Nylig innhold av Smurfen

1. Smurfen

Tips: Smurfene er for første gang ute på dvd!

En god nyhet for meg da :-D
  2. Smurfen

Gary Moore er Død. Nok et kapittel er over

Blues- og rockartisten Gary Moore er død, 58 år gammel.Moore døde søndag mens han var på ferie i Spania, melder musikknettstedet Hot Press. Dødsårsaken er foreløpig ikke kjent, men ifølge nettstedet døde Moore mens han sov. Finnner det merkelig at det ikke står mer om dette i media enda :( ...
  3. Smurfen

Hva er det med Pink Floyd?

Vel, jeg har nå hørt pink floyd i flere 10 år nå, og kan med hånden på hjertet si at jeg fortsatt ikke liker musikken de har laget. Den gir meg overhodet ingen ting desverre.
  4. Smurfen

Sennheiser HD 800

Nei det var billig dere,koster nesten ingenting 8) Mitt råd er å høre med Elkjøp, jeg kjøpte mine ikke (HD800) men noen andre Sennheisere derfra. De har helt sikkert muligheter til å skaffe dette billigere en de fleste...
  5. Smurfen

Koble iPod til Sølvsuper 11

Det du trenger er en Overgangskabel minijack - DIN, se vedlagt bilde Rogern var før meg , det er den nederste av bildene hans du trenger
  6. Smurfen

BEF's kompromissløse hjemmekino - Snart klar..., post 7400 -

Godt nytt år til deg også, godt å se at ting faller på plass. En demo i løpet av 2011 er vel nært forestående håper jeg.... :mrgreen:
  7. Smurfen

RuneW: Byggetråd - Kino - Ventilasjon V2.0

Herre jemini, det samme skjedde med en chihuahua på bastøyferga.dette ble bevitnet av noen kollegaer av sambon. De skulle ta noen bilder av nurket på dekk. De la den lille tassen i nyinnkjøpt liten hundeseng oppe på dekk. Rygget bakover for å ta bilde, da en måke stupte inn å tok med seg hunden...
  8. Smurfen

Ditt favorittsitat

"Suck my dick" Ron Jeremy :mrgreen:
  9. Smurfen

Hei Bef, Har du fortsatt betongklossene liggende,jeg skulle gjerne hatt noen av de for demobruk. Gi meg beskjed via pm, så kan jeg hente snart.
  10. Smurfen

OBOS-luksus - oppgraderer!

Utrolig bra scrooge, dette kan du. Det burde vel inspirere flere kinoer rundt om.:-D
  11. Smurfen

TomRons Kinobyggetråd

He-he... Det er et knallgodt vater,tåler omtrent alt. Har blitt kalt verdens beste vater av mange håndtverkere jeg har pratet med, noen av de har kun hatt et eller to stk av denne typen i løpet av hele sin yrkesaktivekariere. Godt å se at noen satser på kvalitet, frem for bil.....nips.:mrgreen:
  12. Smurfen

Hei Bef ! Litt sen tilbakemelding fra moi. Takker for noen hyggelige timer hos deg, takk for god kaffe også:mrgreen: . Prosjektet ditt er meget spennende,du har utvilsom et rom som gir deg mange muligheter. Mtp din bakgrunn som tidligere bilstereo bygger og tidligere prosjekter vet jeg at...
  13. Smurfen

Material spørsmål: Huntonitt veggplate jungelen forskjeller?

Jeg hadde slike med kun en fas i hver ende, de kaller det prosjektpanel. Mine var hvite med apelsinhud:mrgreen: Ta kontakt direkte med de eller et byggevarehus for pris.
  14. Smurfen

TomRons Kinobyggetråd

Et lite spørsmål, Er det et Stabila vater jeg ser på bildet der ?
  15. Smurfen

TomRons Kinobyggetråd

Litt ot fra min side også. Men katter kaster jo opp hårballer etter pelsstell også. Kinoen begynner å se bra ut, kult at du setter in en skikkelig dør..