Nylig innhold av sickpuppy

1. S

Tapatalk nederlandsk??

Hele appen her vertfall. Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
  2. S

Tapatalk nederlandsk??

Samme her også.. Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
  3. S

SiCkPuPPys tvkrok - Vurderte downscaling, endte med oppgradering.

Takk for besøket, Gurba! Det ble jaggu en helg for historiebøkene dette, den dynamikken og punchen som jeg sitter igjen med etter å få kalibrert litt grundigere enn jeg klarer på egenhånd samt å kjøre på litt mer kontrollert power på frontene ved hjelp av 1582 mk2, OH MAN!!:D Åsså skader det...
  4. S

Rotel 1572 vs 1582

Jeg har visst kjøpt meg en 1572 mk1 og en 1582mk2 i helga.. Opprinnelig hadde jeg tenkt å kjøpe en av dem for å drive mine B&W 604 S3 med signal fra Yamaha 3070 receiver. Men nå ble det altså til at jeg kjøpte begge og har tenkt om et par helger å teste ut disse for å se hvilken en jeg kommer...
  5. S

Ok.. Jeg har flere ganger tenkt at jeg kanskje skulle nedskalere litt, men havner som regel litt i andre retningen.. Det samme skjedde nå nylig, pluss at dette gikk litt i en uventet retning. :o Så for å kjøre en lang historie kort, jeg var på utkikk etter enten en ny receiver med mere power...
  6. S

PC13-Ultra - teknisk tråd for sylindersuben fra SVS

Så, har hatt min PC13-Ultra i straks 10 år nå. Jeg har den gamle 750W forsterkeren og den har stort sett fungert smertefritt hele veien og gitt meg maaange gode film og musikkopplevelser gjennom årene. Men nå har jeg hatt en ulyd i den en stund, eller ganske lenge egentlig.. Men jeg byttet...
  7. S

NAD VS Rotel

Jeg vet ikke om dette er et spørsmål som er for dumt til å fortjene noe svar eller ikke, men jeg prøver.. Hadde tenkt å kjøpe en Rotel 1575 eller lignende for å dra noen B&W 604 S3. Men så kom noen andre uforutsette utgifter ut fra intet(les fotoboks) og jeg må revurdere forsterkerdelen. Så nå...
  8. S

B&W klubben

Jeg har noen DM 604 S3 som driftes av en Yamaha 3070 alene i surround oppsett med matchende S3'er. Driver nå å ser etter effektforsterker til å dra disse to, så da kommer spørsmålet.. Er Nad 218 thx noe å satse på på disse eller må jeg opp på Rotel 1575 eller lignende for å få litt ekstra...
  9. S

Har tenkt lenge på å kjøpe en Nvidia Shield pro, og i dag huska jeg det faktisk! Skal ikke koble den opp enda, venter til jeg har fiber inn i huset så jeg kan gå rett på strømmetjenester med den. Gadd ikke kjøpe noe mellomting på hdmi-fronten heller siden jeg tidligere har erfart trøbbel med 4K...
  10. S

Så, 3040'n ble hentet av en kar i dag. Det ble faktisk ganske mange som var seriøst interessert i den de siste to dagene. Snodig at det var ganske stille første uka med to-tre henvendelser, mens på søndag så ramla det inn meldinger. Så om han som henta den i dag ikke hadde tatt'n så hadde jeg to...
  11. S

Takk takk for det [emoji41] Ja det skal nok mye til for å få meg over til et annet merke.. Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
  12. S

Frøkna trenger ikke å vite noe, hun kommer ikke til å se forskjell vertfall [emoji56] Har fått montert opp og kalibrert i dag samt ryddet bort den gamle. I tillegg rydda jeg en del i kabelsalaten når jeg først skulle ut med alle kablene baki der, klapp på skuldra der, altså [emoji41] Og siden...
  13. S

Da er det bare å vente på at frøkna er borte noen timer så jeg kan installere denne i fred og fordragelighet.. [emoji41] Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
  14. S

Jeg la den ut på finn vertfall, så får vi se om det blir noe respons https://www.finn.no/124586441 Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
  15. S

Hvor mye kan en forvente å få igjen for en strøken 3040 da tro.. noen som driver med mer eller mindre kvalifisert gjetning her? Sent fra min SM-G965F via Tapatalk