Nylig innhold av roeng2

1. roeng2

Retep`s lytterom. Prøver på Atmos igjen.

Gratulerer med Pylon Diamond 30, etter hva jeg hørte hos Mala kan vel ikke dette bli helt feil👍
  2. roeng2

Rotel RB-1572 eller Vincent SP-331

Vanskelig å anbefale hvem du skal kjøpe. Dette kommer an på hva du skal bruke den med å hvordan lydprefferaser du har. Det er heller ingen fasit på hvordan de forskjellige klassene låter. Så det Spiller i grunn ingen rolle om det er A/B, A eller D. Alle låter bra om de er bygget rett. -Klasse...
  3. roeng2

God og brukt forsterker til mine Dynaudio Excite X18? T+A Power Plant, Krell KAV 400xi, Bel Canto REF500S... Hegel H200, H300? Andre forslag?

Krell 400xi er en god forsterker, men disse har et problem med at det er deler som må byttes ut når de blir eldre. Kan varmt anbefale Gato dia250s, dette de har fått mange gode tester å jeg har selv en. Har ikke testet den på liten høyttaler selv men skal følge tester fø de til virkelig å som de...
  4. roeng2

The looking Glass

Må si jeg liker hobbyene dine:) Lekker bil Lekker båt Og ikke minst et oppegående anlegg! Ser ut som om du har nok å drive med til alle års tider:)
  5. roeng2

Det har jeg vet du, satser på å få tatt med Gato denne gangen.
  6. roeng2

Ser du også er til bake på AVF. Gir en lyd fra meg om jeg skal på dine kanter, kunne godt ha tenkt meg å ha hørt Ø uten subb å i et godt rom. Å Ø ved Mjøse gikk stygg fort:geek:
  7. roeng2

Ø Audio sine venner

Ø er gode saker å kunne nok fint klart å leve med de. Men da jeg fortiden er godt fornøyd med de høyttalerne jeg har pr. i dag så er jeg kun en venn og ikke eier:)
  8. roeng2

Local dimming, text och HDR

Har ikke opplevd problemet på min Samsung TV med HDR. Men det er ikke en Q serie. Model UE65NU7475
  9. roeng2

Hjemme hos Qrt.

Du er ikke alene om langt fravær:) Ser veldig ryddig og gjennom trengt ut(y)
  10. roeng2

roeng2's and the Skandinavias flick

Min tanke også(y)
  11. roeng2

Du er inne på noe der:whistle: Lite rom for konstruktiv kritikk også, mye likt slik det var for lenge siden.
  12. roeng2

Har vært her siden 08, men brilliert med mitt fravær en god stund:unsure: Håper nå at dette forumet kan komme tilbake slik det var tidligere. Så hyggelig å se du er her O! Mvh
  13. roeng2

Velkommen til ny AVforum.no plattform!

Godt å se AVF kommer opp å gå igjen. Håper det blir nok en gang et samlepunkt:)
  14. roeng2

Ser det er mange år siden jeg var aktiv her. Mye har skjedd suden jeg var aktiv her:unsure: I dag består anlegget av Marten Django L Gato DIA250s Bluesound Node2i.
  15. roeng2

Focal Electra 1027BE vs B&W 804 Diamond

Hei Jeg solgte nettopp 1027Be og du kan fint drive disse med 150 watt. De er meget gode musikk formidlere og har en lyd signatur som er litt frempå. Har du et rom hvor du det er gjort noe med akustikk kan disse bringe deg helt inn i hi-end verdenen, spesielt da om du velger og supplere med sub...