Nylig innhold av Rubina

1. R

Minstekrav til PC for å spille av Blueray

Hakker også med CoreAVC Hakker også med CoreAVC, bør jeg sette inn en kraftigere proceccor ? evt mer minne 2Gb nå) evt noe annet ?
  2. R

Skjermkort med HDMI inngang ?

Hei ! Vi har Lyse dekoder med HDMI utgang og Mediacenter-PC med Hauppage 150 tv-kort. S-video inngang for TV-opptak blir for dårlig.... Finnes / kommer det Skjermkort med HDMI - INNGANG ? Eller hva må til for å få like gode resultater som direkte HDMI på TV'en viser ? (jeg har på følelesen...
  3. R

XBOX Switch Component til SVHS ?

Har en XBOX nede med HD-pack og Proj. TV'en i stua står i etagen over. Leter etter en mulighet for også å bruke XBOX'en på TV uten fysisk måtte koble om kabel bak på XBOX'en. Har også Yamaha RX-V757 men den kan ikke konvertere Component nedover. Fjernkontrollene funker helt fint gjennom...
  4. R

Ikke HD Ready innebærer ?

Hva er egentlig følgene for de som har kjøpt og kjøper ikke HD Ready merket TV ? 1 De får ikke dratt full nytte av all informasjonen i HD signaler 2 Hva annet ?
  5. R

DVD-opptaker med DivX

DVD / HDD opptager med nettverk ? DVD / HDD opptager med nettverk (slik at den kan brukes som en media-ekstender). Finnes den ennå evt når kommer den ? Det er jo dette vi vil ha........
  6. R

Film hakker/stopper ved streaming til XB(old)

Bruker kablet nettverk fra trådløs ruter Bruker kablet nettverk fra trådløs ruter
  7. R

Film hakker/stopper ved streaming til XB(old)

Jeg får bare streamet kraftig komprimerte filmer. Hvis ikke hakker og stopper filmen. Noen forslag ?
  8. R

Video fra PC - LAN - PC Hakker !

Jeg prøver å se filmer fra videokamera som ligger på en PC i AVI format (samt noen på MPEG2) fra en annen PC. Kablet nettverk 10/100. Video henger litt og lyden hakker. Har også en XBOX med XBMC på nettet. Den klarer kun vise video som er relativt sterkt komprimert (bruker NERO til det)...
  9. R

Multimedia Multitasking

Hvor mye kan jeg få en pc til å gjøre ? Jeg trenger EN pc til: - Skjerm og lyd på kjøkken - Projector og lyd kjellerstue - TV og lyd stue - Evt lyd til flere steder - TV opptak - FM radio Hva trenger jeg ? - 2 like skjermkort - TV-kort (inkl radio) - x antall lydkort ? - software ? Hva kan...
  10. R

PC som multisone streaming sentral ?

Jeg er på jakt etter BILLIG løsning for multisone lyddistribusjon i huset. Alt jeg har sett av løsninger er for dyrt for meg. Kan en løsning med en PC og lokale forsterkere/høytalere i de enkelte rom være veien ? (kan da bruke mye gammelt (forsterkere og høytalere) som flyter omkring). Dette...
  11. R

Lyd og bilde paralellt samtidig ?

Er det noen som vet om Yamaha RX-V750 og oppover evt andre kan ta i mot 2 lydkilder og sende ut i 2 soner (det går vet jeg), men som også kan ta i mot 2 visuelle kilder og sende paralellt til hver sin utgang ?
  12. R

HD/DVD opptaker med bluetooth og 2 tunere ?

TV'en i stuen står rett over anlegget i kinokjellerstuen. Dersom det finnes en HD/DVD opptaker med bluetooth og 2 tunere så er mine behov på TV siden dekket med hjelp av et lite ledningshull i gulvet ! Kan da fjernstyre spilleren i stuen fra kjellerstuen. Eller er de det ? noe jeg ikke har...
  13. R

tilbud på yamaha

Hvor lenge Yamaha tilgjengelig til lav pris ? Skal ha RX-V750 eller oppover etter sommerferien. Vil det da være igjen noen til lave priser ? (Fyndbørsen) Ole
  14. R

Mange TV en Dekoder ?

Hei Skal flytte til hus uten kabel. Hvordan kan vi se på flere TV samtidig uten å måtte ha flere dekodere og en Parabol ? Umulig ? Takk
  15. R

1 Xbox til 2 Rom(Tv, Proj)

1 xbox 2 kabler Jeg må ta ut High def cable og plugge inn scart når jeg skal bytte....pain.......