Nylig innhold av randall

1. randall

Musikk Quiz Les regler i post 1

Fungerte sikkert greit med en peacemaker før elskov på 70-tallet også, ja. Har du flere hint?
  2. randall

Da er du i mål, Skalle! Kjør en kvazz kvizz!
  3. randall

Beklager sent svar. Sosial happening i helga. Men, ja. Du her helt klart inne på noe der. Et bra, men kanskje litt utypisk album. Da gjenstår bare låta (og orginal-artist/band).
  4. randall

Ikke glem det første hintet jeg startet med, «How long shall they kill our prophets, while we stand aside and look?», som er hentet fra låta. Kan jo legge til at «Øyboeren» (original-artist/band) sin «inspirasjon» har sitt opphav helt nord på det kontinentet jeg skriver om. Coverbandets...
  5. randall

Nei, ikke White Lion. Og det med «samme kontinent» ble litt feil.. (Glad ingen av de verste bødlene henger på tråden lenger..) Vi skal altså fram til en låt (som er utgitt av mange artister). Samt orginalartist/band + coverartist/band. Utgitt med et par års mellomrom på starten av 80-tallet...
  6. randall

Beklager sen nyquiz. «How long shall they kill our prophets, while we stand aside and look?» To fra samme kontinent synger dette med få års mellomrom tidlig 80-tall. Artister/bands, låt?
  7. randall

Gratulerer med valget av autocorrect i stedet for kinesisk tastatur. Har faktisk bodd i Finland og vet hvor, satan perkele, vanskelig språket er. Er svaret (takk for tipset) Gamma Ray - Power Plant - Armageddon ?
  8. randall

Når det gjelder armageddon så antar jeg det blir relativt spektakulært. Skal vurdere å lage meg en Instagram-konto for anledningen. Når det gjelder armageddon-låter så er det rimelig dødt dessverre. Eneste jeg kommer på, uten google, er Armageddon It med Def Leppard. Lite tysk der. Regner med...
  9. randall

Scorpions ga meg ingenting. Anita Hagen sang om Hölle, men det var i teksten til African Reggea. Kan svaret være.. ta ta da.. Parasite Inc. - Time tears down - Armageddon 16 to 9? EDIT: Enig med du, Skalle. Savner tråden. Føler at sjelen forsvant et sted der «quizér om smale artister» tok over...
  10. randall

Tok faktisk jegerprøven for en del år siden. Det ble med det. God med hagla, men lite jakt. Kan dermed ikke kalles jeger. Men ivrig stangfisker har jeg alltid vært. Eks-røyker kan jeg også kalle meg. Dog ikke like eks som Bob Marley, som jeg mistenker hadde en versjon av låta du er ute etter når...
  11. randall

Svaret er selvsagt helt korrekt!
  12. randall

Du er på sporet av begge, Tronic!
  13. randall

Ja, det hender det nok at de er.
  14. randall

Nytt band-/albumhint: Ordensmakten har trøbbel med datan. Spooky virus? Nytt låthint: En destruktiv fyr. Coverband-hint: Jordnær mann fra sør for ekvator.
  15. randall

HINT: Originalbandet gir deg gjerne pålegg hvis du fortjener det.