Nylig innhold av Ramgoth

1. R

Jakten på billig "High end" kaffe...

Jeg har normal bruk av produktet. Så den må de isåfall lenger ut på landet med. Ingen storforbruker her. Hadde jeg vurdert maskin til 5-7k er nok sjansen for at det ville blitt en Jura eller annet. Men til under 3k er dette ett godt kjøp;-)
  2. R

levetid siemens eg.5 Vel den kommer med to års garanti påstemplet fra fabrikk, dvs 5 års reklamasjon eller 200 000 brygginger. Det som inntreffer først. Så med andre ord, varer den mindre enn 5 år så kommer elkjøp til å få den i fleisen. Dersom reservedeler forsvinner før den tid må de erstatte...
  3. R

Må bare si meg strålende fornøyd med Siemens EQ5. Har da ingen annen erfaring enn med vanlig trakter fra før. Enkelt å stille inn styrke fra svak til sterk, og de som trenger mer krutt kan itillegg velge dobbelbrygging;-) vannmengde går fra liten ekspresso til stor kaffe creme, som tilsvarer en...
  4. R

Hei Mastiff Fått trakteren i hus? Isåfall er du fornøyd med resultatet? Fikk hentemelding om min også så blir en tur innom posten imårra;-)
  5. R

Oki. I Lyngdal skulle de ha 3999;-) Men ser at de ikke tar mer enn 70 for frakt fra elkjøp.no. Og da kan jeg levere tilbake til elkjøp i lyngdal innen 14 dager dersom jeg ikke er fornøyd. Angrefrist;-) har sett de testene allerede. Forsøkte å skrive på forumet tidligere på Røste sin side, men...
  6. R

Mastiff, Hvor fant du forresten test av den?
  7. R

ny kaffemaskin til 3000 Mastiff, fikk du denne til 2890 i butikk eller bestilte du på nettet. Så i ettertid at den koster 3999 i butikk og 2890 på elkjip.no Leverte inn min gamle elektrolux ekf7000 som jeg bare hadde hatt i to og ett halvt år,(ble forresten masse fram og tilbake der da elkjip...
  8. R

siemens eq 5 Hei Noen som har denne? Eventuelle erfaringer? Ser de har den på tilbud på elkjøp til lørdag til 3k. Vurderer maskin til ca 3000 så tenker på denne eller phillips saeco i samme prisklasse. Ellers mye artige kommentarer her. ;-) Ruben