Nylig innhold av partyboynr1

1. partyboynr1

Jakten på billig "High end" kaffe...

Hehe!! Baileysen stod fremst i skapet. Så det var enklest å ta den og fylle oppi :) Ellers har jeg ikke prøvd noen melke variante enda. Får se ikveld :) Og maskinen gjorde seg flott på kjøkkenbenken. Jeg har den i hjørnet med overskap over, som stikker ut 30 cm. Ingen problem med hverken...
  2. partyboynr1

Da står det en ny Siemens EQ 5 Machiato plus på kjøkkenbenken!! Har prøvd de fleste variantene nå ikveld, og sitter nå med en kaffe og baileys!, spørs om en får sove inatt ;) Første inntrykket er veldig bra. Så nå blir vell jobben å finne de bønnene en liker best :)
  3. partyboynr1

Ja har tenkt på det med plassering. For hos oss og blir den stående under overskap i ett hjørne. (til venstre når jeg står foran maskinen) Så jeg også fikk det som det største minuset for Juraen... Der må vannbeholderen løftes opp bak, og det ser tungvint ut :) Er det store forskjeller på...
  4. partyboynr1

Blir jo gæærn av all lesingen og søkingen på kaffemaskiner på internettet... :) Finner feil og minuser på alle maskiner, så begynner en på nytt søk igjen. hehe Men hvilken maskin anbefaler dere av disse??: Jura Ena Micro 9 One Touch Siemens EQ5 Saeco Moltio DELONGHI ECAM23120SB Er det noen...
  5. partyboynr1

Noen som har Saeco Moltio maskin her inne?? Ser Komplett.no har 47% avslag på den nå. Dvs en pris fra 7590,- til 3990,- Virker veldig gjennomtenkt fra produsenten. Keramisk kvern, går ann å bytte bønner veldig fort om det er forskjellige favoritter blant husholdningen der, kan lagre favoritter...
  6. partyboynr1

Tok ett raskt søk på Saeco, og fikk og mange sider selvfølgelig. Men ser det er Philips som har de? Og mange koster jo bare ett par tusen.. Hva heter den du har? Er Saeco ett eget merke, eller er det Philips?
  7. partyboynr1

EQ7 ligger jo på over 10000,- så den er nok dessverre uaktuell nå. Men ser de har en som heter EQ5, vil tro den også er god, sålenge den er lillebroren. Men greit å vite Siemens er solide også der. Har kikket litt på Jura, den får utrolig mye skryt.
  8. partyboynr1

Hei... Har skjønt dette er tråden for kaffe ekspertisen.. :) Jeg er på utkikk etter en kaffemaskin som tar hele bønner og gir meg god kaffe! Jeg har idag Nespresso Citix, men begynner å bli lei nespresso smaken. Vil derfor gå for en maskin som kverner bønner, da jeg har lest og hørt fra mange...
  9. partyboynr1

Endringer i ditt TV 2 Sport Barclays Premier League

For en enkel sjel som ikke er så inne på det med Dreambox, hvorfor får en ikke sett PL der lengre??
  10. partyboynr1

Hva hører du på nå?

Satt og så the Graham Norton show isted, og der vsr det en up and comming gutt på 19 år som sang en sang som hette BROKEN. Gutten heter Jake Bugg, og er allerede på min Spotify liste. Fantastisk fin den Broken sangen, men også mye bra ellers på albumet hans.. Typisk engelsk stemme...
  11. partyboynr1

Nå ser jeg på denne Blu-ray konserten

Slash - Made in Stoke har jeg hørt har veldig bra kvalitet på Blu Ray... Vurderer å bestille den selv..
  12. partyboynr1

BEF's kompromissløse hjemmekino - Snart klar..., post 7400 -

Dag Refsnes Hei dere musikk eksperter... Kan noen si meg hva "sangen" helt i starten her heter (den som går i bakgrunnen under de 20 første sekundene av videoen. Klarer ikke å finne det ut, men har klart å finne ut at han som har laget det heter Freddy Holm. Men lengre kommer jeg ikke. Skulle...
  13. partyboynr1

Trenger hjelp, trøst og råd - Ødelagte diskanter Focal høyttalere!!

Fikk mail idag... Hei, Disse elementene er dyre, kr 4236,- eks mva. Samme diskant i begge modeller. Dette er ikke lagervare. Så her må innbo forsikringen sjekkes opp. Når selger starter med at de er dyre... Da er det ikke greit :cry: Fordelen med at det er samme diskant, er at kan jeg sette...
  14. partyboynr1

Ja det var der jeg kjøpte de :) så jeg skal kontakte de imorra og høre. Men tviler på at de har, regner ikke dette som hyllevare.. Har også tenkt tanken å sette inn noen billigere diskanter i de, til han lille på 3 og hun minste på 4 mnd vokser opp, og ikke gjør sånne ting mere. Noen som vet...
  15. partyboynr1

Ja vanskelig å være langsint også på en liten 3 åring. Får bare håpe det blir med denne gangen :P Har sendt mail til Mono, og spurt om hjelp og priser på nye der. Skal også prøve å ringe HIFihuset. Var der jeg kjøpte de. Så får jeg sjekke hva jeg evt kan bruke innbo forsikringen til :)