Stratosen
    Stratosen reacted to rojo74's post in the thread Kjellerkino i tilbygg with Like Like.
    det er jo genialt :) Takker
  • Stratosen
    Stratosen reacted to rojo74's post in the thread Kjellerkino i tilbygg with Like Like.
    Fantastisk prosjekt, vanvittig hvor høyt du legger listen på gjennomføring:) Har lest igjennom profilen noen ganger, men klarer ikke se...
  • Stratosen
    Takk for hyggelig tilbakemelding! :) Jeg grublet lenge på hvordan jeg skulle feste rammene. Vurderte både magnet-løsninger, sneppert...
    • 01.jpg
    • 02.jpg
    • 03.jpg
  • Stratosen
    Stratosen reacted to Karmann's post in the thread Karmann`s Hule with Like Like.
    På tegnestadige enda og langt fra sikkert utførelse. Men plutselig.. Jeg simmer med stacks på 4 drivere i samme kammer. Bakveggen blir...
  • Stratosen
    Stratosen reacted to BEF's post in the thread Kjellerkino i tilbygg with Like Like.
    Veldig gøy å få komme innom deg på besøk i går og få sett kinoen din live. Må si den er ennå mer imponerende i virkeligheten enn på...
  • Stratosen
    Tusen takk for hyggelige ord, BEF! Ekstra gøy å vise kinoen til deg! Det var veldig hyggelig og inspirerende å ha deg på besøk! :)
  • Stratosen
    Tusen takk! Ja, kalibrering og litt videre arbeid med akustikken vil nok gjøre at lyd og bilde faller litt mer på plass :)
  • Stratosen
    Stratosen reacted to alias's post in the thread Kjellerkino i tilbygg with Like Like.
    Her må jeg bare si meg enig med BEF. Imponerende bygg nå er det bare å få kalibrert lyd og bilde slik at det står i stil.
  • Stratosen
    Tusen takk, BEF!! Det er utrolig hyggelig å få en slik tilbakemelding fra akkurat deg!
  • Stratosen
    Stratosen reacted to BEF's post in the thread Kjellerkino i tilbygg with Like Like.
    Er så ekstremt imponert over kinoen din at jeg nesten ikke vet hvilke ord jeg skal bruke, dette er ekstremt heftig rett å slett!!
  • Stratosen
    Stoff på rammer i taket Ettersom det er god takhøyde i kinoen kan jeg tillate meg å skjule atmoshøyttalere, diffusjonspaneler og...
    • 01.jpg
    • 02.jpg
    • 03.jpg
    • 04.jpg
    • 05.jpg
    • 06.jpg
    • 07.jpg
    • 08.jpg
    • 09.jpg
    • 10.jpg
    • 11.jpg
    • 12.jpg
    • 13.jpg
    • 14.jpg
    • 15.jpg
    • 16.jpg
  • Stratosen
    Stratosen reacted to alias's post in the thread Kjellerkino i tilbygg with Like Like.
    Anbefaler deg ikke å ha bilde noe særlig nærmere veggen enn du har for å unngå lys på veggene. Ville nok heller ha satt opp maskeringer...