Nylig innhold av Retep

1. Retep

Hjelp til surround receiver

Ja jeg tenker det vil vere en bra start for å se om du liker det.
  2. Retep

Hjelp til surround receiver

Finn ut hva du ønsker av lydformater. Deretter kjøp pent brukt. Det er ikke mye reciver du får for den prisen nytt desverre. Om du klarer deg uten atmos og auro 3d lydformatene og kanskje du klarer deg uten 4k så finnes det en del gode kjøp på blant annet finn.no Se gjerne på Marantz eller...
  3. Retep

Ny i gamet, innspill?

Vil også slå et slag for entusiast butikkene rundt om. Det er mye spennende i flere butikker enn hifi klubben og Soundgarden.
  4. Retep

Retep`s lytterom. Tilbake til stereo

Heisann Ø-ene er på plass de. Er det med 12 tommer jeg har fått. Forsterkerene er fremdeles litt hemmelig da dette er et agentur vi har fått og ønsker ikke å gå ut med dette før vi har noe å demonstrere. Det ser da ut til at det blir noe å vente, da den serien jeg titter på skal byttes ut og...
  5. Retep

Joda, går nok bra det også. Avvente svar om når de nye er klare og til hvilken pris. Håper å få svar på det iløpet av uken. Soon to be replaced er litt diffust kan man jo si.
  6. Retep

Hmn... Mulig det tar noe tid å få forsterkere. Mine modeller skal komme i ny drakt, og da spørs det om ikke jeg venter på de nye modellene.
  7. Retep

Ja kabler tror jeg på. Det blir svært lite lyd uten.
  8. Retep

Hjemme hos Devil. Noe eldre, men holder koken....

Snasent oppsett det der.. Venter i spenning selv på de nye høyttalerene til stua. Gratulerer!
  9. Retep

Da fikk vi kontakt med fabrikken idag, de har hatt lang juleferie. Så håper på at sendingen går denne uka. Da har jeg nok oppsettet til neste helg eller rett over.. Dette både gleder jeg meg og er samtidig veldig spent.
  10. Retep

Lyd er da ikke vanskelig. Er bare å åpne ørene, dra ut å lytte på ulike oppsett og stole på deg selv. Ikke bry seg om hva kompisen synes de minuttene han el hun hører. Og vertfall ikke om de ikke har samme smak som deg selv.... Satt på spissen selfølgelig.
  11. Retep

Tannoy er morsomt det absolutt. Men ikke noe jeg kommer til å kjøpe inn. Da måtte det ha vert noen av de store. Og de er jekla store. Arden og cheviot liker jeg ikke spes. Smaken er som baken.
  12. Retep

Faen... Nå røyk jeg på en cdspiller / dac også..
  13. Retep

Tror du skal søke på Ø Audio Icon jeg. Dette er norske høyttalere, toveis med horn og en 12' bass. Meget høy komponent pris i forhold til salgspris. Vant årets høyttaler osv. En meget allsidig og god høyttaler rett og slett. Aktive høyttalere har jeg ingenting imot. Her er det de som bygger...
  14. Retep

Det er lite i denne prisklassen som er bedre synes jeg.
  15. Retep

Stemmer nok det. Du holder tellinga ja. Blir som sist dette. Jeg har utlåms paret våres. Som sendes herfra til intr kunder. I staden for at de står på lageret.