Nylig innhold av seeker-man

1. seeker-man

Rockwool -->Lydplate

Takk for svar. Ser det er malt overflate på desse? Planene var og lage trerammer, legge rockwool i og kle de med stoff. Trenger vel ikke noe med malt overflate da..?
  2. seeker-man

Rockwool -->Lydplate

Gammel tråd ja, men like greit og bruke denne som og opprette en ny? Noen som har en link til hvordan plater jeg skal kjøpe for akkustiske tiltak? Hva er nevnet/betegnelsen på de? Er vel rockwool som fungerer best? Er jo så mye forskjellig....
  3. seeker-man

Valg av ny receiver!

Takker :) Deilig med noe nytt utstyr i desse mørketider..
  4. seeker-man

Valg av ny receiver!

Endte opp med og kjøpe en Yamaha RX - A2010. La inn bestilling hos L - sound i går kveld, ble sendt i dag :)
  5. seeker-man

Valg av ny receiver!

Sounds good :) Andre som har fått testet denne?
  6. seeker-man

Valg av ny receiver!

Ja det er jo greie specs på den, så ser den ikke så værst ut heller ;) Noen som har erfaringer med 2010?
  7. seeker-man

Valg av ny receiver!

Skal bytte ut Yamahaforsterkeren min, men litt usikker på hvilken jeg skal velge. Har : Klipsch RF - 63. Klipsch RC - 64 senter. Klipsch RB-61 bakhøyttalere. SVS PC 12 - plus. Har også Emotiva XPA - 3 effekttrinn. Går mest sannsynlig for en ny Yamaha da de passer godt til Klipsch. Har...
  8. seeker-man

Sony VPL-HW30 - 240Hz 3D - 3x lysutbyttet til VW90 i 3D - Full CMS

Grått.Sort fremvegg..Ellers er veggene delt litt under midten hvor de er grå under og hvite over,hvitt tak også...Kan stenge ute alt av dagslys.
  9. seeker-man

Skjønner! Har 100" lerret fra før? Hva er bra size da?
  10. seeker-man

Vurderer sterkt denne her... Men er det noe vits og kjøpe denne her fremfor HW-20? er HW 30 bedre på 2 D i forhold ? Regner med 3D ikke funker vel optimalt på denne projektoren her heller? Kommer det forresten noen test av denne i "hjemmekino" snart?
  11. seeker-man

Canal Digital HD PVR , ny software

Dette lurer jeg også på, før var det bare og trykke on-demand knappen for og endre på bildet, men dette fungerer ikke lenger. Skrudde på receiver,projektor osv her en dag, virket ikke som bildet har strekt seg, men jeg får alikavel ikke med alt på skjermen, mangler deler av logoen osv, har prøvd...
  12. seeker-man

Noen som vet når denne kommer for salg i norge da? Forresten, fant den på Avshop : AVshop.no / SONY VPL-HW30ES SXRD-projektor Full-HD
  13. seeker-man

Klipsch klubben

Hva er prisen da? Link?
  14. seeker-man

Klipsch klubben

Takker for svar folkens. Ja har vurdert og kjøpe Van Den Hul til HT også, sikkert greit og kjøpe samme merkene..
  15. seeker-man

Klipsch klubben

Skal ikke starte noen kabel diskusjon her, men lurer på om noen kan anbefale HT kabler til Klipsch RF-63 og RC-64? Har en Yamaha RXV-1900 surroundreceiver og en XPA-3. Mellom de bruker jeg Van Den Hul "The Name" kabler som signalkabler. Budsjett : maks 2000, gjerne billigere :)