Nylig innhold av scanspeak

1. scanspeak

Hvordan kutte mer enn 45 grader i tre?

Det kommer ann på hva du skal skjære.. Festool kapex sagene mine klarer vel 58 grader..men det går jo ikke å skære så bredt da..ellers bruker jeg skinnesagen på bordet med skinnesystemet..også fra festool..finnes flere produsenter av skinnesager forøvrig..
  2. scanspeak

Forskjell på lydkvalitet Spotify Free vs Spotify Premium?

Spotify er noe jeg stadig må undre på om faktisk er mulig.... All musikk nesten gratis...fatter ikke at det er mulig å tjene nok på det for artistene..supert..og også som gratisversjon med sine begrensinger er det jo helt unikt..håper det er kommet for å vare evig...
  3. scanspeak

Hva er det med Pink Floyd?

Final cut-- ett mesterverk om du setter deg ned og lytter til hele skiva.. det gjør jeg stadig vekk..
  4. scanspeak

Rotary subwoofer

zyklone het de klubben hadde..phoenix gold etter hva jeg husker.. ett kort "rør" med beveglige "flaps" inni.. snedig konstruksjon..
  5. scanspeak

SIBA og återstellningsgebyr

Kjøp enda en xbox men nå på elkjøp og gå så rett til siba.. Lever den nye på siba og si at den ikke er åpnet engang, så leverer du den nå brukte du kjøpte på siba på elkjøp som aksepterer bruk.. Dermed har du fått alt tilbake, noe tungvindt da.. Jeg syntes forøvrig det er en utrolig service å...
  6. scanspeak

Samsung 63" plasma til 17.995 på Elkjop.no

denne finnes på lager i arendal..expert..
  7. scanspeak

Toshiba announces glasses-free 3D TVs - again

CapsLK stod vel på her ja.. Beklager det..
  8. scanspeak

Toshiba announces glasses-free 3D TVs - again

EN VEL NOE BOMBASTISK KONKLUSJON.. REGNER MED AT ALLE DE STORE PRODUSENTENE JOBBER RÆVA AV SEG FOR Å LAGE 3D TV SOM VI SLIPPER BRILLER..DE SER JO LIKE DUSTETE UT I ASIA MED 3D BRILLER SÅ DE HAR NOK ETT ØNSKE OM Å TILLBY OSS FORBRUKERE ETT ALTERNATIV..OG DE LAGER NEPPE NOE "DRITT" FOLK FORVENTER...
  9. scanspeak

Sony 55EX500

sandstrøm var noe "eget" elkjøp hadde mekket sammen på eget iniativ.. samsung bilde-matter lg menyer og div bra elektronikk..vistnok -ifølge selger på elkjøp..mente det var det beste kjøpet også selvsagt..hmm.. for all del bilde var ikke av de værste det men..føler det er litt som å kjøpe...
  10. scanspeak

46" Tv

var en tur til alle de store idag..elkjøp-expert-lefdal-euronics-elprice.. ingen hadde inne sony kdl55 500-ei heller samsung 55 6005.. de hadde dem utstilt da,,blir nok samsung på meg..sonyen blir jo nesten en tykkas tv igjen jo..den var TYKK..med veggstativ var den sikkert 16-18 cm.. jeg syntes...
  11. scanspeak

Sprengt elemeBlnt eller svidd spole?

nei kanskje det er akkurat det det kan være da.. det som kan ha skjedd er att membranen er en smule skjev i forhold til spolegapet,og når du kommer langt nok inn så subber det borti litt..dvs at ikke membranen er helt plan rundt hele korgen..vrient å forklare kansje dette...men jeg hadde testet...
  12. scanspeak

ja testet det og det ble vel faktisk bedre av det..men det var en 7 tommer med kevlar og det er jo lett som juling så skjønner ikke helt at det kunne bli noe særlig heng på ett slik..annet enn at opphenget er litt tja stivt/seigt/ på en måte..ikke myk gummi som på de nyere typene.. har og lest...
  13. scanspeak

kan være at det kan løse seg ved å snu/vri elementet litt..da vil ikke logoen stå riktig da men.. elementer med store/tunge membraner kan sige noe over lang tid..og om elementet er thight i spolegapet nytt kan dette skrape inntil etter mange år. det er vel neppe spesielt thight i spolegapet til...
  14. scanspeak

Phatbulls Stereo anlegg og hjemmekino. Spøkelser uteblir... :)

jeg har vasket med aceton ..går fint det også..tar lett limet..har eid en emc for 6-7 år siden..super spiller..solgte den for 12000 den gangen i den tro at cd spillere ville dø ut til fordel for kombi dvd bluray osv..men angrer litt enda..men men..
  15. scanspeak

HJELP, har kjøpt B&W 800 Signature men hva skal jeg koble opp av utstyr til???

ja det er jeg med på.. satt litt å regnet med han søkte preamp med høytaler tilkoplinger på.. skru terminaler type wbt etc.:-? legger den herved død.......