Nylig innhold av PINK FLOYD DSOTM

1. P

Ny i gamet, innspill?

Kom du noe videre med anlegget? Har du fått deg oppsett?
  2. P

Soundgarden slutter med Nordost...

Ifølge Soundgarden er det sluttsalg på Nordost sine kabler med 50 prosent siden de visstnok fører VDH og Chord kabler nå. Kan jo være en del penger og spare da😉. Har selv lyst på Red Dawn sine kabler. Noen meninger?
  3. P

Ny i gamet, innspill?

Jo, NAD har blitt mere frempå enn før. Men jeg vil nå si de er litt på den varme siden av nøytral. Men ikke like varm som feks Marantz. Marantz har mye bedre vokaler enn NAD. Tråd starter må se hvilken lyd liker, og hvilken lyd vil han vil ha. Men jeg tror til hans budsjett er de alternativer...
  4. P

Ny i gamet, innspill?

Skjønner😊. Håper tråd starter får god lyd i stua.
  5. P

Ny i gamet, innspill?

Marantz er veldig varm lyden, Denon også. NAD som jeg nevnte er også varm i lyden. Men jeg synes de siste modellene som har kommet er litt mere nøytral enn før men jeg vil si de er nokså safe liker du varm lyd. Nøytral lyd er Hegel som hi fi klubben selger. Varme merker er som regel Marantz, Nad...
  6. P

Ny i gamet, innspill?

Varm lyd er etter min menig litt mot den fylde siden av nøytral lyd. Så lyden vil oppfattes mere behagelig på øret. Diskanten vil ikke bli skarp. Mellom tonen vil være veldig åpen og detaljert. Vokaler blir favorisert i forhold til en super nøytral lyd som trykker frem alle detaljene, så vil en...
  7. P

Retep`s lytterom. Tilbake til stereo

Stilling. Meget flotte høyttallere det der. Ok. Skjønner. Hi fi secrets😉
  8. P

Ny i gamet, innspill?

Jo, masse snadder hos andre butikker, og ikke bare kjedene. Håper han får god lyd i stua snart.
  9. P

Ivaols hjemmekino 2.0

Veldig flott rom, og ryddig oppsett!
  10. P

Music Angel XD800MKIII

Hei, det høres ut som pot metert til volum kontrollen har gått, eller fått mye støv inni seg. Hvis det ikke er noen form at garantien kan bli brutt kan det kanskje hjelpe og bruke elektronikkspray. Slå alt av som du vet, og sett forsterkeren på høykant i sofaen og spray en dæsj i pot meteret...
  11. P

Ny i gamet, innspill?

Har du fått hørt de Bowers på Nad modellene til klubben? Ikke for og forvirre mere. Men liker du Bowers lyden så kan Nad være være safe watt messing. Men liker Dali kan du trygt bruke Denon reciveren du nevnte. Men prøv og hør på flere høyttallere Monitor Audio, System Audio også. Er vel også et...
  12. P

Ny i gamet, innspill?

Har hadd en god del Dali og Bowers for og si det sånn. Det er sant at Bowers trenger mere krefter enn Dali, men jeg synes bestandig at det med watt og Bowers er en litt myte også... Jeg har brukt alt fra Arcam A80 på store Bowers før i tiden. Spillte som en kule! Men det kommer helt ann på...
  13. P

Ny i gamet, innspill?

Soundgarden har mye tilbud på nett nå....
  14. P

Ny i gamet, innspill?

Ja, skjønner. Yahama og Rotel bør også være med. Så spørs om han vil ha pre out som tillegg. Hvis han liker varm lyd er Denon, Yamaha bra med både Dali og Bowers.
  15. P

Ny i gamet, innspill?

Det er mange andre høyttallere og utstyr og velge mellom. Men nå det er sagt så synes jeg ikke Bowers & Wilkins ikke er like tunge og drive som før, men alltid bra med mere futt. Du må nesten vurdere selv. Men Dali, og Denon er jo en klassiker da.