Nylig innhold av Pooze

1. P

Venter du på Gudfaren boksen fra zailor.no? Post her!

Venter fortsatt på Gudfaren...Sånn jeg ser det har Zailor to måter å komme "helskinnet" ut av uføret; enten leverer de produktet til avtalt pris, eller så legger de seg flate og beklager den dårlige informasjonen og årsak til problemet. Siste er selvfølgelig ikke ønskelig, men samtidig må det...
  2. P

Canal Digital sender ikke ikke HD lenger!

Det er foreløpig ingen sendinger i 1080p, grunnet kapasitet vil det nok ta mange år før vi ser det.
  3. P

Er Playstation 3 oppskrytt, eller hva?

Siden jeg startet denne tråden har jeg returnert min PS3, og lever nå lykkelig med mine dedikerte komponenter. Jeg har dog fortsatt lyst på en spillemaskin, og har valgt å vente på PS3 Slim for å se hva som er bedret. Jeg var på Elkjøp i går og sjekket nye PS3, og konkluderer med følgende: -...
  4. P

Prisjakt: Bluray filmer (region B-kompatible)

Hehe, det er jo typisk...My mistake :) Kan vel elegant fjerne den fra tidligere post...(Men merkelig er det, jeg satt da vitterlig med blu-ray tilbudene...)
  5. P

Før du lynsjer andre så bør du kanskje sjekke hva du kommenterer...Jeg skrev "Fast & Furious" med "nr. 4. i rekken" i parentes, nettopp for at sånne som deg skulle se at det ikke dreier seg om "The Fast and the Furious" (som er den 1. i rekken). Dette er altså forhåndsbestilling av DEN NYE...
  6. P

SportN legges ned fra 15.september

Umiddelbart tenkte jeg at Viasat tvinger meg tilbake ved å gjøre dette grepet, men så skal det koste 199,- per måned?!? Det er jo vanvittig for 2. rangs fotballsendinger man må se for å følge CL og VM2010...Jeg foretrekker pub'en fremfor dette ranet. Det er vel regler for hva som skal være...
  7. P

Tilbud hos DVDHuset.no - Kampanje på diverse BD-filmer, 3 for prisen av 2 (kr. 360,- for 3 filmer). Utvalg på 57 filmer. - Kampanje på diverse BD-filmer, kr. 99,- per film. Utvalg på 10 filmer. Og denne viste seg å gjelde DVD, BD koster 199,-... - "Fast & Furious" (nr. 4 i rekken) kan...
  8. P

Billig blu-ray på Elkjop.no Er et noen som har noe "innside-info" om disse tilbudene? Er det kampanjepriser i forbindelse med lansering av "brevpost", eller satser Elkjøp på å være billigst i klassen? Jeg kan ikke se annet enn at annonsen sier "prisras", står ikke noe om "tilbud".
  9. P

Samsung BD-P3600, Nettverksproblem.

Rent sikkerhetsmessig er ikke dette så bra. En begrenset bruker har leserettigheter, og dersom du har lagret noe informasjon på din maskin du ikke vil skal komme på avveie så kan du få et problem. Denne kontoen er selvfølgelig "hundre ganger bedre" enn en "Administrator"-konto uten passord, men...
  10. P

Offisiell tråd for Onkyo`s nye **7 serie - med bl.a TX-SR607, TX-SR707, TX-NR807

Komponent-inngangene på 807 (IN1 og IN2) er "assignable", som vil si at du kan knytte de mot egne valgte lydkilder. Det smarte er at du kan knytte én inngang mot flere kilder. Etter hva jeg vet så kan du ikke hente bilde fra komponent samtidig som du henter lyd via HDMI. Optisk/coax har høyere...
  11. P

Bra priser på Onkyo TX-SR707 og TX-SR807 hos Elkjøp. Kjøpe?

ENDELIG! Nå har jeg fått sporingsnummer fra Elkjøp (måtte ringe selv), og det ser ut til at den kommer til mitt lokale postkontor i kveld :) Til info, jeg bestilte fredag 7/8 sånn i 16-tida...
  12. P

Ja, og de ventet levering "i løpet av kort tid" (hva nå enn det betyr). Prisen er fortsatt uendret. Er det andre som har fått kansellert ordre fra Zailor.no, evt. justert prisen?
  13. P

Bra priser på Onkyo TX-SR707 og TX-SR807 hos Elkjøp. Kjøpe?

Er det noen som har fått oppdatert ordrestatus på Elkjop.no? Min står fortsatt til "Reservert" og "Estimert pakkningsdato 07.08.2009" til tross for at jeg fikk lovnader om at den var sendt tidligere i dag. Sånn smått frustrerende...MÅ HA forsterker før helga, arghhh :-?
  14. P

Hvilken Blu Ray spiller til under 2000,- ?

Så må du huske på å forberede han på at spilleren vil oppleves som litt tregere, ellers får du den "alt var så mye bedre før" slengt midt i trynet :)
  15. P

Forsterker med 2 HDMI ut eller HDMI splitter?

Det er stort sett modeller i den "høyere prisklassen" (altså ikke budsjettklassen) som støtter dette. Ta en titt på "Onkyo TX-NR1007", denne ligger i prisklassen 15k. Mener jeg tidligere har lest noe om at det er HDCP og hvordan det håndteres ved dual HDMI som kompliserer og fordyrer en del...